BBSAB

BBSAB

bbsab.nu
  • BadgeTwoYears

Välkommen till BBSAB! Besiktning med personligt engagemang - det får du som kund till oss på Besiktningsbolaget. Vi har över 20 års erfarenhet inom besiktning. Vi hjälper dig med överlåtelsebesiktning när du ska sälja eller köpa ett hus. På så sätt ökar du tryggheten vid en bostadsaffär. Vi utför även större besiktningar...

68 omdömen om BBSAB

Ubaldo N

Christian är grym på det han gör. Service i världsklass. Jag har anlitat dom flera gånger.

Simon S
Skrev om BBSAB

Riktigt nöjda, gick supersmiddigt och fick snabba svar och bra respons på jobbet. Rekommenderas varmt

Anna Sofia Irene R

Väldigt noggrann på besiktning vi gjorde av ett hus vi köpt. Hittade saker som inte säljarens besiktningsman hade noterat vilket vi är väldigt tacksamma för!

Markus K

Anlitade Christian på kort varsel för en överlåtelsebesiktning. Väldigt trevligt bemötande och proffessionellt utförande rakt igenom.

Anders D

Oerhört professionell och noggrann. Dokumenterar inte bara eventuella fel, utan ger även motivering varför eventuella fel måste korrigeras och på vilket sätt. Kunde hjälpa oss med kort varse och stödde oss i hela köpprocessen.

Erik L
Skrev om BBSAB

Väldigt proffsigt och bra öga för detaljer på slutbesiktning som Christian genomförde

Oscar Fredriksson K

Christian är en ytterst professionell yrkesman som inte spiller tid på oväsentligheter och håller sig till uppdraget. Han bidrar med såväl djup sakkunskap, integritet och ett stort lugn. Han har dessutom en gedigen erfarenhet av vilken han delar med sig på ett lättförståeligt och pedagogiskt sätt till oss som inte har branschvana eller sakkunskap inom bygg och renovering. Vi rekommenderar Christian varmt och innerligt. Stort tack för din goda hjälp!

Jesper E

Vi anlitade Christian för att besiktning av vår påbyggnad av vårt hus. Med sitt stora kunnande och sin personlighet fick han oss att känna oss väldigt trygga från början till slut. Christian hjälpte oss även väldigt bra med hantering av våra hantverkare i en situation som uppstod. Jag kan rekommendera Christian - han är professionell, pålitlig, rak och hjälper dig som kund.

Rikard B

Vi anlitade Christian som besiktningsman för vår nyproducerade bostad och kunde inte vara mer nöjda med det beslutet. Från början till slut har Christian visat en exceptionell professionalism och kompetens som verkligen gjort skillnad för oss. Hans förmåga att noggrant granska och analysera alla aspekter av bostaden har verkligen hjälpt oss. Han gav oss detaljerade och klara förklaringar som gjorde det enkelt för oss att förstå de tekniska aspekterna av besiktningen. Hans rapport var både grundlig och lättfattlig, vilket...

Per L
Skrev om BBSAB

Noggrann besiktning och tydliga förklaringar. Snabb återkoppling på alla frågor. Bra på alla sätt! Per

Magdalena G

Noggrann och bra besiktningsgenomgång där allting visades och förklarades på plats. Behjälplig efteråt med frågor kopplade till besiktningen och åtgärdslista. Rekommenderas varmt!

Moa R
Skrev om BBSAB

Rekommenderar BBSAB, snabba och trevliga!

Bo Stefan Ö

Vi använde Christian Brunsberg för att besikta en grosshandlarvilla från 1900. Christian var mycket serviceminded innan, under och efter besiktningen. Utöver det var han väldigt kunnig kring byggnation och allt tekniskt. Vi kommer anlita Christian till annat och kan varmt rekommendera honom och BBSAB. Stefan & Marie

Theres L

Cristian var noggrann och engagerad och kändes oerhört kunnig. Vi har ett stort förtroende för honom och vi kan varmt rekommendera honom.

Jan W
Skrev om BBSAB

Jag behövde en Statusbesiktning av två byggnader som skall hålla i enjuridisk tvist. Jag fick ett krispt och sakligt underlag som jag känner mig mycket trygg med. Jag kan varmt rekommendera Christian och BBSAB

Monica R

Mycket proffsigt bemötande av Christian. Vi fick många tips och råd om hur vi skall tänka framöver.

Karl L
Skrev om BBSAB

Christian och BBSAB är exceptionellt proffessionella. Trygg och kunnig för alla parter gällande överlåtelsebesikting och slutbesiktning. Kommer absolut återkomma och använda oss av BBSAB och Christian vid eventuella framtida affärer.

