Bauer Clinic Linköping

Snickaregatan 27, 582 26 Linköping — Visa karta

4.7 i betyg av av 69 omdömen
Välkommen till Bauer Clinic i Linköping!

Känn dig fräsch, strålande och välmående med oss på Bauer Clinic i Linköping. Vi erbjuder en rad olika skönhets- och injektionsbehandlingar. Du kan välja mellan fillers och botulinumtoxin, pigmentering av ögonbryn, eyeliner med taffy-metoden, kosmetisk pigmentering och mycket mer. Du kan ta en kopp kaffe medan du väntar, eller varför inte lyxa till det med ett glas bubbel efter din behandling. Varmt välkommen in till oss på Bauer Clinic i Linköping. Vi finns på Snickaregatan 27.

Läs vad 69 kunder tycker om Bauer Clinic Linköping

• 2019-12-20

Elenor F skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag gjorde botox i pannan, jag blev väldigt nöjd med resultatet! Angelica va väldigt lyhörd för mina önskemål. Läs mer
  • 2019-12-19

Ulla S skrev om Bauer Clinic Linköping
    Min behandling blev mycket bra. Därför kommer jag att anlita kliniken igen. Läs mer

Karin D skrev om Bauer Clinic Linköping
    Bra bemötande och kunnig personal men dyrt! Läs mer

Marianne I skrev om Bauer Clinic Linköping
    Botox panna arg rynka , mycket trevligt bemötande förväntningarna uppfylldes. Återkommer gärna , mycket duktig , vet vad hon gör , så toppen, betyg💕 Läs mer

Linn N skrev om Bauer Clinic Linköping
    Läppfiller!

Seriös och duktig, lyssnar på mig som kund samtidigt som hon har mitt fulla förtroende pga sin erfarenhet och känsla för naturliga resultat! Läs mer
  • Lisa C

2019-12-18

Lisa C skrev om Bauer Clinic Linköping
    Angelica är otroligt duktig och proffsig. Man känner sig helt trygg i hennes händer. Jobbar själv inom sjukvården och skulle aldrig lägga mig på nån annans brits. Hon vet vad hon gör! Läs mer
  • 2019-12-16

Nian N skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag upplever att jag har väll bemöttat och har jag fått det svar som jag hade önskat. Även har jag inte börjat med mina behandlingar. Läs mer
  • 2019-12-16

Helene N skrev om Bauer Clinic Linköping
    Bauer Clinic erbjuder enbart säkra och kvalitativa behandlingar vilket gör att man som kund alltid känner sig trygg. Alltid ett trevligt och varmt bemötande som gör att man vill komma tillbaka. Bauer Clinic är för dig som bara nöjer dig med det absolut bästa! Läs mer
  • Johan L

2019-12-14

Johan L skrev om Bauer Clinic Linköping
    Proffsigt bemötande vad det både gäller om produkt och behandling Läs mer
  • 2019-12-14

Anna R skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag har gjort en kosmetisk pigmentering av ögonbrynen med TAFFY-metoden. Jag har blivit trevligt bemött och fått snabb återkoppling på mina frågor via mail. Mina förväntningar om att få snygga, symmetriska och naturliga ögonbryn har infriats. Upplevde att mina önskemål och behov som kund verkligen stod i fokus och att behandlingen utfördes på ett noggrant och proffsigt sätt. Läs mer
  • 2019-12-14

Katarina S skrev om Bauer Clinic Linköping
    Fillers läppar.
    Angelica var jättetrevlig men blev inte så nöjd med resultatet jämfört med med när jag gjort samma behandling på annan klinik Läs mer
  • 2019-12-13

Sarah Ö skrev om Bauer Clinic Linköping
    Filler under ögonen. Bra och proffsig hjälp.
    Kände sig trygg Läs mer
  • 2019-05-10

Linda E skrev om Bauer Clinic Linköping
    Botox
    Jag har blivit bemött på ett mycket bra och proffsigt sätt. Jag känner mig trygg när jag tar botox på Bauer clinic. Angelica är mycket kompetent, engagerad. Har aldrig blivit påtvingad någon behandling utan Angelica ser till mina behov. Jag är mycket nöjd med alla mina besök på Bauer clinic och jag rekommenderar alla att gå dit. Läs mer
  • 2019-05-05

Inger M skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag fick nya fina ögonbryn är jätte nöjd med dom. Läs mer
  • 2019-05-03

Linda J skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag har gjort fillerbehandling hos Bauer Clinic,alltid nöjd med det naturliga resultat jag önskar,Angelica är lyhörd,lugn och superproffsig och är aldrig orolig att något ska gå fel. Bemötandet är personligt och proffsigt och fina lokaler! Läs mer
  • 2019-04-24

