Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Enskedefältet Best transport Stockholm

Best transport Stockholm

Byängsgränd 5, 120 40 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Best transport Stockholm

• Claudia E
    Claudia E skrev om Best transport Stockholm
    Informationen de skickar om var transporten befinner sig stämmer inte. Transporten ska komma 18-22 men leveransen kom inte alls idag utan den bokas om. Det går inte att komma i kontakt med kundtjänst. Var i kön en timme (nr 3 i kön) och nr 1 i kön 30 min utan att komma fram. Respektlöst mot kundernas tid. Läs mer
  • Olivier B
    Olivier B skrev om Best transport Stockholm
    Helt värdelös, chaufförerna kan ingen svenska och åker vilse hela tiden vilket gör att det blir enorma förseningar varje gång och flera gånger har de kommit efter 22.30 trots att 22.00 är absolut senast. De skickar ett sms där man ska kunna se vart chauffören är samt hur många leveranser det är innan.... stämmer ALDRIG. Välj Budbee transport istället.... 100 ggr bättre och pålitligt Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Best transport Stockholm
    Jag har bokat ett bud på 99 kr enligt deras reklam. Sen får jag en faktura på ett annat bud som är 2,5 ggr mer.

Företaget använder vilseledande reklam för att locka fram kunder. Dåligt stil! Läs mer

Bästa övriga företagen i Stockholm: