Baron Plåtslageri

Baron Plåtslageri

Ring 070-337 06 04 baronplatslageriab.se

Vi utför byte av ditt befintliga tak till falsad plåt med erfarna och kunniga plåtslagare. Från demontering av ditt gamla tak till fullt färdigt, inklusive skorstensinklädnad, takkupor, stos, hängrännor, takfönster, taksäkerhet och det du behöver hjälp med på ditt tak. Samtidigt med takbytet kontrollerar vi fuktgenomsläpp och...

5 omdömen om Baron Plåtslageri

Tonny P
Skrev om Baron Plåtslageri

Kanon bra utfört. Lite tråkigt med kommunikationen bara

Svar från Baron Plåtslageri

Hej Tonny, tack för din feedback och glad att du är nöjd med arbetet! Engelska kan vara svårt ibland.

TioTak AB
4.2/5 i betyg av 77 omdömen 4.2 av 77 omdömen

Jag hade sex takföretag hemma för diskussioner och offerter. Jag fastnade direkt för Tio-Tak. Bara grejen att efter takbesiktning gå in, ta

Hans-Peter H Hans-Peter H
Walter D
Skrev om Baron Plåtslageri

Vänligt och öppen beredd att lösa problem

Tack Walter!

Sven-åke J
Skrev om Baron Plåtslageri

Mycket trevligt bemötande av arbetarna. Det negativa var att det var svårt att prata med arbetarna på plats då de inte kunde prata svenska och mycket lite engelska, det löste sig genom att rita och berätta. Firman med personal gjorde ett mycket bra utfört arbete med taket och speciallösning med viss kabellösning.

Svar från Baron Plåtslageri

Tack Sven-åke! I slutändan är det utförandet som räknas :)

Villatakexperten
4.8/5 i betyg av 363 omdömen 4.8 av 363 omdömen

Jag rekommenderar verkligen villatakexperten. De har kundservice utöver det vanliga och gör det lilla extra för att man ska bli nöjd. De byt

Anders F
Skrev om Baron Plåtslageri

Takbyte på 1900-tals hus. Trätaket. Återstår nu plåttaket. Bra bemötande från ledning i Stockholm Negativt att det inte fanns svensktalande arbetsledare på plats. Kompetensförtoendet fick sig en knäck när taket felkonstruerades. Lätt att diskutera detta med Stolmh som snabbt rev och byggde om. Hade vi inte upptäckt det så hade felet blivit bestående. Arbetet har haft ett bra tempo. Snickarna har varit lätta att ha att göra med. På knackig engelska. De har jobbat diskret och ständigt städat omkring sig. Lätt att komma i kontakt med ledningen i. Sthlm

Svar från Baron Plåtslageri

Tack Anders! Vi tar åt oss, lär oss och blir bättre!

Sture W
Skrev om Baron Plåtslageri

Bra jobb, kvalificerad personal och allmänt bra bemötande.

Svar från Baron Plåtslageri

Tack Sture! Nu vet du var du hittar oss om du har mer plåt som behöver åtgärdas :)

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen