Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

• BadgeTwoYears

Välkommen till Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult! Vi på Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult är en auktoriserad begravningsbyrå. Detta gör att du kan känna dig trygg i ditt val av begravningsbyrå då en auktoriserad begravningsbyrå måste följa de regler som Sveriges Begravningsbyråers Förbund har satt upp. Tjänster...

45 omdömen om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Anna M
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Blev bemött trevligt och korrekt enligt vad jag önskade och förväntade mig, från, då min man hämtades i hemmet efter att han gått bort, vid planeringen inför begravningen till cerimonin i kyrkan.

Linnea M
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Fantastiskt bemötande på alla sätt. Edwin är verkligen rätt man på rätt plats. Han gjorde det ljusare i en mörk tid.

Jeanette N
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Trevligt bemötande och fin service. Vacker begravning allt enligt våra önskemål. Väntar på att få minnesalbumet från begravningen.

Joakim B
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Jag fick ett respektfullt och fint bemötande. Alla önskemål och förväntningar hanterades mycket professionellt. Samtidigt bidrog det stöd och de förslag som gavs i olika utmaningar till en alltigenom mycket fin begravning. Stort TACK igen ! Vänligen, Joakim

Katarina P
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Underbar personal och bemötande. De levde upp till alla förväntningar och mer därtill vid vår pappas bortgång. Så bra service samt väldigt bra utbud av kistor och urnor. Fantastiskt bra att de har fysiska exemplar så man kan se dem i "verkligheten" och inte bara på bild. Man får som kund också gott om om tid vid mötet att titta och fundera i lugn och ro utan att känna stress. Dessutom väldigt bra att de har samarbete med en boupptecknare så att vi kunde boka tid med hen också samtidigt. En fantastiskt bra och serviceinriktad begravningsbyrå som vi varmt kan rekommendera alla.

Rolf Göran L
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Vi fick ett värdigt bemötande vid 1:a kontakten. Senare en mycket fin genomgång av hela begravningsprossen. Vi fick hjälp med allt och det var viktigt i denna svåra situation. TACK. Rolf Lindskog.

Emil A
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Ett varmt välkomnande ovh väl bemött på begravningsbyrån. Det vi förväntade oss uppfylldes tillräckligt för oss. Vi kan rekommendera andra att välja Tomas Peterszon när det tråkiga händer.

Martin A
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Allt blir bra när Edwin fixar! Tack för allt du gör.

Therese Å
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Väldigt fint bemött, personligt engagemang, proffsigt och även inkännande och mjukt. Hade inga förväntningar, första gången jag hade kontakt med en begravningsbyrå. Det kunde inte bli ett finare farväl av min pappa. Väldigt nöjd. Tack <3

Bettina N
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Väldigt trevligt och förstående bemötande när man är i ofattbar sorg! Mänskligt och varma möten! Ja vissa människor är verkligen på rätt plats ❤️

Bodil F
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Varmt bemötande och fint stöd.

Annika A
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Trevliga och gör sitt jobb på ett utmärkt sätt i en tragisk situation.

Eva-Lotte J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Vänligt och taktfullt bemötande, lyssnade av och gav tid för oss att ta besluten lugnt och stilla och med respekt för vår sorg och måna om att lära känna oss som familj och vad vår anhörig betytt för oss och hur han varit som person. Det resulterade i att förväntningarna vi hade uppfylldes mer än väl. Ceremonin blev över förväntan och hjälp o stöd under densamma blev fantastisk. Värdigt men ändå lättsamt som hjälpte oss som familj. Tjänsten och vara vi köpte var, annons, kista, hämtning samt nedbäddning, solist, programblad samt urna.

Michael F
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Mycket värdigt och proffsigt bemötande i en svår stund

Eleonor E
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Kan verkligen rekommendera den här begravningsbyrån. Edwin är helt fantastiskt.

Kjell W
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Fantastiskt varmt och professionellt bemötande. Våra förväntningar överträffades i alla delar från planering till genomförande av vår fars begravning. Vi kände oss trygga i alla praktiska detaljer och kunde koncentrera oss på våra känslor och sorg.

Arne Vilhelm K
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Vi blev bemötan på ett mycket bra sätt. Mycket trevliga och tillmötesgående. Begravningsby hade hand om min mammas begravning. Allting runt om kring begravningen sköttes mycket bra.

Thomas O

Mycket bra bemötande Allt fungerade klanderfritt Begravning av min mor

Sara J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Efter första telefonsamtalet med byrån kände jag mig mig trygg. De var väldigt förstående för den sorg som vi var i. De hjälpte oss hela vägen och vi upplevde stort engagemang och ett personligt bemötande. Rekommenderas starkt!

Susann W

Helt underbara . Kan varm rekommendera

Elisabeth S
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Mycket trevligt och vänligt bemött. Förväntningarna uppfylldes till fullo. Köpte begravningstjänsten där allt ordnades inför begravningen.

Maria F
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Vi hade höga förväntningar, vilka infriades! Mycket bra bemötande och allt blev som vi önskade med vår mammas begravning och begravningskaffe efteråt. professionell rådgivning med allt från val kista, urna och begravningsakt Tack!