Ann-katrin N skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag fyllde i ögonbrynen, jag är nöjd med både bemötande o resultat Läs mer
  • 2019-04-22

Inger L skrev om Bauer Clinic Linköping
    trevlig personal , och kunnig, informerande . Läs mer
  • Tanja A

2019-04-21

Tanja A skrev om Bauer Clinic Linköping
    Har gjort många olika behandlingar. Oerhört proffsig och kompetent. Man känner sig trygg och i goda händer vid besök. Finns inget negativt att säga förutom att priser ligger lite högre än hos många andra. Har man råd så rekommenderar ja att man gör sina behandlingar hos Angelica Läs mer
  • 2019-04-21

Susann I skrev om Bauer Clinic Linköping
    Hos Bauer clinic kan man känna sig trygg med att resultatet blir estetiskt och väl avvägt. Jag har alltid varit mkt nöjd efter att i flera år gått till Bauer! Läs mer
  • 2019-04-20

Anja A skrev om Bauer Clinic Linköping
    Har gått hos Angelica ett tag nu, skulle inte gå till någon annan. hon vet vad hon gör och jag känner mig trygg i hennes händer. Har blivit jättenöjd alla gånger. Finns inget negativt att säga hon är väldigt professionell och skicklig man känner att hon vet precis vad hon gör. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-04-13

Anita A skrev om Bauer Clinic Linköping
    Fixade mina ögonbryn som blev FANTASTISKT fina och gjort mig piggare överhuvudtaget!👍❤ Läs mer

Selma S skrev om Bauer Clinic Linköping
    Gick på konsultation. Fick bra förtroende för Angelica. Dock högre och högre priser hela tiden och det känns nu orimligt högt för att jag ska gå vidare med behandling hos henne tyvärr. Läs mer

Lena L skrev om Bauer Clinic Linköping
    proffsig o trevlig, stort förtroende för henne Läs mer

Elise K skrev om Bauer Clinic Linköping
    Botox och fillers. Professionellt bemötande och mycket nöjd med resultatet! Läs mer

Helene B skrev om Bauer Clinic Linköping
    Fillers Juvederm. Trevligt bemötande och gott resultat över förväntan. Läs mer

Kamsa M skrev om Bauer Clinic Linköping
    Underbar trevlig och proffsigt arbete man känner sig säker Läs mer
  • Filippa N

2019-04-07

Filippa N skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag gillar Bauer clinic. Fin salong och Angelica är så trevlig tjej!
    Gjorde fillers o så nöjd Läs mer
  • 2019-04-05

Blanca P skrev om Bauer Clinic Linköping
    Det är en fröjd att köpa tjänster av Bauer Clinic. Man känner sig alltid trygg. Resultaten blir alltid de bästa. Man vet att man är i trygga händer av legitimerad personal som hela tiden uppdaterar sig inom branschen . Skulle aldrig låta någon annan utföra behandlingar på mig. Läs mer
  • 2019-04-02

Ida L skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag fixade mina ögonbryn.
    Angelica är otroligt proffsig och väldigt trevlig, skulle aldrig gå till någon annan klinik.
    Är supernöjd med resultatet! Läs mer
  • 2019-03-29

Patricia R skrev om Bauer Clinic Linköping
    Taffy-behandling. Mycket bra och professionellt bemötande. trevlig avslappnad miljö. Fick bra konsultation och råd inför behandlingen. Läs mer
  • Petra L

2019-03-28

Petra L skrev om Bauer Clinic Linköping
    Angelica är proffesionell och bemöter alltid kunden med ett varmt hjärta. Dessutom är hon perfektionism så resultatet alltid blir perfekt. Läs mer
  • 2019-03-22

Hanna N skrev om Bauer Clinic Linköping
    Så professionell, otroligt trevligt bemötande och ett riktigt bra öga för bra resultat. Gjort mina bryn och kommer definitivt tillbaka! Läs mer
  • Caroline H

2019-03-22

Caroline H skrev om Bauer Clinic Linköping
    Första gången jag valde att göra mina Taffy bryn hos Angelica i Linköping var det för att jag hört att hon skulle vara bra. Sen har jag som kund återkommit för att jag alltid varit supernöjd med resultatet men också för att Angelica är väldigt professionell och vet vad hon gör. Jag rekommenderar Angelica och för mig är Bauer Clinic ett självklart val oavsett om det gäller Taffy eller annan behandling i framtiden. //Caroline Hördegård Läs mer
  • 2019-03-18

