Alla kategorier Båttillbehör Skåne Lomma Båtbutiken i Lomma HB

Varvstorget 14, 234 40 Lomma — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Båtbutiken i Lomma HB

• Matts M
    Matts M skrev om Båtbutiken i Lomma HB
    Aldrig mer Båtbutiken i Lomma.
    Uselt. Jag köpte helt ny gummibåt med motor. Efter utdragen leverans visar det sig att fel båt levereras. Efter lång tid får jag en ersättningsbåt som är ett demo-ex. Denna visar sig vara skadad och läcker. Butiken vägrar ta på sig detta!!! och menar att jag är orsak till skadan. Får även bensintank levererad som visar sig läcka. Tanken byts till en ny som även den läcker. Butiken menar att man inte kan förvara tanken med stängd luftskruv!!!!! Tanken monterad av butiken. Okunnigt! Summa: Efter nästan fyra månader ett skadat demoex gummibåt + läckande bensintank som förvandlade min segelbåt till en bomb, allt till nypris. Butiken tar inget ansvar.
  • E
    E skrev om Båtbutiken i Lomma HB
    Deras bemötande dåligt och de var svåra att kommunicera med. När det kommit till köpandet så försökte de ge mig gamla eller demo prylar trots jag betalade för nya saker! De började med att en ny, men ett år gammal motorn levererades trots att det avtalats att den skulle vara att årets modell. Navigations utrustningen visade vara sig deras butiks-demo. Inte nog med detta så fanns inte manualer och instruktionsböcker med när jag väll fick det. Detta är bara hälften av alla problem som de ställde till med.

Varvstorget 14, 234 40 Lomma