Bilco

Stallarholmsvägen 28, 124 59 Bandhagen — Visa karta

Bilco Bilverkstad – Ett genuint intresse för bilar

Vi förstår att din bil betyder mycket för dig. Därför är vårt primära mål att utföra arbetet med högsta möjliga kvalitet, till ett rimligt pris. När du ger oss förtroendet för din bil vill vi leva upp till dina förväntningar. Genom vårt genuina bilintresse vill vi förmedla en trygghet till dig, och du ska bli så nöjd att du ska vilja komma tillbaka till oss nästa gång du behöver hjälp med din bil.

Vi är en certifierad MECA verkstad, vilket ger dig bättre garantier, högre kvalitet på reservdelar och större trygghet.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att kontakta oss vid frågor.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-17:00
Fre: 07:30-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 14 kunder tycker om Bilco

• Ylva G

2019-03-06

Ylva G skrev om Bilco
    Mycket god service med trevlig och proffsig personal. Känns tryggt och säkert! Läs mer
  • 2019-03-05

Calle Gonzalez skrev om Bilco
    Mycket god service ! Höll kontakten bra när det behövde ordnas något extra, uppskattas mycket!

Calle Läs mer
    2019-03-06 Bilco B svarar Calle Gonzalez
    Supertack Calle!
    Vi uppskattar verkligen att du väljer oss som ditt första val när det gäller bilverkstad! :)
  • 2019-02-01

Michael G_ skrev om Bilco
    Professionellt bemötande. Bra genomfört jobb. Transparent, hederligt och prisvärt.Tog sig även tiden att ge proaktiva tips och råd beträffande bilen. Svarade på mail även under helgtid, något som man knappast kan förvänta sig. Läs mer
    2019-03-05 Bilco B svarar Michael G_
    Hej Michael!
    Supertack för att du tog dig tiden att betygsätta oss, vi uppskattar det verkligen!
    Vi jobbar hårt för att få bra omdömen:)!
  • 2019-01-28

Daniel Svensson skrev om Bilco
    supernöjd med samtliga besök, allt från service, reperation och däckbyte.
    Även personalen är riktigt trevliga.
    5/5 utan tvekan Läs mer
    2019-03-05 Bilco B svarar Daniel Svensson
    Tjena Daniel!
    Tack för att du tog dig tiden att ge oss ett omdöme, vi blir superglada! :)
  • Stefanie D

2018-10-16

Stefanie D skrev om Bilco
    Jätte bra personal, grym service o bilen funkar felfritt! Läs mer
  • 2018-10-12

Emil R skrev om Bilco
    Utmärkt service och väldigt professionellt och trevligt bemötande. Rekommenderar helhjärtat! Läs mer
    2019-03-05 Bilco B svarar Emil R
    Tjena Emil!
    Tack för den fina rekommendationen, vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden!
    Välkommen åter! :D
  • Aleksandar D

2018-06-06

Aleksandar D skrev om Bilco
    Har anlitat Bilco i Högdalen/Älvsjö (som drivs av Idriz) flera gånger senaste åren. Alltid varit väldigt nöjd! De är snabba, tillgängliga, tydliga med åtgärdsförslag och offerter, samt gör ett mycket prisvärt jobb när jag jämfört med andra. Sist och inte minst så är det enkelt att ha kontakt - snabba svar på mail och alltid väldigt trevliga och tillmötesgående! Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2018-05-28

Sebastian D skrev om Bilco
    Har servat min Skoda här i 7 år. Det är mycket bra service och hög kvalitet. Alltid snabba svar och ärliga offerter. Rekommenderas! Läs mer
    2018-05-28 Bilco B svarar Sebastian D
    Supertack för betyget Sebastian!
    Du är alltid välkommen hos oss!
  • Jonas W

2018-04-25

Jonas W skrev om Bilco
    Har alltid fått bra bemötande, genomgående kunniga servicetekniker och lätt att skaka fram tider, inte sällan samma vecka som behovet yttras. Bilco har dessutom varit behjälpliga två ggr när mer akuta problem uppstått, "inga problem, kom förbi så löser vi det" är alltid attityden! Fakturorna är vad jag kan bedöma helt rimliga, speciellt med tanke på serviceandan. Har bara gott att säga om Idriz och hans crew! Läs mer
  • Rachelle P

2018-04-23

Rachelle P skrev om Bilco
    It was a great experience to take my car there. Lovely staff, top quality service, communication and value. Will be going back and would definitely recommend to anyone to try! Läs mer
    2018-04-23 Bilco B svarar Rachelle P
    Hey Rachelle!
    Thank you so much! We really appreciate you taking the time to give us a grade!
    You are welcome anytime! :)
  • Johan W

2018-04-22

Johan W skrev om Bilco
    Hade bokat hjulskifte och kom 10min innan bokad tid. Men mina hjul var redan framrullade och bytet gick väldigt smidigt. Tvättade och rena var dom också! Kan varmt rekommendera Bilco! Läs mer
  • 2018-04-09

Ola L skrev om Bilco
    Har använt Bilco i flera år (tidigare Killes bilservice) och alltid fått bra hjälp till bra priser. Bra bemötande och de har ansträngt sig för att hjälpa till även när man är sent ute. Läs mer
    2018-04-09 Bilco B svarar Ola L
    Hej Ola!
    Vi uppskattar verkligen dig som kund, du är alltid välkommen! Tack för rekommendationen! :)
  • 2018-04-08

Stojan S skrev om Bilco
    Rekommendera denna verkstad då jag vart väldigt bra bemöt av en trevlig och glad personal.
    Jag servade bilen där och fick tillbaka den väldigt snabbt. Läs mer
    2018-04-09 Bilco B svarar Stojan S
    Hej Stojan!
    Tack för din rekommendation, hoppas att bilen rullar på som den ska!
  • Aras M

2018-04-08

Aras M skrev om Bilco
    Mycket trevlig personal! Sedan är de grymt bra med behjälplig service! Läs mer
    2018-04-09 Bilco B svarar Aras M
    Tack för din fina rekommendation, vi tvättade precis av dina hjul och la in dom på förvaring! :)

Stallarholmsvägen 28, 124 59 Bandhagen