Välkommen till BBSAB!

Besiktning med personligt engagemang - det får du som kund till oss på Besiktningsbolaget. Vi har över 20 års erfarenhet inom besiktning. Vi hjälper dig med överlåtelsebesiktning när du ska sälja eller köpa ett hus. På så sätt ökar du tryggheten vid en bostadsaffär.

Vi utför även större besiktningar i form av entreprenadbesiktningar och om du funderar på att bygga nytt så skickar vi gärna ut en kontrollansvarig som ser till att allt går rätt till enligt konstens alla regler.

Övriga tjänster: Lägenhetsbesiktning, fukt- och skadeutredning, köpargenomgång, energideklaration, statusbesiktning och mycket mer.

Läs vad 30 kunder tycker om BBSAB 2

• 2022-05-25 Insamlad av företaget
    har inte tid att skriva omdömen om andra
  • 2022-05-25 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande och företaget levde upp till alla mina förväntningar.

De besiktade mitt hus innan försäljning och besiktade även huset jag skulle köpa. Fick mycket goda råd och mötet var stressfritt och givande
    Hej Lars! Tack för det fina omdömet. Önskar dig en fortsatt fin dag!
    //Teamet på Besiktningsbolaget Stockholm
  • 2022-05-22 Insamlad av företaget
    Trevlig, stark pedagogisk sida i sin beskrivning av besiktningen. Bra kundservice och flexibilitet. Kan starkt rekommendera!
    Hej Car! Tack för det fina omdömet. BBSAB
  • 2022-05-03 Insamlad av företaget
    Väl bemött av besiktningsmannen och ett proffsigt intryck.
    Hej Alexander! Tack för det fina omdömet. BBSAB
  • 2022-05-03 Insamlad av företaget
    Snabba, proffsiga, föredömliga!

Från beställning av besiktning till genomförande och leverans av rapport var kundupplevelsen toppen.

Rekommenderar varmt!
    Hej James! Tack för det fina omdömet. BBSAB
  • 2022-03-20 Insamlad av företaget
    Tydliga, noggranna, sympatiska, pragmatiska och objektiva. Har bara positivt att säga och rekommenderar dem verkligen.
    Hej Jonas!
  • 2022-03-18 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med BBSAB som besiktigade vårt hus. Christian var noggrann och tydlig i besiktningen och förklarade allt på ett bra sätt. Vi rekommenderar BBSAB med sitt trevliga bemötande.
    Hej Sara!
    Tack för det fina omdömet.
    Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • 2022-03-18 Insamlad av företaget
    Bra utförd besiktning och snabb hantering av protokoll samt frågeställningar.
    Hej Mikael!
  • 2022-03-18 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med besiktningsmannen Christian Mårtensson som utförde kontrollbesiktning och slutbesiktning hos oss. Kunnig, proffsig, rekommenderas :)
    Hej Susanne!

Tack för det fina omdömet. Trevlig helg!
  • 2022-03-15 Spontant omdöme
    Missade väldigt mycket på besiktningen (typ att väggar och golv lutade för mycket). Dök aldrig upp på återbesiktningen och svarade därefter inte på telefon. Ringde från anonymt nummer, då la han på direkt. Har fortfarande inte fått någon förklaring till att aldrig dök upp eller hört av sig.

Känns väldigt oseriöst.
    Hej Fredrik,

Vi tycker det är väldigt tråkigt att du känner dig missnöjd. Vad vi kan se så utfördes en besiktning som underkändes i mars 2019, och vi har försökt nå dig utan framgång därefter. Du är varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig.
  • 2022-03-11 Insamlad av företaget
    Mycket kompetenta och sakkunniga. Kan varmt rekommendera dem!
    Hej Jacob,
  • 2022-03-10 Insamlad av företaget
    Vi anlitar företaget frekvent för våra överlåtelsebesiktningar och får mycket positiv feedback från våra kunder. Christian är både trevlig och extremt kunnig på området.
    Hej Jonas,
  • 2022-03-10 Insamlad av företaget
    Jag upplever Christian som kunnig och engagerad. Något jag uppskattar mycket är han är tillgänglig, alla dagar i veckan.
    Hej Mikael,

• 2022-03-09 Insamlad av företaget
    Mycket bra besiktningsman! Lättsam och service minded.
    Hej Patrik,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Proffs! Jag är mycket nöjd med Christian och BBSABs besiktning av mitt usla lagda tak. 4 ggr hjälpte de mig att försöka få fason på taket utan framgång pga en takfirma som inte tar sitt ansvar. BBSAB är proffisionella och seriösa. Jag kommer definitivt att anlita dem igen om jag behöver. Kan varmt rekommendera BBSAB!
    Hej Robin,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Professionell, snabb och trevlig - Mkt uppskattad av både säljare & köpare.

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Mycket kunniga och genomför sina uppdrag på ett väl informativt och proffsigt sätt. Rekommenderas starkt!
    Hej Marcus,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Direkt och sakligt bemötande bra leverans av den kompetens vi sökte inom byggnadstekniska besiktningar. BBSAB är dom vi vänder oss till när det gäller byggnadstekniska besiktningar och byggnadstekniska frågor där kan dom leverera bra tjänster.
    Hej Mikael,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    BBSAB är trevliga och kompetenta.
    Vi anlitar dem som besiktningsmän men även som kontrollansvarig (KA).

De gör det de ska och levererar i tid.
    Hej Pierre,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Så nöjd. Snabb och utmärkt service.
    Hej Linn,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Bra kompetent lyhörd och snabb service
    Hej Paul,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Kunnig, proffsig och har social kompetens. Finns bara en besiktningsman jag kommer använda och det är Christian 👍
    Hej Jesper,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Jag arbetar som fastighetsmäklare i Vallentuna/Täby och har anlitat Christian Mårtensson på BBSAB för överlåtelsebesiktning i samband med många fastighetsförsäljningar som jag genomfört.
    Christian ger alltid bra service och besitter en hög kunskapsnivå. Mina kunder är nöjda och det gör mig nöjd. Rekommenderar! :)
    Hej Martin,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Snabb återkoppling, Bra bemötande & Professionellt. Kommer anlita dem igen. Rekommenderas starkt 5 av 5 Guldstjärnor//Fredrik

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Christian är mycket professionell och har imponerat med sitt yrkeskunnande. Han är också mycket uppskattad av kunder, såväl säljare som köpare. Han är lugn och metodiska i sitt sätt att arbeta och beskriva besiktningen och utfallet. Han tar sig tid att ge rekommendationer över åtgärder som krävs för att komma tillrätta med eventuella brister. Jag kan varmt rekommendera Christian som besiktningsman till såväl säljare som köpare av en fastighet.
    Hans / Fastighetsmäklare
    Hej Hans,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Fantastiskt kunnig och lyhord, kan varmt rekommendera
    Hej Victor,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Besiktningsmannen har en enorm kunskapsbank vilket ingjuter förtroende! 5 av 5!
    Hej Pege,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd! Proffsigt bemötande, noggrann och väldigt kunnig. Besiktningsprotokollet som vi fick efter utförd besiktning gav en tydlig bild över detaljer som annars hade missats. Rekommenderas varmt!
    Hej Sara,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Mycket proffesionellt bemötande genomgående. Kunnig, kompetent, bra med mina kunder, alltid tillgänglig.
    Hej Andrea,

• 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Christian är en otroligt noggrann besiktningsman, utöver det är han flexibel och trevlig. Kan varmt rekommendera Christian.
    Hej Marcus,