Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Berik Sport Capital AB

Berik Sport Capital AB

Frösundaviks Allé 15, 169 70 Solna — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Berik Sport Capital AB:

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Läs vad 2 kunder tycker om Berik Sport Capital AB

• Martin P
    Martin P skrev om Berik Sport Capital AB
  • sven k
    sven k skrev om Berik Sport Capital AB
    Sätt upp försäkringen på ditt blåskonto!

Vad ni än gör ta ingen löneförsäkring i E.n försäkring!!. Efter att ha fått utbetalt min ersättning i 2,5 månader hittade dei sin ?revision? att jag tydligen anmält mig som arbetslös 2 dagar innan karenstiden gått ut, och med det fått xx xxx för mycket utbetalt, vilket de kommer att dra av på mina kommande utbetalningar. Eller betala tillbaka om jag avslutar försäkringen.Om jag sedan vill ha den lägre utbetalningen (som jag redan gjort rätt för)kräver de in samtliga papper från a-kassan, förre arbetsgivaren mm igen.Allt för att den lilla arbetslösa Svensken inte ska orka bråka och de jä?naska slippa betala ut.Hur fan kan detta hända i Sverige 2009 finns det inget kontrollorgan för försäkringsbolag över huvud taget??!! Skandal!!

Frösundaviks Allé 15, 169 70 Solna