Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag69 omdömen om Best Transport Stockholm
-
skrev om Best Transport Stockholm
Sämst transport Stockholm är nog rätta namnet på detta företag ! Dom är till och med sämre än DSV och då är man riktigt dålig.
Levererar inte medicin på rätt dag från Apoteket så man fick börja om igen med behandlingen. ( Dubbel seende)
Dom är helt omöjliga att få hjälp av när det är dom själva som gjort fel. Jag behövde bara ha leveransen på dagen pga att dom levererar för sent och att jag även kunde hämta paketet på terminalen själv men får bara ett svar att dom bara kör ut på kvällar. -
skrev om Best Transport Stockholm
Opålitlig leverans. Jag fick paketet fem timmar senare än preliminär leveranstid, vilket dessutom var utanför angett leveransfönster (efter kl. 22, jag fick leverans kl. 23:20). Inför leveransen var det för mig otydligt om möjlighet fanns att ändra leveransdag.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Har väntat på mitt paket som de fick fredagen den 24/2. Har fått avisering om leverans 4 dagar i rad men inget paket! Deras kundtjänst beklagar, men det hjälper inte.
Har valt andra leverantörer tidigare och fått mitt gods efter 2-3 dagar.
ALDRIG mer SÄMST Transport igen!! -
skrev om Best Transport Stockholm
Är skitförbannad på Best transport dom suger!
Jag hade beställt varor från Kicks som är födelsedagspresent eftersom min dotter fyller 21 år idag. som skulle komma ikväll (2023-02-24) mellan kl 17-22.
Jag förklarade att min dotter fyller år idag och att det är viktigt att hon får sin födelsedagspresent.
Det sket han i fullständigt. Inte flexibel för fem öre, stelbent som in i helvete.
Chauffören förstörde min dotters födelsedag.
Jag fick ett sms huruvida jag bor i hus eller lägenhet. Jag fyllde i hus och valde att chauffören kunde ringa på.
Skrev en notering på på best sida från länken best hade skickat ut via sms att om jag inte var hemma för att jag skulle åka och handla innan som stängde. Skrev då att om jag ej var hemma kunde dom lägga leveransen på gaveln vid den dörren.
Jag var inte hemma just när dom var hemma hos mig och chauffören ringde. Jag sade att jag fyllt på best att om jag ej var hemma kunde dom lägga det vid gaveln.
Det vägrade chauffören att göra. Jag befann mig 3 km bort och sade att jag kommer om tre minuter och möter upp.
Det vägrade han att göra. Han åkte tydligen trots att han sade att han endast hade en leverans kvar.
Jag var just då vid jobbet en snabbis så jag sade att jag kunde möta upp på deras ställe där dom utgår ifrån. Det var bara ca 1 minut mellan mitt jobb där jag befann mig att jag kunde möta upp när han levrat sista leveransen.
Det vägrade han också.
Jag föreslog att när han ändå körde förbi till nästa ställe så kunde jag stanna kvar en stund på jobbet innan jag åkte för att handla.
Det vägrade han med trots att det skulle ta 5 minuter.
Best är sämsta jävla budfirma i hela Sverige. Sämre än Postnord som får mycket kritik.
Budfirman som kör för Best lokalt heter Ostkustens Transportservice AB i Kalmar.
Jag har chaufförens mobilnummer som firman står på.
Ska kontakta Kicks Kosmetikkedjan AB att dom säger upp avtalet med Best transport.
Early bird är mycket mycket bättre på att leverera och mer smidiga.
Tack Best transport för att ni förstörde min dotters födelsedag pga er stelbenthet trots att jag försökte lösa det med att vara flexibel och föreslå olika lösningar.
Härmed heter ni sämst transport eller kanske ingen transport. -
skrev om Best Transport Stockholm
Väntat hemma i fem timmar nu på min beställda medicin. Varken meddelande eller leverans på utlovad tid. Dessutom otrevliga i chatten. Urdåligt! Kommer aldrig anlita detta företag igen.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Paket kom inte under utlovad tid (17-22). Hade mage att skriva att de försökt leverera paketet men misslyckats. Dels vet jag till 100% att ingen varit utanför mig och försökt leverera. För det andra så skrev jag i instruktionerna att budet ska ringa om portkoden inte funkar (efter 21.00). Simpla instruktioner. Går ej misstolka.
