Besiktningsföretaget AB

4.4

74 omdömen om Besiktningsföretaget AB

Karin A
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Mycket nöjda. Strålande genomfört. Trevliga, noggranna, kompetenta. Väl dokumenterat. Över förväntan. Tack!

Hanna S
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Svarade snabbt och smidiga och proffsiga 👍🏻

Ann-Marie B
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Trevligt bemötande från företaget. Däremot tog det längre tid än utlovat att få protokollet.

Sven F
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Supertrevlig karl. Snabb och smidig kontakt.

Elenore L
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Statusbesiktning på kolonistuga - Professionellt bemötande och utförande, tog sig tid för frågor och förklarade, fick sedan en bra och proffsig sammanställning över allt. Rekommenderas 😊

Daniel G
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Kunne vært noen litt mer utfyllende beskrivelser av risker og generelt i utlåtandet :-) Helt supert utover det.

Åsa E
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Mycket trevligt bemötande och positivt m kvinnlig besiktningsperson (jenny) som var extremt trevlig

Gun Margret E L
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Jag köpte en besiktning och företaget har gett vänligt bemötande och motsvarat mina förväntningar

Peter A
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Slutbesiktning: Ombyggnad - tillbyggnad. Ett mycket trevligt och informativt möte. Visade stor kunskap vid besiktningen. Rekommenderas.👍👍👍

Hampus S
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Bra bemötande, löste mitt problem med kort varsel. Snabbt svar på telefon. Bra bemötande av besiktningsman +++++

Katarina H

Bra bemötande, snabb service. Köpte säljarbesiktning + fuktmätning

Mikael W
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Trevliga och lätta att ha att göra med. Gav ett proffsigt intryck från första samtalet och beskrev på ett transparent sätt vad dom tillhandahöll för tjänst och på vilka villkor. När dom var på plats och gjorde besiktningen av taket var dom mycket professionella och ingav stort förtroende. Jag är mycket nöjd och skulle definitivt använda mig av dom igen!

Guy E
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Tydlig information innan besök. Noggrann och väl genomförd besiktning med efterföljande protokoll.

THOMAS G
Skrev om Besiktningsföretaget AB

1. Det var lätt att hitta företaget på Nätet. 2. Jag fick ett mycket vänligt och konstruktivt bemötande då jag sökte kontakt, och därpå avtalade om en Besiktning. 3. Besiktning utfördes på just det sätt som hade utlovats. 4. Besiktningsrapport kom med email inom den tid som hade utlovats. 5. Besiktningsrapporten var omfattande och innehållsrik, och har gett det slags vägledning som jag sökte. Uppföljningssamtal borde emellertid ha avtalats och inplanerats.

Marcus R
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Tyckte informationen var lite oklar när man ringde och frågade angående vissa specifika frågor om en besiktning från förr

Ted M
Skrev om Besiktningsföretaget AB

väldigt dålig och ytlig besiktning. Inga detaljer kollades upp. I stället tal om luftvärmepump och träd i närheten av huset. Jag har haft problem med byggföretaget och visste att det finns en mängd fel men som privatperson är det inte så lätt att ha koll. Trodde at beställd besiktning skulle kolla ordentligt. Besiktningen tog c:a 1,5 timme!!!

Bostadsrättsföreningen O
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Trevligt bemötande och ett snabbt och effektivt utfört uppdrag. Rekommenderas!

Oscar M
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Mycket bra besiktningsman som på ett snabbt och professionellt sätt gjorde energibesiktningen. Dessutom var han trevlig Mycket nöjd

Tomas E
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Bra utfört arbete. Lyssnade in info från mig

Pawel M
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Everything went very well. Professional, nice and friendly contact. Maybe one advise is for to reach more people, you could have documentation bilingual. There are write many people who don't speak Swedish so would be good with documents and leaflets in English too. I didn't have a problem really but you might have some customer that would turn the service down due to that. All in all am happy with everything. Thank you!

Harry A
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Jätte kunnig och mycket vänligt bemötande!

Markus Å
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Bra bemötande av kundtjänst och av besiktningsman. Genomgången av fastigheten var professionell och tydlig.

Sara P
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Trevliga och enkla att ha att göra med, kunniga och noggranna i sitt utlåtande.

Hannes Ö
Skrev om Besiktningsföretaget AB

En besiktning av vårt nyköpta hus. Otroligt snabba, det enda företaget som kunde ställa upp på så kort varsel. Trevlig och noggrann besiktningsman, som lyssnade och tog in våra frågor och var väldigt noggrann att vända sig till oss som anställare och inte till säljarna av huset eller mäklaren. Heller ingenting i protokollet som han inte redan hade tagit upp med oss redan på plats. Bara positiv upplevelse med företaget! 👍

Birgitta O
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Bra bemötande. Vi gick igenom allt tillsammans på husbesiktningen. Han var noggrann men tyckte undersökningen av yttertak var lite lite. Men i övrigt bra. Mvh/ Birgitta ohlson

Olle P
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Ett mycket professionellt och förtroendegivande bemötande. Eftersom vi hade anlitat företaget tidigare och vi var då också väldigt nöjda. Dessutom var det Jörgen Brädde vid bägge besiktningstillfällena, vilket vi är väldigt tacksamma för. Med vänliga hälsningar Annika o Olle Ponnert

Gustav P
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Fick jättebra hjälp med överlåtelsebesiktning med väldigt kort varsel inför husköp. Tack Jenny Segerström för proffsig hjälp!

Eva M
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Bra bemötande och noggrann överlåtelse- besiktning

Uta B
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Toppen, tycker allt fungerar perfekt. Enkelt att komma i kontakt med och kunniga personer i andra änden av telefonen.

