Beauty & Medical Team

www.beautymedicalteam.se
  • Badge2022
Ligue 08-509 213 93 Compartilhar

About company

Välkommen till Beauty & Medicalteam! Sen vi öppnade salongen 2001 har vi fokuserat på den mer avancerade och lite mer problematiska delen av hudvård. Vi älskar att hjälpa människor att känna sig bra med sig själva. Vi vill hjälpa dig att ta det som är jobbigt för dig och genom kunskap och erfarenhet hitta en bra lösning. Vi...

613 omdömen om Beauty & Medical Team

Sedan starten hos Reco 2014

Jonas T
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Vi gjorde en beställning den 11 oktober. Nu har det gått nästan en månad och fortfarande ingen produkt i sikte. De svarar inte heller på e-post/telefonnr. Skulle avråda folk från att handla av detta företag.

Emilia T
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Kände mig jätteväl omhändertagen av Liza. Och behandlingen har gett jättebra resultat. Jag har bara gott att säga och jag kommer garanterat gå dit igen.

Tack fina Emilia:) det värmer verkligen! Vi ses snart, bamse kram Liza

Electra L
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Jag blev bemöt med vänlighet och jag gillar resultatet jag fick

Sofia L
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Blev mycket väl bemött och huden blev mycket fin efter prx och c-vitamin. Rekommenderas!

Tove N
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Bra och trevligt bemötande men var inte så nöjd med behandlingen. Lite ofräsch interiör.

Svar från Beauty & Medical Team

Hej Tove, hemskt ledsen för din upplevelse. Jag önskar du hade kontaktat oss. Vad var du missnöjd med? Du gjorde 1 prx behandling, dessvärre måste man göra en kur för att få maximal effekt. Men vi kompenserar gärna dig och vi är väldigt nyfikna på vad som inte kändes ok för dig? Vi vill ständigt förbättra oss:) Prx är vår mest utförda behandling, sen 2018. Vi är prx auktoriserad klinik, så din feedback är viktigt för oss. Kontakta gärna mig på: Info@beautymedicalteam.se Kram Liza

Sofie H
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Kunniga och så himla härliga hela gänget! Går alltid därifrån med ett stort leende på läpparna <3

Mikaela A
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Trevlig och kunnig personal. Alltid nöjd efter jag varit där!

Minka B
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Blir alltid lika glad att komma dit. Man blir ompysslad och omhändertagen. Alltid lika glad och hjälpsam personal. Så duktiga på deras jobb! Jag fixar mina fransar här, går på ansiktsbehandling samt får mina fötter fixade. Rekommenderas varmt!

Svar från Beauty & Medical Team

Vi blir alltid lika glada när vi får ta hand om dig fina Minka:) ses snart igen! Kram Liza och sofi

Nina H
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Bokade en lyxbehandling i slutet av januari. Blev lite besviken av besöket då bland annat portömningen lämnade sår på ansiktet som höll kvar i 2 veckor efter besöket. Förstår att man efter en ansiktsbehandling kan vara lite röd och får rodnader men inte prickar som sår som sitter kvar i två veckor. Kunde inte gå utan smink under perioden då jag såg ut som en prickigkorv. Annars var Sofi trevlig och professionell. Tycker också att salongen kanske behöver uppdateras lite, känns lite slitet.

Svar från Beauty & Medical Team

Hej Nina, hemskt ledsen för din upplevelse... och sorry att jag har missat din kommentar! Jag önskar du hade kontaktat oss så skulle vi självklart hjälpt dig. Du hade en del inkapslade porer långt under huden. Tyvärr blir det lite sårigt efter att man fått ut dem, exakt som jag förklarade för dig. Men man får dock aldrig nån skada utav det. Det är väldigt viktigt för oss att få ut allt, för det är något man inte kan göra själv, framförallt när porerna är inkapslade... Sen är det även viktigt att följa våra råd gällande...

Stefan J

Hej! Ett mycket bra bemötande. Mvh Stefan Jonsson Jonssons Måleri Sthlm AB

Sanna Hagman Communication Ab S
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Jag har gått på behandlingar regelbundet hos Beauty & Medical Team långt innan ägarbytet tack vare det alltid lika vänliga bemötandet, och hudterapeuternas enorma kunnande. Jag har gått hos gulliga och proffsiga Sofi i många år nu, men när hon inte kan går jag gärna hos någon av de andra. Rekommenderas varmt!

