Alla kategorier Bilplåtslagare Stockholms län Huddinge Bernats Bil AB

Bernats Bil AB

Svarvarvägen 6-8, 142 50 Skogås — Visa karta

Verkstad för samt försäljning av Mazda, Ssang Yong, personbilar/pickuper, Mercedesbilar och MB transportbilar både mek, plåt & lack.
Kumla Gårdsväg 13, 14563, NORSBORG
Reparera Bil i Stockholm
Samuel M:
Bra reslutat, kunnig personal och bra priser!

Bilplåtslagare nära Bernats Bil AB:

Svarvarvägen 12, SKOGÅS
Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert! Läs mer ›
Bengt J:
Tak jobb inköptes pga snöskydd. Arbetet utfördes med stor belåtenhet. Killarna hittade även flera fel som åtgärdades.

Svarvarvägen 12, Skogås
Välkomna! Läs mer ›
Peter Z:
Vi besökte Stockholmsmässan i oktober 2016. När vi fick kontakt med Villatakspecialisten (VTS) fick vi direkt en bra kontakt med en av sälja...

Radiovägen 19, Tyresö
Välkommen till Volkswagen Tyresö! Vi är auktoriserad serviceverkstad, våra mekan... Läs mer ›
Sten L:
Det var en bra upplevelse att lomma till en riktig verkstad Jag kom från Mekonomen den var under all kritik .

Stallarholmsvägen 28, BANDHAGEN
Proline Bilskador lämnar alltid två års garanti på nya originalreservdelar! Läs mer ›
Jonas V:
Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Läs vad 3 kunder tycker om Bernats Bil AB

• Hans L
    Hans L skrev om Bernats Bil AB
    Lämna in bilen.När jag hade väntat 18 min. frågade jag om det är här man lämnar in bilen,det satt en dam bakom disken som jag frågade,fick svar när jag har tid.Efter 6 min.ny har jag tid,lämnar in bilen.Min fråga var om jag kan få bevis på att jag har lämnat in bilen,svar så gör vi normalt inte vi känner igen kunden.
    Men värre blev det när jag skulle hämta bilen.Står i kö två före,när jag kom fram säger mannen att han har slutat för dagen,Han sa att jag kan flytta mig till transportbilkön.Väntar där,under tiden kommer fler kunder som går till personbilar
    Personal kommer till personbilkön.Enligt uppgifter står jag i fel kö,tillbaka där jag stod från början.Det tog ca 40 minuter att få ut bilen ALDRIG MER PÅ DETTA STÄLLE
    Hasse.
  • Janne E
    Janne E skrev om Bernats Bil AB
    Anlita inte detta bolag om ni inte vill bli rånad och få till baka bilen i sämre skick än innan reparationen.
  • David W
    David W skrev om Bernats Bil AB
    Har haft problem med dem men det ordnade upp sig till slut.

Svarvarvägen 6-8, 142 50 Skogås