Kerstin S
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Mycket bra att de skulle göra begravningen till stort minne, bra personal, boupptecknimgen gör vi själva.

Magnus P
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

De var tillmötesgående och hjälpsamma med att ordna med allt runt begravningen

Inger T
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Hej. Vi köpte hela begravningspaketet. Vi är mycket nöjda med det bemötande och stöd vi fått. Eftersom det var vår dotter 43 år gammal,som gick bort och skulle begravas hade vi mycket höga förväntningar. Vår dotter hade fyllt i på nätet hur hon ville ha det. Det såg inte ut som andra begravningar vi deltagit i, men byrån hjälpte oss att lösa alla önskningar. Ett fantastiskt teamwork! Med vänlig hälsning, och TACK från hela familjen Trulsson

Susanne L
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Bemött med medkänsla och lyhördhet. Planeringen var tydlig och noggrann med genomgående respekt för den svåra situationen. En mix av värme, pålitlighet och proffsighet.

Patrik C
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Mycket väl bemött. Duktiga, trevliga och sköter om allt mycket väl. Man behöver inte göra något själv, utan dom tar hand om allt. Många plus poäng.

Göran L
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Tycker allt gick väldigt bra enkelt å lätt

Mats J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Professionellt bemötande med omsorg Hade erfarenhet sedan tidigare Smidigt och enkelt under en svår period

Bengt B
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Vi blev bemötta med värdighet i samma anda som jag har blivit bemött tidigare(med annan ägare). Finns definitivt inget att klaga/anmärka förutom att där uppstod en incident vad det gällde maten efter akten men detta kan hänvisas till den mänskliga faktorn som inte skall ”belasta” betygsättningen.

Mikael K

Trevligt bemötande Gott om tid ingen stress Fick bra information

Håkan D
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Mycket bra bemött och klara och tydliga besked vad som gäller.

Kristin M
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Bra bemötande. Fick råd och hjälp med allt som behövdes runt en begravning.

Magnus L
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Mycket bra bemötande och fantastisk hjälp och genomförande.

Henrik R
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Tar sig den tiden som behövs oavset tid på dygnet. Varm, empatisk men samtidigt tydlig med hur processen fungerar och vilka beslut som behöver tas. Lyhörd för önskemål och försöker göra vad som går för att uppfylla det som önskas.

Christian B
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Ett mycket trevligt, respektfullt och professionellt bemötande. Mina förväntningar levererades fullt ut. Det skedde i en behaglig och ömsesidig öppen dialog. Kände mig trygg och med förtroende.

Pernilla M
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Vänligt bemötande. Jag hade väntat mig att första mötet skulle vara lite mer förberett ifrån deras sida. Vi kom förberedda men då alla dok fylldes i av dem under tiden vi var där, så tog det väldigt lång tid.

Svar från Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Tack Pernilla för att du tog dig tid. Tyvärr är det omöjligt för mig att förbereda ett möte i och med jag aldrig i förväg vet vilka önskemål som finns. Att gå gå genom alla beslut utan att stressa oss genom dem tar ju sin tid. Sedan är det viktigt att gå genom alla möjliga alternativ så att anhöriga aldrig skulle kunna säga; Detta kände vi inte till. Vilka dokument du refererar till vet jag inte men tar gärna kontakt med oss om du vill. Återigen ett tack för din återkoppling. Edwin

Christoffer S
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Fantastiskt fint bemötande under en svårt tid. Rekommenderar dem varmt.

Svar från Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Tack Christoffer för ett fint samarbete!

Mikael S
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Edvin är rätt man på rätt plats så väldigt omhändertagande och omtänksam mot oss sörjande.

Svar från Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Tack så mycket för dessa ord; det värmer...

Patrik S
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Helt underbart, rekommenderar dessa!

Nina J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Fantastiskt bemötande på alla sätt. Engagemang och villighet att hitta fina lösningar. En varm atmosfär, humor, inkännande och trygghet. Vi är så nöjda och tacksamma! Förstod inte första frågan med ringarna. Ville bara välja rekomnenderas och utmärkt, men alla blev markerade.

Rose-marie N
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Vi blev bemötta med stor värdighet och respekt under hela tiden. Våra förväntningar var att det skulle bli en fin och högtidlig akt både i kyrkan och på minnesstunden och det infriades det blev precis som vi önskade. Begravningsbyrån ordnade allt både i kyrkan med kista, blommor och minnesblad samt minnesstunden med förtäring. Vi vill tacka för allt vi vet att detta var var vår mor Sonja önskade sig och det betyder så mycket. Rose-Marie och Leif med familjer

Siv K
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Vänligt bemötande och ett mycket bra utfört jobb Begravningen blev en högtidsstund för alla som deltog.

Sölve J
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Vänligt och seriöst bemötande. Lugn och saklig information. Personligt förhållningssätt. Värdighet genom hela kedjan från första planeringsmöte till avslutad minnesstund. Kände oss trygga.

Tina W
Skrev om Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Jag har bara gott att säga om Edwin. Han hjälpte oss igenom alla beslut, ordnade sångerska och mat. En trygghet i den svåra stunden.

Svar från Begravningsbyrå Tomas Petersson Älmhult

Tack Tina för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Det var en ära att få hjälpa er. Bästa hälsningar, Edwin