Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Ekerö BFB Gruppen

BFB Gruppen

Linnégatan 64, 114 54 Stockholm — Visa karta

BFB Gruppen AB är en totalentreprenör som inriktar sig på att tillhandahålla kvalitativa och lönsamma lösningar för lägenhets- och fastighetsrenoveringar. Genom att tillgodose kundernas specifika och unika behov förverkligar vi våra kunders visioner, såväl privatpersoner som företag.

Vi fungerar likt en projektorganisation som arbetar utifrån uppsatta mål, där fokus ligger på kunden. Genom en öppen kommunikation avser vi dels att utföra arbetet men även fungera som ett rådgivande organ genom hela projektet. Vi på BFB Gruppen skiljer oss från våra konkurrenter genom att erbjuda:

-En enkel beslutsprocess
-Realistisk tidsplan

Läs vad 24 kunder tycker om BFB Gruppen

• Owe A
    Owe A skrev om BFB Gruppen
    Jag kan varmt rekomendera BFB Gruppen AB. Dom levererar vad som lovas, på utsatt tid och till utsatt pris utan att tumma på arbetsmiljön eller den enskildes säkerhet. BFB är ett starkt bolag med mycket kompetens.
  • Vibeke P
    Vibeke P skrev om BFB Gruppen
    BFB Gruppen totalrenoverade vår lägenhet under december 2015-januari 2016. Såväl vår kontaktperson som hantverkarna var otroligt service-minded och imponerade noggranna och skickliga i sitt hantverksarbete. De kommunicerade tidigt och tydligt när saker dök upp och vi behövde tänka om och de hade alltid förslag till lösningar. Vi kunde inte ha varit mer nöjda!!!
    2016-02-24 BFB gruppen B svarar Vibeke P
    Hej Vibeke,
    Tack för att du tog dig tid att ge oss omdöme!
    Vi hoppas att ni ska trivas bra i lägenheten!
  • Karime
    Karime skrev om BFB Gruppen
    Mattias har skaffat kalender och missar inga fler möten!
    Synd att du missar en så bra byggare... Lycka till med kreti och pleti!
  • Sten M
    Sten M skrev om BFB Gruppen
    Noll koll på bokade möten och att återkomma gick inte heller bra. Tyvärr - uselt betyg.
  • Johan N
    Johan N skrev om BFB Gruppen
    Seriösa, noggranna och väldigt behagliga att ha att göra med. Om man vill sova lugnt, och är beredd att betala lite extra för det lugnet, då är det här rätt val.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om BFB Gruppen
    BFB Gruppen är väldigt smidiga att ha att göra med. Trevligt bemötande och ett utomordentligt väl utfört arbete. Ett ytterligare plus är tydliga avtal som ger mig som kund en stor trygghet.
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om BFB Gruppen
    Mycket bra samarbete med Bfb, utförande av målning är det som drar ner betyget, annars toppen, toppen killar Mathias & Hampus!
  • Marcus F
    Marcus F skrev om BFB Gruppen
    Jättebra! Allt löpte på enligt plan.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om BFB Gruppen
    Har använt mig av BFB gruppen flertalet gånger och är alltid nöjd.
  • Mattias E J
    Mattias E J skrev om BFB Gruppen
    Bra bemötande och flexibla! Duktiga killar.
    2014-03-27 BFB gruppen B svarar Mattias E J
    Hej Mattias,

Tack för din feedback!
    Vi är mycket stolta över vårt samarbete med BTH Bygg AB.
    Vi arbetar löpande med att försöka bli ännu bättre och har som mål att försöka överträffa förväntningarna för varje projekt.

Hampus Fernström
    VD BFB Gruppen AB
  • Sirkka S
    Sirkka S skrev om BFB Gruppen
    BFB Gruppen har varit fenomenala. Dom har byggt flera små hus åt oss och gjort renoveringar i vårt hus på Värmdö. Allt till perfektion. Alla kostnadsförslag har kommit in snabbt och dom har alltid hållit sig till vad beräknat. Vi ger dem ten out of ten som vi säger här i England. BFB Gruppen är Bäst.