Jojo Lollo Bobo S

Snabb och enkel bokning och proffsigt utförande. Kan varmt rekommendera!

Karl F
Skrev om BBSAB

Vi anlitade Christian för en besiktningsgenomgång samt för en besiktning. Han var trevlig, hjälpsam och mycket professionell. Vi är mycket nöjda!

Carl-Johan H

Jag har köpt mycket villor och fritidshus! Han är riktigt duktig och proffsig!

Kristin K

Christian är extremt proffsig. Anlitade honom för att besikta en lägenhet jag köpt där jag kände något inte stämde. Han gjorde ett enormt grundligt jobb och förklarade för mig så jag som inte kan det inom bygg kunde förstå. Han stod upp för mig och mina rättigheter på ett rakt och extremt sympatiskt sätt. Dessutom följde upp efteråt och gav mig tips om personer jag kunde anlita för att fixa felen. Litar på honom till hundra procent och rekommenderar honom varmt.

Fredrik F

Otroligt proffsig rakt igenom. Rekommenderas varmt.

Hej Fredrik, tack för det mycket fina omdömet! //Christian

Sara J
Skrev om BBSAB

Christian har verkligen ett sinne för detaljer och är otroligt professionell och kunnig inom området. Stort plus för lyhörd, tillmötesgående och hjälpsam under hela processens gång. Rekommenderar honom starkt!

Hej Sara, tack för det mycket fina omdömet! //Christian

Carl-johan S

Besiktning av hus som köpare och säljare. Yrkesstolthet, noggrann och sak-kunnig. Bara högsta betyg.

Hej Carl-Johan, tack för det mycket fina omdömet! //Christian

Oscar L
Skrev om BBSAB

Otroligt professionellt bemötande. BBSAB var tillgänglig med kort varsel när vi behövde en besiktning av vårt hus. Väldigt trevligt, tydligt, pedagogiskt och proffsigt bemötande. Jag kan varmt rekommendera BBSAB.

Hej Oscar, tack för det mycket fina omdömet! //Christian

Carl R
Skrev om BBSAB

Den mest noggranna besiktningsmannen jag träffat. Kan rekommendera Christian till alla!

Hej Carl, tack för det mycket fina omdömet! //Christian

David L
Skrev om BBSAB

super noggran och bra att ha att göra med, fått hjälp flera gånger och gör verkligen ett jobb överförväntan.

Hej David, tack för det mycket fina omdömet! //Christian

Anna Z
Skrev om BBSAB

Har rekommenderat BBSAB till flera av mina kunder och alla är mycket nöjda över snabbt, proffsigt och trevligt bemötande. Blir själv bemött av samma trevliga och smidiga service varje gång så kan bara lämna bästa rekommendationerna! Anna Zachrisson Fastighetsmäklare Urban by ESNY

Hej Anna, tack för det mycket fina omdömet! //Christian

Tobjörn W

Fick BBSAB på rekommendation - och de levererade! • snabb, snabbare, BBSAB • proffsig, proffsigare, BBSAB Christian är kunnig, informativ och saklig och jag kan bara ge honom mina allra bästa rekommendationer.

Hej Tobjörn, tack för det mycket fina omdömet! //Christian

Farnosh D

We are satisfied with Christine's professionalism and service as inspector. We recommend BBSAB 100%. It was worth every penny, we don't regret hiring Christian. We recommend BBSAB for anyone buying a new home.

Hi Farnosh, thank you for your kind words! Best, Christian

Johan A
Skrev om BBSAB

Väldigt nöjd med min överlåtelsebesiktning inför husköp! Rekommenderas.

Svar från BBSAB

Hej Johan, tack för det fina omdömet!

Henrik G

Christian hjälpte till med en slutbesiktning av totalrenoverad villa och jag rekommenderar honom varmt. Trevlig och tillmötesgående under hela processen men framförallt noga och kunnig inom området. Upplevde att även mindre anmärkningar ansågs vara viktiga och att inga detaljer var för små. Rekommenderar honom starkt.

Svar från BBSAB

Hej Henrik, tack för det fina omdömet!

Eva G
Skrev om BBSAB

Jag fick snabbt hjälp av Christian, som besiktigade grunden i mitt sommarhus. Han gav mig perfekt hjälp, visade vad som behövde åtgärdas och hur det borde göras. Han har dessutom följt upp sina rekommendationer i efterhand.

Svar från BBSAB

Hej Eva, tack för det fina omdömet!

Dennis T

Professionell, saklig och lägger värdering på rätt saker i vårt ROT-projekt på 8MSEK Dennis Lennhammer Tyresö Bygg & Partners AB

Svar från BBSAB

Hej Dennis, tack för det fina omdömet!