Summa summarum av denna upplevelse. Leveransen, om den nu blir av nästa dag istället, kommer bli långsammare än de flesta andra alternativ jag hade från början. -
skrev om Best Transport Stockholm
Sämsta leverans företaget. De levererar aldrig den tid de lovar. Skulle haft ett paket fr Apotea idag o glömde tyvärr att jag anlitat dem tidigare o inte då heller fått paketet den tid de lovade.
Hej Gunilla,
Best Transport Stockholm
Tack för att du tagit din tid och lämna din feedback.
Vi ber om ursäkt för att leveransen försenats och det besvär detta orsakat dig. Om du inte redan gjort det är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst på hemleverans@besttransport.se så att vi kan se vad som hänt och se till att du får din leverans. Hänvisa gärna till ditt sändningsnummer.
Vi ber återigen om ursäkt för besväret.
Bästa hälsningar
Best Support -
skrev om Best Transport Stockholm
Helt fantastiskt värdelöst. Föraren levererar inte, har fått portkoden men struntar i att gå in. Kontaktar kundtjänst genom deras chatt, helt obefintligt kundservice. Vem kan anlita det här företaget.q
-
skrev om Best Transport Stockholm
Vill inte ens sätta 1 stjärna så dåliga är de och att ha företagsnamnet BEST transport är ett skämt! Vi avlutade vårt företagskonto hos företaget (Apoex) som använde BEST transport för leveranser av sina produkter. 4 bommade (uteblivna) leveranser 4 dagar i rad. Chaufförer som knappt pratar svenska (eller engelska) samt de verkade inte bry sig det minsta om sitt arbete. En kundtjänst som lovar att de ska ordna med nya leveranser som även de uteblir! Totalt förbrukat förtroende, vill du inte sitta i telefon dagar i ända för att försöka få din order levererad eller är du ett företag som överväger att ta in BEST transport som leverantör av dina produkter - avråder vi er starkt från just detta! SÄMST är det enda omdömet som kan läggas för tjänsterna som detta företag tillhandahåller.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Beställde varor på apotea. Best skulle leverera. Budet skiter i leveransen. Man får ständigt sms att det är förseningar. Till slut säger de att de inte kan lokalisera paketet. Väldigt oseriöst företag. STAY AWAY!!!
-
skrev om Best Transport Stockholm
Inga problem för min del.
Lite seg uppdatering var bilen var, annars inga problem -
skrev om Best Transport Stockholm
Har aldrig fått en leverans i tid och på rätt dag av detta företag, aldrig igen! Stod 2 leveranser före i 2 h! Sen att paket ej kunde levereras och kommer om 3 dagar!
-
skrev om Best Transport Stockholm
rent sagt, skräp
-- sämsta tänkbara leverantör och yttest otrevlig personal som knappt kan Svenska. De har strulat två gånger readan och det är rejält, vilket medfört att jag bytt till en annan hifi butik som leverarar.... -
skrev om Best Transport Stockholm
Har fungerat utan problem i mitt område de gånger jag använt dem. Med ett flertal andra kunder (Stockholmsförort)
finns väl förutsättningar att det skall leverera varje dag.
Men det skulle vara bättre om man kunde välja att få aviseringen med email om man inte har någon smartphone, eftersom man manuellt måste knappa in alla tecken rätt i länken från SMS:et i sin dator för bättre koll på när leveransen kommer. Bra GPS-styrd visning av leveransbilen på en områdeskarta om man svarat. Då kan man vara helt beredd då bilen kommer. -
skrev om Best Transport Stockholm
VILKET SKITB/BLUFF BOLAG.
ALDRIG MER!!! -
skrev om Best Transport Stockholm
Smidigt, och jättebra att man fick mess. Hade dock varit bra om man ringt på dörren. Behöver inte vänta på att man öppnar. (Jag var inte hemma så fick ringa min man). Sen får man gärna ställa leveransen bredvid dörren bakom det lilla insynsskyddet. Men överlag superbra! Fortsätter det så här, med förändring enligt min recension har jag verkligen inget att klaga på.
Kan tillägga att jag bor i Jönköpings kommun. -
skrev om Best Transport Stockholm
Sämsta budfirman jag varit med om.
