Nike var väldigt otrevlig. Hon scannade in fel och blir irriterad efteråt? Mycket underligt. Ställ inte en så negativ person i slutet av butiken som slut på ens vistelse. Förstör hela ens dag
BAUHAUS Järfälla
18 omdömen om BAUHAUS Järfälla
Jag handlar ibland på Bauhaus, men tyvärr är upplevelsen nästan alltid densamma – och långt ifrån positiv. Personalen känns ofta ointresserad och visar sällan någon vilja att hjälpa till. När man väl får hjälp möts man ofta av en dryg attityd, ifrågasättanden och otrevliga svar, vilket gör det obehagligt att ens ställa frågor. Utöver det är kunskapsnivån ofta låg. Flera gånger har jag fått fel råd, vilket lett till att jag köpt hem produkter som visat sig vara fel – något som både tar tid och kostar pengar. Något som dessutom...
Otroligt stökigt, folk står och river sönder förpackningar överallt. Svårt att hitta en obruten förpackning. Ska man köpa något med mer än 1st i förpackningen så får man räkna då k ag åkt på nitlott 2ggr vad gäller sågblad. Otrevlig stämning över lag förutom på drive in där är det ordning och trevlig personal. Det var sista besöket i Järfälla nu blir det uppsala eller någon konkurrent fram över.
Sura anställda som inte har koll på något. Antagligen inte den enskildes fel. Ledningen måste visa vägen och prioritera ett gott kundbemötande och satsa på utbildning. Grunden är att man hälsar på kunden. bjuder på ett leende och medger fel när man hänvisar kunden fel eller anger ett felaktigt pris.
Usel service på VVS-avdelningen! Jag har kommit längre med beställning på 24 timmar hos konkurrenten än vad Bauhaus åstadkom på 3 veckor!
Idag 2024-12-16 var jag i helvetet Bauhus i Järfälla, Otroligt dåligt bemötande på VVS avdelning. Jag stod där så lång tid för att ska kunns köpa en handfat och till slut sa ja bara högt att jag stå och vänta en timme utan att få hjälp, kan någon hjälper mig?! En mörkhårg man med tofs som jobbar på VVS avdelning sa högt upp med värsta attityd att jag få stå tre timmar , jag som var chockad sa till honom att jag ska absolut inte göra det och då sa han till mig att "jag ska inte köpa något, går härifrån". Riktig mafiaspel med kunder som offer, detta ställe behöver en riktig omorganisationen.
Uselt bemötande, eller snarare inget bemötande alls, gjorde en beställning på badrumsmöbler i god tid för att komma tills renoveringen var klar, vid leveransdatum kom inga varor, då vi hörde med kundtjänst hade de ingen aning var de var, efter mkt om och men skulle de komma senast en vecka senare, en vecka senare samma sak, ingen information om försening och kundtjänst hade ingen aning, de hänvisade till en person som gjort beställningen och skulle be honom ringa dagen efter, ingen som ringer dagen efter, vi får ett nummer...
Alltid för lite personal på plats, det tar oerhört lång tid att få hjälp. Senast igår köpte jag en produkt som jag upptäckte vid installation var begagnad. Förpackningen var bruten och det var dessutom handskrivna anteckningar på insidan av förpackningen. Oerhört upprörande. Inte kul att betala fullt pris för begagnad produkt.Bauhaus, om ni väljer att sälja återlämnade produkter ska ni se till att dessa kontrolleras ordentligt. Ni var noga med att sätta upp ett stöldskydd på förpackningen men struntade i hur produkten såg...
Köpte matta till uterummet, Patrik är ett proffs, trevlig och noggrann, nöjd kund. Med vänlig hälsning, Ann-Charlotte
Tusen tack Josefine för jättetrevligt bemötande och fin service, du är en stjärna!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Soliga hälsningar Anette (trätunna och medelhavsjord).
Tydligen är personalen mer upptagen med att sätta upp sina skyltar än att hjälpa sina kunder i butik. Otroligt dåligt bemötande på VVS avdelning. Konstigt att företaget inte gör något åt den dåliga service som kunder får i butiken.
Beställde gran som det visade sig vid leveransbokning inte kunde levereras på andra tider än kl 10 på arbetsdag och endast vid två dagar, tis och ons. Det var omöjligt att resonera med bokningen och kundservice åberopade finstilthet och att vi var tvungen att betala returfrakt. Detta orsakade att vi bestred BAUHAUS krav samt stod utan gran eftersom kundservice inte gick med på att häva köpet. Efter en veckas debacle så häver man köpet, men den långsamma hanteringen ger då att skadan i stort sett ett faktum. Dåligt bemötande av BAUHAUS!
Väldigt dålig service när det gäller reklamationer. Var där den 12 november för att reklamera en felaktig maskin. Till min förvåning fick jag inga pengar tillbaka utan jag måste vänta i 5 veckor på att den skall repareras. Så jag fick gå till konkurrenten Jula istället och KÖPA en ny! Jag kommer aldrig mer att köpa maskiner på Bauhaus!!!
Bra utbud men det tar alltid väldigt lång tid innan man får hjälp av personalen.
Bra kvalitet och utbud men sövande långsamma i kassorna och för det mesta väldigt få kassor öppna. Jag har varit där massor av gånger och det är i stort sätt alltid långsamt i kassorna. Summerat: bra men inte för dig som har bråttom.
Väldigt bra sortiment och faktiskt även bra priser. Däremot kunde stora delar av personalen bytas ut, har flertalet gånger fått fel information. Dessutom är dem helt ointresserade av kunder och har väldigt dåliga kunskaper. Synd eftersomjag gillar varuhuset och besöker det ofta dp man oftast finner det man söker...
Jag tycker vanliga varuhuset är okej även om de ofta säljer återlämnade produkter som nya även om de är slitna och inte kompletta. Däremot tycker jag brädgården är katastrof! Den är utformad på ett sätt som gör det nästan hopplöst att köra in med släp. Både övriga kunder, särskilt hantverkare, och personal är mycket otrevliga. Att få personalen att lyfta ned mer virke med truck är nästan hopplöst. Ofta är virket som går att nå skadat och undermåligt. Jag tycker det är häpnadsväckande att personalen kan vara så dryg när kunderna...
Jag handlar rätt så mycket på bauhaus. Älskar deras lampor och även alla deras blommor. Köpte alla mina uteplantor och frön på Bauhaus förra året och de höll jättebra kvalitét. Dessutom har de lite då och då specialpris på varor till hemmet. Har bland annat köpt innerdörrar och duschhörna kanonbilligt här. Bra service både i kassorna och personalen på golvet.