Bilbolaget

Bilbolaget

Ring 0901-771 00 www.bilbolaget.com
2.0

Välkommen till Bilbolaget Nord. Vi har ett bra utbud av nya Volvo och Renault. Vi är även störst på begagnade bilar i Norrland.

4 omdömen om Bilbolaget

Jonas B
Skrev om Bilbolaget

Köpte en Volvo V60 på nätet, som hade en buckla vid leverans. Efter att ha gått igenom annonsbilderna syns bucklan tydligt på exakt rätt ställe på en bilderna. Det biter dock varken på försäljningschef H.M. i Östhammar eller servicemarknadschef P.L. Nej, de hävdar att det bara är konstiga reflektioner i fotot. Bedöm själva i den reflekterade nummerplåten på annonsbilden: https://pixeldoctrine.com/img/buckla-i-annons.png Bilbolaget vägrar ångerrätt, som jag annars har rätt till enl. lag (om varan är i samma skick som vid köpet). Riktiga skojare, undvik dem som pesten.

Leif O
Skrev om Bilbolaget

Extremt svårt att få kontakt, min bil har varit på verkstad i 3 månader. Jag försökte få svar på om och när den skulle bli klar. 5 samtal och 3 dagar senare svarar dom. Bedrövligt

HENRIK J
Skrev om Bilbolaget Nord AB

Pratar med säljare och lämnar telefonnummer för hen behöver ringa upp gällande bli i 300 tkr klassen. Säljare ringer inte upp. Söker igen får prata med kollega som ber hen ringa igen. Ingen återkoppling. Ringer själv dag 2 och får reda på att bil är såld. Dåligt att inte kunna återkoppla direkt så man kan vara med i affären eller gå vidare i andra affärer.

Johnny D
Skrev om Bilbolaget Nord AB

Grymt kunnig personal! Bra öppettider och många bra erbjudanden.