Bokat leverans söndag 17-22. Klockan 19 står det att det är en kund före och sedan min tur. Jag håller mig således hemma och nära telefonen. Tiden skjuts upp halvtimme för halvtimme hela kvällen för att sedan ändras till 23. Nu har det i fyra timmar stått att det är en leverans före mig medan bilen kör runt hela Stockholm. Till slut avbokas leveransen och jag får en ny leveranstid 17-22 dagen efter.
Jag kontaktar kundtjänst då det är akut att jag får mina varor och ber om bekräftelse på att de kommer ut kvällen efter. Det kan de inte lova och de kan inte heller se hur rutten är planerad.
Nu klockan 17:20 får jag meddelande om att leveransen är försenad och uppskjuten till imorgon 17-22.
Vi får se om den kommer fram.
Best, jag kommer aldrig någonsin boka något med er igen.
Sincerely, go fuck your self -
skrev om Best Transport Stockholm
Ofta försenade. Dagen som de sagt de ska komma får jag ett sms sent på eftermiddagen där det helt enkelt står "Din leverans är tyvärr försenad" Det tar sedan mellan 1-3 dagar innan de kommer.
Jag vet att paketet har lämnat företaget och misstänker Best väntar tills de får fler utkörningar i området jag bor i. -
skrev om Best Transport Stockholm
Kommer ej, ljuger om att de försökt ta kontakt.
-
skrev om Best Transport Stockholm
VÄRDELÖST. Dåligt bemötande i kundservice och leveranser som aldrig kommer. Undvik.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Tidernas sämsta transportfirma. Tar 99kr betalt för att leverera samma dag, bokar sedan om flera dagar i rad pga ”förseningar”. Rent bedrägeri.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Lat chaufför
Trots märkningen på kartongens leverans Avi ” Blinga på dörren ”
Så sker det Inte!!
Det är inte så Mycket begärt,- att fullfölja sin åtaganden, orka trycka på dörrklockan, Skärpning !
Jag få ofta sjukvårds artiklar hem levererat och Tyvärr kan inte jag alltid välja budfirma Annas skulle jag absolut välja bort Best ! -
skrev om Best Transport Stockholm
Best Transport är nog den sämsta leverantör jag har haft att göra med. Mitt paket från Apotea som skulle ha levererats av dem för 3 dagar sedan har fortfarande inte ankommit. Inte heller någon information från företaget. Dags för företaget att byta namn till Worst Transport.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Här anställs det tydligen inte för kvalifikationer utan istället relationer. För att anställa någon som inte ens kan svenska till en någorlunda acceptabel nivå och ofta inte heller engelska är skrattretande. Det betyder att dom inte ens kan läsa meddelandena man skickar och fullständigt struntar i en viktig del dom behöver för att klara av sitt arbete och antagligen leder det till enormt slarv.
Inte första gången jag haft problem med dom men nu får det vara nog, ena dagen var jag näst på tur när föraren totalt struntade i att ens köra av avfarten och fortsatte leverera paketen efter mig, såg bilen röra sig längre och längre söderut bort från mig, stod som ”näst på tur” i över två timmar innan jag helt plötsligt var sist i kön när det inte var mycket tid och då bilen fortfarande rörde sig längre och längre bort så fanns tydligt inget intresse av att leverera mitt paket.
Idag blev man lovad leverans men en timme efter leveranserna skulle startat fick man meddelande om försenad leverans. Kan dom medvetet välja bort leveranser dom inte gillar? Dessutom ska man vara högsta prioritet dagen efter en ”försenad” leverans, ännu mer om föraren klantade sig eller sket i en medvetet.
Har såklart skickat mail nu till deras värdelösa kundservice men vet att dom har noll motivation och bryr sig inte om kunderna alls, antagligen på grund av mängden klagomål, bäst att bara sparka alla på kundservice då dom inte orkar utföra sina jobb.
Kommer aldrig använda mig av dom igen. Någonsin. Kommer inte paketet imorgon så ska jag kontakta företaget jag köpte grejerna av och kräva att dom direkt skickar ut ett nytt med annan budbilsfirma utan extra kostnad och själva tar hand om kommunikationen med ”best”(sämst) och hanterar returen. Best borde sitta skyldiga att betala ersättning när dom slösar bort så mycket av en tid. Inte vettigt.