Marie E skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag har gjort microblading på ögonbrynen. Hela upplevelsen var fantastisk. Ett riktigt bra bemötande då jag fick förklarat för mig vad som skulle göras. Själva behandlingen gjordes väldigt proffsigt och inget lämnades åt slumpen. Jag är otroligt nöjd med resultatet som är över min förväntan. Jag kan rekommendera Bauer Clinic i förvissning om att de jag rekommenderar den till kommer bli lika nöjda som jag. Läs mer
  • 2019-03-17

Sophia N skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag går på regelbundna Botox behandling efter att ha blivit rekommenderad att gå till Bauer Clinic.
    Angelica är fantastisk - professionell och omtänksam och noggrann.
    Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2019-03-16

Ingela S skrev om Bauer Clinic Linköping
    Proffsig och kunnig med gott bemötande. Nöjd med resultatet. Nöjd kund som kommer boka fler behandlingar. Läs mer
  • 2019-03-15

Elin T skrev om Bauer Clinic Linköping
    Proffesionellt bemötande och jag är riktigt nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2019-03-11

Felicia A skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag fyllde mina läppar och blev supernöjd med resultatet!
    Det blev bättre än jag kunnat tänka mig och kommer definitivt återkomma när det behövs lite påfyllning! Läs mer
  • Otilia W

2019-03-08

Otilia W skrev om Bauer Clinic Linköping
    Professionellt bemötande på Bauer Clinic Linköping.
    Behandlingarna sker med noggrannhet och jag är supernöjd med mina resultat. Jag rekommenderar verkligen Bauer Clinic Linköping. Läs mer
  • Lotta L

2019-03-08

Lotta L skrev om Bauer Clinic Linköping
    Fixade ögonbryn på Bauer Clinic i samband med min cellgiftsbehandling pga bröstcancer. Fint resultat. Bra bemötande. Härligt att se någon som verkligen bemästrar sitt hantverk med noggrannhet och elegans. Läs mer
  • 2019-03-08

Grete L skrev om Bauer Clinic Linköping
    Mycket bra och proffessionelt bemötande och har funderat på nytt besök till hösten.
    Det var bara en konsultation förra gången.
    Höga förväntningar men prislappen något hög vid förra tillfället. Läs mer
  • 2019-03-08

Lejla S skrev om Bauer Clinic Linköping
    Exeptionellt bemötande. Uppriktiga svar på frågor, visar på förtroende.
    God kunskap inom området och även där uppriktiga svar kring för-och nackdelar med behandlingarna och vad som en kan förvänta för resultat. Läs mer
  • Malin H

2019-03-03

Malin H skrev om Bauer Clinic Linköping
    Köpte ansiktsfillers och blev förbluffad över resultatet, så otroligt mkt bättre än vad jag kunnat ana!
    Otroligt varmt och gott bemötande, Angelica utstrålar trygghet och kunnande.
    Kan inte tänka mig att gå till ngn annan under min livstid, Bauer är den bästa! Läs mer

Charlotte K skrev om Bauer Clinic Linköping
    Fillers i kinder, haka och käklinje. Angelika är rar, trevlig och proffsig. Hon visar art hon är estetiskt duktig som en konstnär som skulpterar. Jag tror att jag behöver fillers i mungiporna, men hon föreslår något annat för att få detresultat jag eftersträvar. Hon är såååå erfaren och kunnig.
    Angelika ger jag fria händer med mitt ansikte. Hon vet vad jag vill ha. ❤️❤️ Läs mer
  • Ingela B

2019-03-01

Ingela B skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag valde fillers under ögon, det blev inte riktigt bra men Angelica var en proffetionell terapeut och jag fick komma tillbaka och fixa till det. Hon är mycket kunnig och ärlig.
    Nackdelen är de höga priserna. Men man får vad man betalar för, skicklighet och säkert. Läs mer

Annica E skrev om Bauer Clinic Linköping
    Gjorde Taffy ögonbryn.. blev väldigt bra bemött, och välinformerade om hur jag skulle göra efteråt.
    Skulle rekommendera och gå tillbaka hit igen. Läs mer

Anna L skrev om Bauer Clinic Linköping
    Extremt bra och trevlig! Fick väldigt fint och naturligt resultat när jag fyllde mina läppar Läs mer
  • 2019-02-22

My W skrev om Bauer Clinic Linköping
    Gjorde injektionsbehandling hos Angelica och ör supernöjd med bemötande samt behandling. Läs mer
  • 2019-02-08

Isabella L skrev om Bauer Clinic Linköping
    Mycket proffsigt! Känns tryggt att bli behandlad av en leg. Sjuksjöterska när det gäller ingrepp!! Har känsla för det estetiska och naturliga! Läs mer
  • 2019-02-03

Jessica J skrev om Bauer Clinic Linköping
    Proffesionellt bemötande. Vägledande information när det gällde funderingar och önskemål jag hade med behandling.
    Har fått botox och fillers vid ett tillfälle. Läs mer