Alla kategorier Cafe Östergötland Linköping Barista Fair Trade Coffee Linköping

Tanneforsgatan 11, 582 24 Linköping — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Barista Fair Trade Coffee Linköping

• Kristoffer F
    Kristoffer F skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping
    Gillar verkligen det här stället, har vid det här laget varit där så frekvent att det händer att min latte börjar göras i ordning redan innan jag hinner in i lokalen. Hitintills har jag bara stött på väldigt, väldigt trevlig personal (sånär som på en, som var lite mindre trevlig).

Kan varm rekommendera stället!
  • Philippine v
    Philippine v skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping
    Mycket trevligt personal, god mat, gott kaffe, att det dessutom är ekologiskt och fairtrade gör att priserna känns rättvisa. Stort plus för de låga takeway-kaffepriserna!
  • Anna
    Anna skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping
    Barn är ej tillåtna på Barista vilket förklarades på ett mycket otrevligt sätt.
  • Maja N
    Maja N skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping
    Ett mycket trevligt litet ställe mitt i stan med normaltrevlig personal. Det bästa med det här stället är att de kör fairtrade och ekologiskt. De har en osttallrik som är god ibland, men ibland utelämnar de ostsorter och lägger upp mindre ost i allmänhet. Så se upp! Det är ju ost med lite kex man vill ha, inte tvärtom!
  • Fanny C
    Fanny C skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping
    Ett av mina favoritställen! Det känns skönt att kunna äta och fika både rättvisemärkt och ekologiskt. Plus: Takeaway-kaffe till superpriser (liten 20 kr, stor 25 kr - oavsett vilken kaffedryck man väljer). Minus: Lokalen är en aning liten.
  • Maya Ö
    Maya Ö skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping
    Toppen med stort fairtrade sortiment, men varför så höga priser?
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping
    Barista är ett riktigt trevligt cafe att sitta och hänga på, är man sugen på en trevlig brunch så erbjuder barista ett schtsst alternativ. Kom inte dit vrålhungrig bara för man blir inte stoppmätt, något som annars kanske associseras med brunch. Att mycket är rättvisemärkt känns också seriöst och bra!
  • Edit T
    Edit T skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping
    Bra service och mycket gott kaffe! Lite höga priser, men det är det värt. Härligt med fair trade dessutom...
  • Dannyboi
    Dannyboi skrev om Barista Fair Trade Coffee Linköping
    God frukost och trevlig personal. Sen är det självklart ett stort plus att de satsar på fairtrade också!

Tanneforsgatan 11, 582 24 Linköping