Det här är ett stort skämt. Största problemet är nog med deras förare och system. Finns inga straff när dom klantar sig, inte ens när dom gör det flera gånger. Mindre lön den dagen, sparken efter ett antal misslyckanden inom en viss tidsperiod och allt möjligt annat kan man införa för att se till att det är lite disciplin på förarna. Men verkar ju inte vara intressant att ha kontroll på sina anställda, utan det handlar bara om pengar. -
skrev om Best Transport Stockholm
Har använt mig av Best två gånger och det blev försening/utebliven leverans på båda. Nu senaste gången har ett viktigt läkemedel varit försenad i två dagar, och i det senaste sms:et får jag inte ens informationen för när det förväntas levereras. Oseriöst företag. Aldrig upplevt liknande med andra budfirmor.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Ingen av alla de gånger jag fått paket levererade har de kommit i tid. Ofta framflyttat flera gånger, och flera timmar efter den tid de först sätter. Väljer aldrig mer om jag kan slippa
-
skrev om Best Transport Stockholm
Bedrövligt!
Vid två tillfällen har jag valt hemleverans med Best och bägge gångerna har leverans uteblivit. Aldrig mer Best för min del. Välj ett annat företag! -
skrev om Best Transport Stockholm
Ser på recensionerna att det var ett misstag att välja detta leveransalternativ på Apotea istället för postnord. Klockan har passerat 2300 och det är fortsatt 5 leveranser före min. Kommer inte sakerna i dag tänker jag kontakta Apoteas kundtjänst imorgon föreslå att denna underleverantör tas bort så deras eget varumärke inte dras ner pga av "Best". Undrar dock vad det är som de andra budföretagen gör som inte detta klarar av? Kanske irrar dem runt till fots dragandes en vagn och bilen bara är en bild i appen. Ironiskt med namnvalet hur som. Blir aldrig mera bokning via detta bolag iaf som inte kan leverera enligt eget valt utsago. Undar hur de anställda har det med allt skäll dem lär få och förmodligen inte ens kan göra något åt. Klockan 2305 försvinner bara bilen ur appen. Tacka vet jag BUDBEE!
-
skrev om Best Transport Stockholm
Vill ta bort mitt omdöme, vet inte hur man gör ?
-
skrev om Best Transport Stockholm
Valde transportalternativet för snabb leverans, men dagarna går och de verkar aldrig ha tid att komma förbi med mitt paket. Avråder alla att välja detta leveransalternativ.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Rekommenderar INTE Best för leveranser! De verkar som om att de kommer med löften om snabba leveranstider för att få kunder att välja dem, men sen håller det inte vad de har lovat. Det har hänt mig flera gånger att jag inte får leveransen på utlovad tid, utan jag får ett sms efter bestämd leveranstid om att de inte har hunnit ta med mitt paket och misslyckats leverera. Som någon annan skrev, tror man förstås att jag ska få den snarast möjligt då och vara bland de första på nästkommande dags utkörning. Så blev dock inte fallet och sist fick jag vänta i nästan en vecka, i stället för 1-2 dagar. Välj inte Best för leverans!
-
skrev om Best Transport Stockholm
Ni borde verkligen heta Semst. Så urbota dåliga på att leverera. När man får en avisering till en viss tid, så räknar man med att paketet ska levereras ungefär då.
När leveransen misslyckas på grund av att ni inte hann leverera i tid, då förväntar man sig väl att ni ska prioritera just DE paketen vid omleverans dagen efter. MEN NEJ?! Jag verkar inte vara den enda som fått vänta dag efter dag efter dag med misslyckade leveranser innan man får sitt paket.
Hur dåliga får man lov att vara för att kalla sig ett logistikföretag?
RIKTIGT USELT! -
skrev om Best Transport Stockholm
Best transport är bäst igen. Kanonbra kundtjänst 🙂👌👍.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Det sämsta bud jag väntade i 3 dagar från kl.18 till 23 på mitt packet och väntar fortfarande. Jag bokade express leverans som skulle kommit 28 december. Varje dag fick jag deras meddelande att de förlänger leveransen fram till kl. 23 för att de hinner inte. Varje dag efter att de har misslyckats meddelar de mig att leveransen är planerad dagen efter. Och till slut får jag deras ursäkt och planerad leveransdatum 2021-01-04. Jag fattar inte hur oprofessionellt kan man vara i nutiden. Aldrig varit mer med så dålig service.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Värdelös kundservice. Tappar bort mitt paket. Försöker chatta med dom, sen lämnar de chatten och önskar gott nytt år utan möjlighet till följdfrågor, som alla andra vettiga Kundservice-företag har som standard.