Emma W
Skrev om BBSAB

Christian hjälpte oss med en överlåtelsebesiktning. Snabba svar, och slutligen en proffsig och noggrann undersökning!

Svar från BBSAB

Hej Emma, tack för det fina omdömet!

Oyvind R

Christian Mårtensson på BBSAB er grundig og nöyaktig, men også pragmatisk og lösningsorientert når han bisto meg som kvalitetsansvarig for mitt bygge på Lidingö. En veldig god hjelp i kontakten med entreprenör, under-entreprenörer og kommunen.

Svar från BBSAB

Hej Oyvind, tack för det fina omdömet!

Zanel S
Skrev om BBSAB

Gott bemötande och en proffsig besiktningsman .Mycket erfarna och professionella. Opartiska .

Svar från BBSAB

Hej Zanel, tack för det fina omdömet!

Lars S
Skrev om BBSAB

Ursäkta men några "upplevelser" har vi inte med/av ett företag, däremot erfarenheter i det här fallet och de är de bästa. Koncentrerat och koncist. Väl genomfört jobb vid kontrollbesiktning

Svar från BBSAB

Tack för det fina omdömet! Lars!

Johan Jacob S

har inte tid att skriva omdömen om andra

Svar från BBSAB

Vi tackar för fint betyg Johan!

LARS OVE F

Mycket bra bemötande och företaget levde upp till alla mina förväntningar. De besiktade mitt hus innan försäljning och besiktade även huset jag skulle köpa. Fick mycket goda råd och mötet var stressfritt och givande

Svar från BBSAB

Hej Lars! Tack för det fina omdömet. Önskar dig en fortsatt fin dag! //Teamet på Besiktningsbolaget Stockholm

Carl R
Skrev om BBSAB

Trevlig, stark pedagogisk sida i sin beskrivning av besiktningen. Bra kundservice och flexibilitet. Kan starkt rekommendera!

Svar från BBSAB

Hej Car! Tack för det fina omdömet.

Alexander R

Väl bemött av besiktningsmannen och ett proffsigt intryck.

Svar från BBSAB

Hej Alexander! Tack för det fina omdömet.

James K
Skrev om BBSAB

Snabba, proffsiga, föredömliga! Från beställning av besiktning till genomförande och leverans av rapport var kundupplevelsen toppen. Rekommenderar varmt!

Svar från BBSAB

Hej James! Tack för det fina omdömet.

Jonas B
Skrev om BBSAB

Tydliga, noggranna, sympatiska, pragmatiska och objektiva. Har bara positivt att säga och rekommenderar dem verkligen.

Svar från BBSAB

Hej Jonas! Tack för det fina omdömet.

Sara B
Skrev om BBSAB

Vi är mycket nöjda med BBSAB som besiktigade vårt hus. Christian var noggrann och tydlig i besiktningen och förklarade allt på ett bra sätt. Vi rekommenderar BBSAB med sitt trevliga bemötande.

Svar från BBSAB

Hej Sara! Tack för det fina omdömet. Önskar dig en fortsatt fin dag!

Mikael B

Bra utförd besiktning och snabb hantering av protokoll samt frågeställningar.

Svar från BBSAB

Hej Mikael! Tack för det fina omdömet.

Susanne A

Vi är jättenöjda med besiktningsmannen Christian Mårtensson som utförde kontrollbesiktning och slutbesiktning hos oss. Kunnig, proffsig, rekommenderas :)

Svar från BBSAB

Hej Susanne! Tack för det fina omdömet. Trevlig helg!

Karl Olof Fredrik M

Missade väldigt mycket på besiktningen (typ att väggar och golv lutade för mycket). Dök aldrig upp på återbesiktningen och svarade därefter inte på telefon. Ringde från anonymt nummer, då la han på direkt. Har fortfarande inte fått någon förklaring till att aldrig dök upp eller hört av sig. Känns väldigt oseriöst.

Catalin R gillar detta
Svar från BBSAB

Hej Fredrik, Vi tycker det är väldigt tråkigt att du känner dig missnöjd. Vad vi kan se så utfördes en besiktning som underkändes i mars 2019, och vi har försökt nå dig utan framgång därefter. Du är varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig.

Jacob V
Skrev om BBSAB

Mycket kompetenta och sakkunniga. Kan varmt rekommendera dem!

Svar från BBSAB

Hej Jacob, Tack för det fina omdömet!

Jonas  G
Skrev om BBSAB

Vi anlitar företaget frekvent för våra överlåtelsebesiktningar och får mycket positiv feedback från våra kunder. Christian är både trevlig och extremt kunnig på området.

Svar från BBSAB

Hej Jonas, Tack för det fina omdömet!