Robert L
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Det fungerade bra trots att besiktningsmannen var dåligt påläst om huset som skulle kollas. Hade inte tagit del av tidigare statusbesiktning. .

Margareta W
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Mycket bra . Professionell person som var noggrann.

Hans-Anders J
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Beställde genom mäklarfirma en energideklaration. Blev kontaktad av Besiktningsföretaget AB. Besiktningen genomfördes samma dag som företaget kontaktade mig. Fantastiskt och mycket flexibelt bemötande då jag var i tidsnöd! Uppdraget genomfördes snabbt, och professionellt. Goda energispartips gavs också. Går inte att vara annat än helt nöjd!

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Hans-Anders, Tack för att du tog dig tid att skriva ett så fint omdöme. Det är oerhört uppskattat. Ha en fin dag! //David

Emir D
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Utfördes slutbesiktning tak.Proffsig personal,världsklass.Topp betyg.

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Emir, Stort tack för ett fint omdöme Emir. Vad roligt att du är så nöjd med oss och den besiktningen som utfördes. Önskar dig en fin dag! //David

Brf A
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Snabba svar, bra service och professionellt utfört arbete

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej! Stort tack för ett fint omdöme, det betyder mycket för oss! Trevlig kväll! //David

Felicia R
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Strålande!! Perfekt bemötande och noggranna!

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Felicia, Stort tack för ett så fint omdöme, det är mycket uppskattat. //David

Jonna K
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Bemötande och service (snabbt svar på frågor) har varit jättebra, men jag är besviken på vad besiktningsmannen kunde utföra. Jag har beskrivit att jag varit orolig för konstruktionen, och uppfattat att jag genom besiktningen skulle kunna få hjälp med den bedömningen, men då hänvisar besiktningsmannen till att kontakt med konstruktör. Det önskar jag att jag hade fått veta innan.

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Jonna, Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Jag är ledsen att du inte fick denna informationen tidigare. Jag skall ta upp detta med berörda parter internt så att vi blir bättre i vår kommunikation. //David

Residensvillan H
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Mycket bra service och trevlig personal

Hej! Tack för ett fint omdöme! //David

Emma P
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Trevligt bemötande och professionell besiktning! Nöjd!

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Emma, Vad roligt att du är nöjd med vårat bemötande och vår tjänst. Tack så mycket för ett fint omdöme. //David

Ermina S

Hej Tack för denna gång. Ett fel är det tog tid att få protokoll Mvh

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Ermina, Tack för ditt omdöme, vi tar till oss detta så vi blir ännu bättre framåt. //David

Pia W
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Beställde areamätning och energideklaration. snabbt svar på förfrågan, men felräknad area på biarea, som borde fångats upp i en rimlighetsbedömning. Nu fick vi påtala felet, vilket medförde att biarean ökade med 13 m2.

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Pia, Tack för ditt omdöme. Jag har tittat igenom ditt ärende och ber givetvis om ursäkt att det blev fel i ärendet och att du drabbades av detta. Skulle det vara så att du vill tala med oss ytterligare är du alltid välkommen att ringa till oss på 010-1820250 och fråga efter mig. //David

Brf H
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Brf körde OVK. Överlag bra återkoppling men blev lite stökigt med fakturor till höger och vänster via mejl. Överlag bra.

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej! Tack för ditt omdöme, vi tar givetvis till oss detta och försöker bli ännu bättre framåt. //David

Jonas L
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Lätt att prata med och riktiga problemlösare.

Hej Jonas, Tack för ditt omdöme! //David

Göran P
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Snabbt, flexibelt och proffsig hantering från beställning till husbesiktning förutom en mindre lyckad vidarebefordan av inskickade dokument. Överträffade mina förväntningar. Mycket kunnig och trevlig besiktningsman

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Göran, Stort tack för ditt fina omdöme, jag skall titta över ditt ärende gällande dokumenten så att vi bli ännu bättre framåt. Oavsett är vi mycket tacksamma för de fina orden. //David

Leif O
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Besiktning av vindsutrymme Ett bra utfört arbete med utmärkt dokumentation av nuläget o med förslag till förbättringar Besiktningsmannen får TEN POINTS

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Leif, Tack för att ni tagit er tid att skriva ett så fint omdöme. Tack för 10 pinnar! //David

Ulrika B
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Villabesiktning Grundligt gjord och personen som var här gav ett positivt intryck.

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Ulrika, Vad roligt att ni fick ett så gott intryck av oss, vi tackar för förtroendet och det fina omdömet. /David

Malin Ö
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Mycket professionellt utförande och trevligt bemötande.

Hej Malin, Tack för fint omdöme, det värmer. Önskar en fin kväll! /David

Mario M
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Jag ha blivit bra bemötat Mina förväntningar ha blivit bra Vi bokade en tid för husbesiktning efter renovering

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Mario, Vad roligt att ni fick ett bra bemötande och att vi levde upp till era förväntningar. Tack för ditt omdöme! //David

A S
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Mycket professionellt utfört. Mycket noga inspektion av objektet där dolda fel upptäcktes. Mycket nöjd.

Hej! Tack för det fina omdömet. /David

Karl A
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Profsigt, personligt och tryggt, antagligen bästa besiktningsinsatsen jag varit med om!

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Karl, Riktigt roligt att ni är så nöjda med vår besiktning, tack för de fina orden! //David

Niklas O
Skrev om Besiktningsföretaget AB

Uppdraget var att göra en slutbesiktning av tak. Proffsigt bemötande, noggrann, tydlig och bra dialog på plats. Rekommenderar verkligen att anlita besiktningsföretaget AB.

Svar från Besiktningsföretaget AB

Hej Niklas, Tack för att ni tagit er tid att skriva ett så fint omdöme, det är vi väldigt tacksamma för. Filip som var på plats hälsar så gott till er. //David