Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Enskedefältet Best transport Stockholm

Best transport Stockholm

Byängsgränd 5, 120 40 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Best transport Stockholm

• Anna C
    Anna C skrev om Best transport Stockholm
    De heter Best fast de är inte det. Planerad leverans ung 20.30-21.00, men kom efter kl 22. Jag får ett meddelande där det står att kanske jag får en ny tid för leverans.Meddelandet kom precis 1 min innan bilen. Dålig respekt mot kunden.
    Aldrig aldrig mer. Läs mer
  • Claudia E skrev om Best transport Stockholm
    Informationen de skickar om var transporten befinner sig stämmer inte. Transporten ska komma 18-22 men leveransen kom inte alls idag utan den bokas om. Det går inte att komma i kontakt med kundtjänst. Var i kön en timme (nr 3 i kön) och nr 1 i kön 30 min utan att komma fram. Respektlöst mot kundernas tid. Läs mer
  • Olivier B skrev om Best transport Stockholm
    Helt värdelös, chaufförerna kan ingen svenska och åker vilse hela tiden vilket gör att det blir enorma förseningar varje gång och flera gånger har de kommit efter 22.30 trots att 22.00 är absolut senast. De skickar ett sms där man ska kunna se vart chauffören är samt hur många leveranser det är innan.... stämmer ALDRIG. Välj Budbee transport istället.... 100 ggr bättre och pålitligt Läs mer
  • Peter N skrev om Best transport Stockholm
    funkar bra