Alla kan göra fel och tappa bort ett paket, men då får ni stå till svars i er kundtjänst. -
skrev om Best Transport Stockholm
Sämsta leverans företag som finns. Beställde för 2 veckor sen med express leverans som skulle komma 2 dagar senare. Fortfarande ingenting. Kan inte äns spåra min leverans på hemsidan och chatten svarar alltid att leveransen är försenat. Om man ange att man vill komma i kontakt med kundtjänsten och prata med en person så ska man lämna in ett ärende. Sedan 2 veckor har ingen svarat. Har lämnat in ett ärende flera gånger. Inget svar.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Jag har aldrig upplevt ett sådant slöseri med resurser. Mitt paket är omväxlande levererat, försenat eller omöjligt att leverera. Inför första leveransförsöket fick jag 5 sms i vilka jag uppmanades att knappa in min portkod, som dock redan fanns på beställningen. En chaufför ringer och säger att han inte kunnat leverera pga av saknad portkod. Chatten är fullständigt idiotisk. Det går heller inte att ringa till Kundtjänst. Intressant affärsidè...... att köra omkring med paket flera gånger.....
-
skrev om Best Transport Stockholm
Jag har fått sammanlagt sex aviseringar om transport onsdag, torsdag, fredag, måndag (två gånger) och idag tisdag. Alla leveranser inställda innan de kommit fram till dörren. Jag har meddelat per chat och epost (man kan inte tala nå kundtjänst per telefon) och får antingen standardsvar om black week eller ett meddelande om att jag är prioriterad vilket såklart inte visar sig stämma. Jag upplever inte att något annat bolag har liknande problem. Tråkigt att det kommer upp som leverantörsalternativ.
- - -
Uppdatering: På åttonde aviseringen en vecka efter första utsatt datum kom leveransen. -
skrev om Best Transport Stockholm
Jag har fått flera aviseringar då inte varorna levererades. Jag har också talat med Best per telefon tidigare, före leveransen.
Idag levererades två paket samtidigt! Jag bara undrar: Varför levererades inte varorna mellan kl. 18 och 22, som det var uppgjort? Leveransen är signerad kl. 12.51 på dagen. Jag låg och sov eftersom jag är sjuk, och hörde inte era påringningar till min telefon, eller eventuell ringning på min dörrklocka.
Nu gick det bra ändå, eftersom jag bor som jag gör, och delar loftgång bara med en grannfamilj. Tack ändå för utförd leverans, eftersom jag inte kan ta mig till ett paketutlämningsställe. TACK! 👌🏻👍🏻👏🏻😊" -
skrev om Best Transport Stockholm
Dom skulle komma i Söndags mellan 18-22. Kl 23.04 fick jag ett mess att dom kommer på Måndag 18-22 ist. I Måndags fick jag ett mess att dom kommer på Tisdag,
Idag (Tisdag) fick jag ett mess att dom kommer på Onsdag 18-22.
I Söndags så jag att dom var 500 meter härifrån & bara 1 kund innan mej.
Blir så less. -
skrev om Best Transport Stockholm
Sonen väntar på sitt paket som skall komma mellan 18-21. Klockan 20:03 ser jag på sidan att leverans är gjord med någon helt annans signatur. Ingen har varit här och levererat. Riktigt uselt!
-
skrev om Best Transport Stockholm
Betalar för att få leverans hem tisdag kväll. Tio minuter innan tiden är ute kommer ett sms med info att de inte hinner leverera varan. Frågar kundtjänst som ber mig vänta på uppdatering.
Ingen info en dag senare.
Verkar vara problem enligt många, undvik dessa -
skrev om Best Transport Stockholm
Uppdateringar på nätet hela tiden när paketet skall lämnas.
