Alla kategorier Byggvaruhus Skåne Malmö BAUHAUS & Co

Nornegatan 8, 215 86 Malmö — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om BAUHAUS & Co

• Sofia L
    Sofia L skrev om BAUHAUS & Co
    Var där i dagarna och behövde köpa en bänkskiva. Först frågade jag två tjejer som jobbade där om hjälp. Insåg direkt att dom kände sig besvärade av mina frågor. När jag väl hittat bänkskivan som jag var ute efter så vände jag mig till sågen. Där stod två killar som jobbade, eller åtminstone den ena. Han som var upptagen var lång och välbyggd. Den andra medarbetaren var en kortare typ med knappt hår på skallen. Han visade ingen servicekänsla utan var otrevlig och nästan aggressiv. Hur fan kan man ha såna typer på ett varuhus. Det var sista gången jag vände mig till Bauhaus.
  • ilona s
    ilona s skrev om BAUHAUS & Co
    BOTTEN är betyget på snickeriet. Behövde en utsågning för en vask akut (på två dagar) eftersom man kunde inte sätta tillbaka kranen innan. Jag som hyresvärd har ansvar för att hyresgästen har vatten och är tvungen att reparera akuta problem utan Bauhaus två veckors väntetid. Killen i sågen visade inte en gnutta förståelse, likaså hans ställföreträdande chef. De verkade näst intill roade av min trängda situation. Jag körde sedan till HORNBACH och de fixade skivan till dagen efter trots brukliga väntetider. DE FÖRSTOD att det handlade om en AKUT SITUATION:
    NEJ!!! FY FAN FÖR BAUHAUS; ALDRIG MER SÄTTER JAG MIN FOT DÄR:
  • Johan
    Johan skrev om BAUHAUS & Co
    Bra utbud samt trevlig och kunnig personal. Kanske hade jag tur, för detta är verkligen inget man är van vid på de stora byggvaruhusen.
  • sven p
    sven p skrev om BAUHAUS & Co
    Fruktansvärt nedlåtande attityd hos personalen vid ingången när jag skulle byta en vara som jag köpte på Bauhaus i Löddeköpinge dagen innan.
    - Nej du måste åka tillbaka dit för att byta, vi har inte den i vårt sortiment!
  • Ami H
    Ami H skrev om BAUHAUS & Co
    Bauhaus är en av flera stormarknader för byggmaterial. Här ett eldorado för den händige. Vilken hobbysnickrare som helst kan tillbringa sin hela helg genom att vandra genom Bauhaus, K-rauta och avsluta bortåt Biltema.
    Priserna är i stort sett detsamma och sortimentet likaså. Jag uppskattar den tillmötesgående och mycket trevliga personalen på Bauhaus, oavsett det gäller blanda färg eller reklamera varor.
    Det är suveränt!
  • Anya L
    Anya L skrev om BAUHAUS & Co
    Bauhaus har det mesta och lite till. Allt ifrån byggmaterial till vardagsrumslampor hittar du här - till riktigt bra priser. Det ligger en bit utanför malmö vilket kan vara jobbigt om man inte har bil, men det går ju bussar titt som tätt. Personalen är trevlig men minuset går till att det sällan finns personal tillgänglig.

Nornegatan 8, 215 86 Malmö