Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Enskedefältet Best transport Stockholm

Best transport Stockholm

Byängsgränd 5, 120 40 Stockholm — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Best transport Stockholm

• 2019-01-20

Emelie skrev om Best transport Stockholm
    Fick ett sms om att leverans av mitt paket skulle ske mellan 18.20-18.50. Jag hade ljudet påslaget på mobilen och budbilens live-karta framme hela tiden för att vara säker på att inte missa leveransen. 19.30 när bilen befann sig ungefär 10 minuter från mig fick jag upp ”bomkörning”. Hann skicka ett meddelande på hemsidan och ifrågasätta detta. Ungefär en kvart senare kom leveransen som om inget hänt. Två dagar senare fick jag svar på mitt meddelande där det stod att chauffören fotat min porttelefon och försökt ringa angivet mobilnummer utan att få svar, men att de kunde göra ett nytt leveransförsök... Intressant att kundtjänst ljuger och inte heller har koll på att leveransen redan skett.
    Första och sista gången jag provade detta värdelösa företag. Läs mer
  • 2019-01-11

Thom S skrev om Best transport Stockholm
    Fick leverans 21/12 2018 och skrev under allt, undrar lite varför kille lämnar paketet upp och ner stänger dörren och går in huset, vänder paketet och ser att det är fel paket till fel person. Paket med mediciner. Han är fortfarande utanför och ska backa, backar ser mig att jag vinkar på honom. Han kör iväg medveten om att han har gjort fel.

Försöker ringa kundtjänst, det är kö. Men kollar senare på deras sida att kundtjänst är stängd. Mailar dem och har fortfarande inte fått någon återkoppling, inväntar den.

2019-01-14 har pratat med Best och det har bett om ursäkt för det som har hänt. Det är sånt som händer, så det tycker jag är toppen. Har uppdaterat betyget, alla kan göra fel. Läs mer
  • Pia L

2019-01-02

Pia L skrev om Best transport Stockholm
    Borde byta namn till "Sämst"... I de fall någon leverans överhuvudtaget sker är det 2-3 timmar senare än utlovad tid. Idag var jag bokad, via mejl, för leverans (andra försöket) mellan 18 och 22. Nu 19:55 kommer ett SMS om att leverans "ej möjlig"!?! Långa svarstider på mejlen dessutom vilket väl hänger ihop med den usla servicen. Läs mer
  • 2018-11-27

Marita W skrev om Best transport Stockholm
    Igår var det 3dje gången Best misslyckades med en transport till min bostad! Leveransen som skulle ske 18.00 - 22.00 levererades aldrig och deras kommunikation var undermålig dvs obefintlig. Jag sände ett mail från deras hemsida vid 23-tiden och fortfarande vid 12-tiden idag hade jag inte fått någon respons från dem. Jag skulle skämmas ögonen ur mig och mitt företag skötte sig på detta sätt, men de tar det mera med en klackspark.... Det får mig att fundera på om detta är vardagsmat för dem - att misslyckas med sina leveranser alltså. Läs mer
  • 2018-11-27

Fredrik skrev om Best transport Stockholm
    Sitter nu min tredje kväll och inväntar leverans. 18-22. 8 timmar har jag väntat hittills denna vecka och nu ytterligare 4 timmar. De skriver att man får kontakt enbart via mail men svarar inte där. Växelnummer till kundtjänst är stängd och ringer man för beställa en leverans svarar de direkt, då otroligt otrevliga och säger att de har redan 1500 mail att svara på och de har för mycket att göra med för lite personal. Ingen vill ta ansvar och de slänger på i örat på kunden. 3 samtal och 4 mail har jag fortfarande ingen vara efter 8 dagar men som skulle ta 3 dagar. De skickar bara SMS med nya leveranstider med texten ”hoppsan det gick fel men vi försöker igen”. Detta är verkligen ett företag att akta sig för! KATASTROF! Det enda de är bäst på är att vara är sämst! Läs mer
  • Anna C

2018-10-04

Anna C skrev om Best transport Stockholm
    De heter Best fast de är inte det. Planerad leverans ung 20.30-21.00, men kom efter kl 22. Jag får ett meddelande där det står att kanske jag får en ny tid för leverans.Meddelandet kom precis 1 min innan bilen. Dålig respekt mot kunden.
    Aldrig aldrig mer. Läs mer
  • 2018-07-09

Claudia E skrev om Best transport Stockholm
    Informationen de skickar om var transporten befinner sig stämmer inte. Transporten ska komma 18-22 men leveransen kom inte alls idag utan den bokas om. Det går inte att komma i kontakt med kundtjänst. Var i kön en timme (nr 3 i kön) och nr 1 i kön 30 min utan att komma fram. Respektlöst mot kundernas tid. Läs mer
  • 2018-07-05

Olivier B skrev om Best transport Stockholm
    Helt värdelös, chaufförerna kan ingen svenska och åker vilse hela tiden vilket gör att det blir enorma förseningar varje gång och flera gånger har de kommit efter 22.30 trots att 22.00 är absolut senast. De skickar ett sms där man ska kunna se vart chauffören är samt hur många leveranser det är innan.... stämmer ALDRIG. Välj Budbee transport istället.... 100 ggr bättre och pålitligt Läs mer
  • 2016-02-18

Peter N skrev om Best transport Stockholm
    funkar bra

trots inte för 99 Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm:

Andreas J Andreas J tycker:
“Riktigt bra koncept, supersnyg...” Läs mer