Svar från Beauty & Medical Team

Tack fina Sanna, stämmer bra. We go way back:) Ser framemot att få ta hand om dig snart igen! Kram Sofi

Magalena M
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Mycket trevlig personal! Jag kände mig riktigt bra och kunde slappna av under behandlingen. Jag var mycket nöjd !

Lisa H
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

En fantastisk kombination av det personliga och detta professionella. Kunnig personal med ett holistisk perspektiv på hudens välmående. Jag tar både med mig en bättre hud och mer kunskap om hur jag kan ta hand om den på ett bättre sätt.

Svar från Beauty & Medical Team

Det va underbart att få ta hand om dig. Hoppas vi ses snart så jag får ta hand om dig igen:) Kram Liza

Susann R
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Jag kände mig omhändertagen och fick bra tips från kunnig personal. Jag kommer att boka en ny tid.

Fariba M
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Jag hade en fantastisk upplevelse med bästa Liza. Mycket information och rådgivning har jag fått.

Sandra L
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Jag träffade Liza och gjorde en klassiskt ansiktsbehandling. Har aldrig varit på denna klinik så hade inga direkta förväntningar men blev väldigt fint bemött och jag kände mig verkligen omhändertagen. Lisa känns väldigt kunnig och kompetent inom sitt yrke samtidigt som hon är super trevlig och varm. Köpte en ansiktstvätt och dagkräm samt multivitamin.

Isabelle D
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Avslappnat och personligt bemötande. Jättebra service och behandling. Fick behandlingar, prov på produkter och tips avsett för just min hy. Har upplevt positiv förändring på hyn efter besöken

Anette A
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Personlig kunnig personal med bästa tänkbara bemötande

Dajana J
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

I have been going to Beauty & Medical Team for my facials for several months now and have always been extremely happy with the treatment and the results. The facialists are extremely friendly and informative, they are very knowledgeable and very diligent in their work which I appreciate very much. I have been getting facials for 10 years now, and I have never experienced the level of service and knowledge that I had experienced here. I will continue coming back and would highly recommend anyone to visit Beauty & Medical Team for their facials!

Delyana D
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Tjejerna som jobbar där är proffsiga och trevliga, dem kan sitt jobb och jag litar på dem 100%.

Petra E
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Har aldrig varit där Varför får jag detta sms

Svar från Beauty & Medical Team

Hej Petra! Hemskt ledsen ifall det har skett ett missförstånd. Men enligt din journal har du vart hos oss en gång. Eller så har vi fått felaktigt mobil nr. I vilket fall så ber vi om ursäkt. Kram liza

Erkan Y
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Ett otroligt bra företag med professionell personal i världsklass som gav mig ett enastående bemötande, är väldigt glad över att jag besökte dom. Ni är fantastiska. Framförallt Liza du är en stjärna. Tack för att du finns!

Maria V
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Mycket trevligt bemötande och avstressande atmosfär. Alla hudterapeut är proffesionella och hjälpsamma, man känner sig trygg. Rekommenderar varmt.

Magdalena O
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

The place had a good energy from the people that work there. Liza was very professional and wonderful personality. She has a lot of knowledge about the treatment. I just moved from Houston Texas and I have done the treatments there. Now I found this clinic jus 5 minutes walking from where I live. Perfect 👍🥰

Svar från Beauty & Medical Team

Thank you Magdalena! It was my pleasure to take care of you! Hope to see u soon again:) / Liza

Chantal A
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

En mycken avkopplande upplevelse med mycket trevlig personal… Rekommenderar ansiktsbehandlingen!!!

Emy O
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Gått hit i många år, gänget som jobbar är så professionella, kunniga och trevliga och alltid känt mig så trygg när jag går in dit. Dom tar sin tid att göra det lilla extra och förklarar allt som händer under behandlingen så att man alltid vet vad som händer och varför. Bästa kliniken i sthlm!

Olga Michajlovna E
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Excellenta behandlingar anpassade till dina personliga förutsättningar och ett mycket varmt och trevligt mottagande. Rekommenderar starkt denna salong.

Nina L
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Bästa stället! Liza och övriga medarbetare är helt fantastiska! Väldigt professionella, duktiga och dessutom härliga personer. Min hud har blivit otroligt fin och jag har gjort många olika behandlingar hos Liza. Kan varmt rekommendera Beauty & Medical Team. Missa inte!!