Kan även kolla på var bilen är och hur många leveranser som är före. -
skrev om Best Transport Stockholm
Riktigt uselt företag med extremt dålig kundtjänst. Två dagar i rad har leveransen ”misslyckats”. Otroligt dåligt.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Är det här ett skämt? Beställer expressleverans med best via webbhallen, dom är snabba med att packa ordern och best tar över. Ska få leverans mellan 18-22. Kartan angående min leverans funkar första timmen, står då att det är 33 leveranser före mig, precis innan den lägger av 23 leveranser och förväntad leveranstid 21.15. Vid 20.11 får jag ett sms om att leveransen misslyckats!? Inte ett samtal och jag satt dessutom precis utanför porten och gjort hela eftermiddagen och det har inte varit en bil ifrån er här!!!!!!! det är ett svart foto av ”transport misslyckad”.
Har väntat i telefon för kundservice i 52(!) minuter och har i 40 av dom stått som nummer 1 i kön. Ni är ett skämt, så otroligt proffsiga och jag hoppas innerligt att ni får näringsförbud av alla kommentarer att dömma är ni totalt värdelösa.
PS. BRING levererade vid 19.18 utan konstigheter (leverans mellan 18-22 även det expressleverans) och hade exakt samma uppgifter till mig som ni har. Lustigt va? -
skrev om Best Transport Stockholm
Sämst på logistik så hinner inte med att dela ut paket. Best bokar om leveranser med kort varsel eller ställer in mitt i en leverans.
Väljer en annan leverantör framöver. -
skrev om Best Transport Stockholm
Inte ofta en 65-åring tar ordet skitföretag i sin mun men det finns inte något mer passande ord när det gäller Best ( eller sämst). Paket som planerades för hemleverans tisd. 5/5 fanns enligt Best inte inscannat på terminalen vid kontakt torsdag o fredag 7-8/5. Jag kontaktade då firman jag köpt varan och de skickade då en ny vara. Plötsligt kl.15.15 på fredagen fanns paket nr 1 inscannat (efter 4 dagar). Paket nr 2 återkallades och Best aviserade leverans av paket 1 på måndag 11/5 kl 19.45. Leveransdagen kunde vi följa bilen via app o ser att den stannar vid huset i rätt tid. Plötsligt åker den igen utan att ha levererat. Vid kontakt på tisdagen meddelar Best att paketet var inscannat på terminal kl 19.15 o hade därmed inte varit med bilen. Ny leveransavisering till tisdag 12/5 mellan kl 18-22, denna gång går det ej att följa bilen på appen. Klockan 21.59 kommer sms om försening o att man troligen inte hinner leverera. På onsdagsmorgonen finns paketet markerat som levererat kl 23.22 o vid kontroll hittats paketet utomhus. ( var beställt som personlig överlämning senast kl 22.00.
Aldrig mer !! -
skrev om Best Transport Stockholm
Sämsta leverans företaget jag stött på! ALDRIG MER! Skickar sms att det är leverans problem samma dag paketet ska levereras -flera dagar i följd?! Man får vänta dagar på att få sitt paket man redan betalat för och varje dag får man besked att NU ska vi leverera men några timmar senare får man nytt sms att det inte blir någon leverans.Nej tacka vet jag budbee som jag av slarv i min beställning inte kryssade i som första hands väl.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Inställda leveranser vid flera tillfällen utan information. Otrevlig kundtjänst.
-
skrev om Best Transport Stockholm
Ni har inte lyckats leverera mitt paket vid 5 tillfällen. Era bud ringer och kan inte svenska, lägger på luren i örat och dyker inte upp. Första leveransen försökte ni leverera till min gamla adress,trots att jag uppgett min nya. Budet har min nya adress också. Blev lovad ny leverans på Måndagen men då ringer budet och står ÅTER vid min gamla adress. Paketet går i retur och jag får göra en ny beställning. Först får jag info att ni ska komma Onsdag kväll, sen Torsdag kväll men ni ändrade plötsligt till Torsdag dag. Då ringer budet och kan inte svenska eller engelska och hittar inte. Lägger på i örat och kom inte. Pratade med kundtjänst och blev LOVAD leverans ikväll. Men nu fick sms om att ni är försenade!! Böckerna jag beställt är till en tenta på MÅNDAG!! helt jäkla otroligt hur svårt det ska vara?? Tack vare ert inkompetenta sätt att arbeta på kommer jag ha 2 jäkla dagar på mig att studera till tentan. ANVÄND INTE BEST TRANSPORT!!! det går gått 2 veckor och jag har inte fått mitt paket. Dom går inte att lita på.