Alla kategorier Botox Östergötland Linköping Bauer Clinic Bauer Clinic Linköping

Bauer Clinic Linköping

Snickaregatan 27, 582 26 Linköping — Visa karta

Välkommen till Bauer Clinic i Linköping!

Känn dig fräsch, strålande och välmående med oss på Bauer Clinic i Linköping. Vi erbjuder en rad olika skönhets- och injektionsbehandlingar. Du kan välja mellan fillers och botulinumtoxin, pigmentering av ögonbryn, eyeliner med taffy-metoden, kosmetisk pigmentering och mycket mer. Du kan ta en kopp kaffe medan du väntar, eller varför inte lyxa till det med ett glas bubbel efter din behandling. Varmt välkommen in till oss på Bauer Clinic i Linköping. Vi finns på Snickaregatan 27.

Läs vad 15 kunder tycker om Bauer Clinic Linköping

• 2019-01-19

Sara E skrev om Bauer Clinic Linköping
    Bauer är en klinik som är mysig att vara i. Det är kliniskt rent men med detaljer som gör att det både känns lyxigt och ombonat. Utförandet är professionellt samt att Bauer tittar på vad som är estetiskt tilltalande så att du som kund får det du önskar utifrån din unika struktur i ansiktet. Du kan känna dig trygg i att hos Bauer blir du bemött med värme och genuin omsorg! Läs mer
  • 2019-01-18

Solveig E skrev om Bauer Clinic Linköping
    Proffsig och duktig, är super nöjd. Läs mer
  • Elin W

2019-01-18

Elin W skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag gjorde mina bryn i juni 2017. Angelica är proffsig och har god känsla för hur hon ska göra med form och färg. Jag har rekommenderat flera av mina vänner att gå till henne. Läs mer

Monika W skrev om Bauer Clinic Linköping
    Jag köpte ögonbryn. Jag blev mycket vänligt och professionellt bemött. Mina förväntningar var att få ett par skapliga ögonbryn men jag fick ett par fantastiska! Mycket nöjd med mitt köp! Läs mer

Ann N skrev om Bauer Clinic Linköping
    Det var en väldigt positivt besök. Jag tatuerade ögonbrynen och jag är mycket nöjd med resultatet. Trevligt bemötande och skickligt utfört. Går gärna tillbaka dit. Läs mer

Maria L skrev om Bauer Clinic Linköping
    Alltid så proffsigt bemött och alltid varit så nöjd med mitt resultat. Hon behandlar med försiktigthet och ser verkligen till att man blir nöjd. Känner mig så säker och litar till 100% på att mitt resultat kommer bli bra.
    // Maria L Läs mer

Sofia J skrev om Bauer Clinic Linköping
    Otroligt proffsigt bemötande.
    Ett jättefint resultat. Läs mer
  • 2019-01-06

Camilla F skrev om Bauer Clinic Linköping
    Var där på en första konsultation. Kände mig väl omhändertagen. Fick svar på mina funderingar/frågor på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Elin T

2019-01-06

Elin T skrev om Bauer Clinic Linköping
    Angelica är superproffsig och gör att man känner sig i trygga händer plus levererar fantastiska resultat! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-01-04

Pernilla E skrev om Bauer Clinic Linköping
    Supernöjd med filler i kinderna!!! Ansiktet fick tillbaka sin forna form och bulldog hänget minskades markant. Läs mer
  • Suzana K

2019-01-04

Suzana K skrev om Bauer Clinic Linköping
    En fantastiskt duktig kvinna på att se och återskapa ett något äldre och tröttare ansikte utan att överdriva sina kunskaper.
    Helt enkelt den bästa❤️ Läs mer
  • 2019-01-04

Hannimari S skrev om Bauer Clinic Linköping
    I have taken Botox twice at Bauerclinic, and both of the times the results were really good, and I will go again. I felt that the personnel was professional and helpful. Läs mer
  • 2018-12-28

Isabell S skrev om Bauer Clinic Linköping
    Gjorde permanent makeup på mina bryn. Hur nöjd som helst! Läs mer
  • 2018-12-28

Emelie J skrev om Bauer Clinic Linköping
    Gjorde botox, upplevde tyvärr att det släppte väldigt fort. Provade då att gå till Akademikliniken som både var billigare plus att det ingick återbesök 2 veckor senare för kontroll vilket kändes skönt. Så jag kommer fortsätta gå där istället för Bauer Clinic Läs mer
  • 2018-12-20

Suss D skrev om Bauer Clinic Linköping