Tulin D
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Otroligt bra bemötande & service hos Liza på Beuty & Medical Team. Man känner sig som ny människa efter ansiktsbehandlingen. Rekommenderas starkt!

Ann Louise K
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Coolshaping som tyvärr inte gav nått resultat över huvud taget...lite som att kasta pengarna i sjön!

Sandra B
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Jag fick en ansiktsbehandling som jag var nöjd med , m trevligt personal lite sjabbig lokal därför 4 och inte 5 !

Nadja
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Kunnig och trevlig personal som får en att känna sig omhuldad. Och behandlingarna ger verkligen resultat!

Susanne F
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Har gått hos Monica regelbundet under flera år. Hon är lyhörd, kunnig och superhärlig! Rekommenderar varmt ett besök

Sofia S
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Fint bemötande. Trevlig o social personal. Har varit kund i 10 år och planerar att fortsätta.

Marie L
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Alltid trevligt bemötande och kunnig personal. Rekommenderas starkt!

Nafeesa R
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Duktiga och snälla personal .

Helena G
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Jag, blev mycket väl bemött. Behandlingen innebar att ta bort cherryspots, jag blev helnöjd, kommer att boka nya besök och kan absolut rekommendera Beauty & Medical Team till mina vänner.

Anna N
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Super trevlig och proffesionellt bemötande!

Anna G
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Alltid bra service, kunniga, bra återkoppling och ett ställe som jag varmt rekommenderar till alla!

Christina H
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Mexotix behandling, proffsig personal alltid väl utförda behandlingar som jag varmt rekommenderar.

Carina S
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

IPL för att ta bort solfläckar och ytliga blodkärl i ansiktet. Mycket professionellt och tryggt bemötande och fint resultat efter behandlandling. De följer upp och ser till att ha dialog med kunden så att man känner sig helt nöjd. De rekommenderar rätt produkter för din egen efterbehandling hemma utan att man känner sig "påsåld". Det är är en salong som jag varmt rekommenderar både för "vanlig" hudvård men även för de som önskar behandla bort ärr och andra svåra hudproblem som de är specialiserade på.

Claudia D
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Very good face treatment and experienced staff. Super happy about it! However, since the contact is very close I would like that the staff wears masks all the time when physical distance is not respected.

CARINA S
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Mycket professionell personal. Jag känner mig helt trygg i deras händer och vet att de ger mig rätt behandling och råd för just det mitt besök avser. En salong att bli stamkund på! Rekommenderas högt!

Mathilda B
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Fick en kemisk peeling följt av portömning och lite ögonbrynsplock. Blev jättebra bemött, och kände mig avslappnad och omhändertagen hela besöket. Proffsiga och trevliga! :)

Rainman R
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Ansiktsbehandling. Väl mött av personalen. Jag hade inga förväntningar. Bra behandling och bra tips.

Emelie A
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Jag köpte plockning av ögonbrynen samt färgning av ögonbryn och ögonfransar. Upplevelsen jag hade var väldigt bra, jag blev fint bemött och upplevde personalen som väldigt kunnig inom området och fick bra tips om hur jag skulle göra för att få till den looken jag ville ha. Jag tyckte det var väldigt prisvärt för det fina resultatet och kommer definitivt komma tillbaka igen när behovet finns.

Charlotte E
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Familjär liten salong med mycket ”hemma hos”-känsla. Vänlig och rar personal som ser till att lägga på minnet vad du säger och vad som är viktigt just för dig. Bra tips och råd på produkter utan att man får ”sälja på” känslan vilket alltid är positivt.

Christine P
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Mycket bra resultat och service

Alva H
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Jag beställde en portömmning, jag blev väldigt nöjd. Jag fick tips på produkter som skulle passa just min hud och jag tyckte att hjälpen jag fick var den bästa jag fått någonsin!

Sandra A
Escreveu sobre Beauty & Medical Team

Jag har gjort manikyr samt pedikyr med shellack. Jättenöjd med personalen dock upplever jag att i utrymmena som dessa behandlingar görs är väldigt mörkt och man ser inte förens i dagsljuset om någonting ser konstigt ut eller har missats. Förståligt att det ska vara mysigt i de andra behandlingsrummen men just för manikyr och pedikyr borde det vara lite ljusare. Sedan tycker jag att det borde finnas fler färger i shellack och vanlig lack som är samma färg, just för jag vill ha samma färg på fingrar och tår men behöver inte...