Beckomberga Entreprenad

Beckomberga Entreprenad

Ring 08-520 277 86 www.beckombergaentreprenad.com

Beckomberga Entreprenad grundades 2019 och är ett litet och personligt företag, med stor passion för service. Beckomberga Entreprenad erbjuder bla: *Trädgårdsskötsel för bostadsrättsföreningar. *Trädgårdsskötsel & hushållsnära tjänster för privatpersoner. *Elektriker *Målare *Hantverkstjänster *It-hjälp ​Välkommen att kontakta oss för en offert!

18 omdömen om Beckomberga Entreprenad

Robert S
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Håller vad de lovar, håller tidsplanen, tydlig kommunikation, lätta att ha att göra med, trevliga! Rekommenderas varmt!

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fint omdöme Robert!

Sollentuna El & Automation
4.8/5 i betyg av 218 omdömen 4.8 av 218 omdömen

Trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb som infriade förväntningarna.

John L
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Otroligt kunniga och seriösa hantverkare. Även bra att kunna diskutera olika lösningar på ett väldigt bra sätt. Rekommenderas starkt.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Tack för ett fint omdöme, John!

Ove B
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Fungerar mycket bra. Snabb respons och trevligt bemötande.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för ditt omdöme, Ove!

Bright Elteknik AB
4.8/5 i betyg av 188 omdömen 4.8 av 188 omdömen

Professionella killar. Använder alltid Bright ElTeknik slår aldrig fel.

Charbel R Charbel R
Andras N
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Trevligt och professionellt bemötande Väl presenterat, planerat och utfört arbete Färdigställt före utlovad tid

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fint omdöme Andras!

Skrev om Beckomberga Entreprenad

Vi är väldigt nöjda med Beckomberga entreprenad. Uppdragen som vi har utfört tillsammans har funkat väldigt bra. Trevliga kollegor som kan sin grej och ser till att uppdragen blir slutförda i tid med ett gott resultat. En Entreprenad som vi gärna fortsätter att samarbeta med!

Ni är grymma 4-väggar! Vårt självklara val när vi behöver samarbeten ♥️

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Anders R
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Vi är jättenöjda, dom har gjort ett jättefint jobb åt oss. Fick en specad offert, samt även prisuppgifter för tilläggsarbeten under projektets gång - och alla budgeter och tidplaner hölls. Ett extra plus för bra kommunikation genom hela processen också.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fint omdöme Anders

Nikolina K
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Jag blev rekommenderad Beckomberga entreprenad av grannar som var nöjda med deras arbete. Fick ett mycket gott första intryck av företaget och Dimitri som jag hade kontakt med. Offerten var smidig och digital. Alla frågeställningar jag hade besvarades inom kort. När offerten godkändes ringde arbetsledaren upp för att boka en tid. Arbetarna var punktliga, trevliga och gjorde ett gott arbete. De gjorde det lilla extra för att stöka ner så lite som möjligt vilket uppskattades då en barnfamilj skulle bo mitt i renoveringen....

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för ett superfint omdöme Nikolina. Hoppas vi får möjlighet att utföra fler jobb åt er framåt.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 182 omdömen 4.8 av 182 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Åsa H
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Professionellt, och mycket trevligt bemötande. Kändes tryggt.

Tack för fint omdöme Åsa! Lycka till med nya lägenheten

Yvonne R
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Jag har blivit mycket bra bemött. av Beckomberga Entreprenad. Jag fick rekommendationer att använda mig av deras tjänster av en vän och de har levt upp till mina förväntningar. Hos mig har Beckombergas Entreprenad framför allt arbetat med trädgårdsrjänster.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fint omdöme Yvonne!

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Roger N
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Lyhörda, skickliga och prisvärda! De uppnådde allt som vi förväntade oss och lämnade oss super nöjda! 10/10

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för kanonrecension Roger!

Peter E
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Hörde av sig snabbt och höll de överenskomna tiderna. Bra att vi diskuterade olika lösningsalternativ.

Tack för fint omdöme Peter. Välkommen åter

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 421 omdömen 4.6 av 421 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

Kerstin M

Mycket professionella och kvalitetsmedvetna

Svar från Beckomberga Entreprenad

Tack för fint omdöme Kerstin.

Karin Anita L
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Trädgårdsskötsel i min bostadsrättsförening där jag är styrelseledamot. Rondering av miljöhus i samfällighetsförening där jag är styrelseledamot. Uppdragen sköts utmärkt och Beckomberga Entreprenad ställer även upp när det händer något oförutsett typ vattenläcka och sabotage med bortryckt handtag. De har även utfört planerade extraarbeten med utemiljö och halkbekämpning av golv. Jag kan verkligen rekommendera Beckomberga Entreprend

Svar från Beckomberga Entreprenad

Tack Anita för kanonomdöme! Vi ser fram emot ett fortsatt långt samarbete med er.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Nina A
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Kanonbra hjälp med att få upp trapp- och säkerhetsgrindar!

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för fin recension Nina!

OSCAR B
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Good help from the project manager from start to end. The builders also made a really skillfull work in my apartment in Beckomberga, when building walls to a new room. They also held the time schedule before my move into the apartment which was really good. I can recommend this company to anyone.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Thank you for rating us Oscar!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Emma S
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Fick hjälp att sätta upp rullgardiner. Är hur nöjd som helst. Mycket trevligt bemötande och proffsigt utfört. Kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från Beckomberga Entreprenad

Stort tack för din fina recension! Hör av dig ifall vi kan hjälpa dig med något annat. Mvh Dimitri, Projektledare

Pierre E
Skrev om Beckomberga Entreprenad

* Snabb återkoppling på förfrågan * Mycket bra utfört arbete. * Proffsigt och trevligt bemötande

Svar från Beckomberga Entreprenad

Hej Pierre! Stort tack för din fina rekommendation! Mvh Dimitri - Projektledare Beckomberga Entreprenad

Mella El
4.7/5 i betyg av 86 omdömen 4.7 av 86 omdömen

Inkoppling av el i utbyggnad och väldigt nöjd med resultatet, trevlig personal och snyggt och prydligt utfört.

Anna W
Skrev om Beckomberga Entreprenad

Tryggt stabilt och pålitligt. Bra kvalitet och leverans av trädgårdstjänster. Vi är mycket nöjda!

Svar från Beckomberga Entreprenad

Hej Anna! Stort tack för rekommendationen! Mvh Dimitri - Projektledare Beckomberga Entreprenad