Sirkka Sanderson
    2014-03-26 BFB gruppen B svarar Sirkka S
    Hej Sirkka,

Tack för det fina omdömet!
    Vi är glada att ni är nöjda och hoppas att vi ska kunna leverera även framöver!

• Victor L
    Victor L skrev om BFB Gruppen
    Vi använder oss av BFB Gruppen i egenskap av fastighetsförvaltare där vi har behov av både stora och små uppdrag. Vi har alltid upplevt att BFB Gruppen har gjort sitt yttersta för att tillfredsställa våra behov och hittat lösningar på våra problem och har alltid levererat en bra slutprodukt. De har också alltid bemött hyresgästerna på ett både professionellt och vänligt sätt.
    2014-03-26 BFB gruppen B svarar Victor L
    Hej Victor,

Tack för de fina orden, vi ser fram emot ett fortsatt samarbete!

• Bahman T
    Bahman T skrev om BFB Gruppen
    Hej.

jag har bara bra erfarenheter från BFB gruppen, ett bra företag som har en helhetslösning för byggserviceverksamhet.

jag har fått ett bra och professionellt bemötande både på telefon av arbetsledare och på bygget av hantverkare.

Till BFB:s fördel är att de alltid är flexibla och mottagliga för snabba förändringar.

Jag har fått bra kvalité av utförda arbeten, vilket är viktigt så man inte skapar merarbete. Hantverkarna har också varit väl närvarande gällande eventuella problem och i förhand påtalat lösningar och förhindrat hinder.

MVH Bahman Taleb/Arbetsledare på BTH BYGG
    2014-03-25 BFB gruppen B svarar Bahman T
    Hej Bahman,
    Vi vill tacka för ett bra samarbete och ser fram emot nästa projekt där vi kan hjälpa till!

Hampus Fernström
    VD BFB Gruppen AB
  • Karime M
    Karime M skrev om BFB Gruppen
    Mattias Bäckvall på BFB håller det han lovar och hjälper till med bra lösningar på problem i projekten!
    2014-03-26 BFB gruppen B svarar Karime M
    Hej Karime,

Tack för omdömet, jag ska framföra det till Mathias!
    Vi ser fram emot ett fortsatt bra samarbete!

• Philip R
    Philip R skrev om BFB Gruppen
    Vi använde oss utav BFB Gruppen för en totalrenovering utav vår lägenhet. I efterhand är vi mycket nöjda då BFB visade sig vara prisvärda, skickliga och pålitliga. Vi kan varmt rekommemndera dem!
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om BFB Gruppen
    Vi är mycket nöjda med BFB Gruppens arbete.
    Tidsplanen fungerade till belåtenhet och vi fick ett mycket professionellt bemötande.
  • Bo A
    Bo A skrev om BFB Gruppen
    Vi är mycket nöjda med BFB-gruppens renovering/ombyggnad av vårt badrum hösten 2011. Hela vägen från "ax till limpa", och vi har redan lämnat de bästa rekommendationer till vänner och bekanta som kan tänkas behöva anlita BFB-gruppen!
  • K
    K skrev om BFB Gruppen
    Fantastiskt bra erbjudande och utförande!
  • Ingegerd S
    Ingegerd S skrev om BFB Gruppen
    Pålitliga, lyhörda, leveranssäkra, professionella.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om BFB Gruppen
    Bra och lättsamma att ha att göra med.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om BFB Gruppen
    Väldigt proffsiga och tar dig som kund på allvar. Håller tidsramarna vilket var ett måste i mitt fall. Resultatet var precis som jag tänkt och de har även varit hjälpsamma efteråt
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om BFB Gruppen
    Professionella, bra bemötande och kunniga. Ligger även bra i pris i förhållande till konkurrenter.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om BFB Gruppen
    BFB gruppen gör ett väldigt bra arbete inom byggnation och renovering. De är puktliga och korrekta.
  • Peter W
    Peter W skrev om BFB Gruppen
    Mycket bra arbete och professionella

Linnégatan 64, 114 54 Stockholm