Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Bik Bok AB

Södergatan 13, 211 34 Malmö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Bik Bok AB

• Louise S
    Louise S skrev om Bik Bok AB
    En bra affär som är rolig att besöka. Luftigt och bra i butiken och även trevlig personal. Oftast hittar man någonting att handla, och ja, en bra butik med snygga kläder. Oftast är det ju så att alla affärerna inte är lika bra, men alla Bik Bok affärer jag har varit på i Malmö har varit lika bra och luftiga. Klart är det ju så att man inte hittar någonting varje gång man går in i affären, men vart gör man det? Det jag har handlat därifrån har hållt bra och jag är väldigt nöjd med kläderna. Kan rekomendera denna affären till er som inte har besökt den än.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Bik Bok AB
    Jag tycker detta är en "rolig" klädaffär. En av de få affärerna som året om, och ej baserat på senaste trenden använder sig av färger. Det vill säga är "svart/brunt/grått" modernt en säsong, går det att hitta även "ljusa, färg glada" kläder hos Bik Bok. Priserna är helt ok. Butiken i fråga är uppdelad på 2 våningar. Provrum och kassor på båda plan. Social personal. Blir "4/5 Recos" här.
    Kerstin A gillar detta
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Bik Bok AB
    Jag gillar Bik Boks sortiment av kläder. Alltid färgglada och det slår aldrig fel. Jag är stamkund och har aldrig haft problem med att hitta kläder. Priserna är helt ok och kvaliteten är inget att anmärka på. Det håller att tvättas utan att färgen går av eller det krymper. När det är rea går folk dock in i trans. Kläder ligger spridda på golv och bord. En enda soppa, men stänger du av det hittar du vad du vill ha. Men, det är en aning trist. Ej butikens fel, folket som blir som galna *skrattar*. men, det verkar gälla kläder överlag i malmö när rea utannonseras bland klädesbutiker. Servicen har jag inget heller att anmärka på. Vissa är pratglada medans andra sjunger igenom kassa upplevelsen. Stället får 5/5 recos.
    Johanna L gillar detta

Södergatan 13, 211 34 Malmö