Bilco Bilverkstad – Ett genuint intresse för bilar

Vi förstår att din bil betyder mycket för dig. Därför är vårt primära mål att utföra arbetet med högsta möjliga kvalitet, till ett rimligt pris. När du ger oss förtroendet för din bil vill vi leva upp till dina förväntningar. Genom vårt genuina bilintresse vill vi förmedla en trygghet till dig, och du ska bli så nöjd att du ska vilja komma tillbaka till oss nästa gång du behöver hjälp med din bil.

Vi är en certifierad MECA verkstad, vilket ger dig bättre garantier, högre kvalitet på reservdelar och större trygghet.

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att kontakta oss vid frågor.

Läs vad 39 kunder tycker om Bilco 2

• 2021-12-05
    Ett mycket bra företag som ger mycket bra service. Har alltid varit nöjd med deras hjälp.
  • 2021-12-04
    Kunniga, snabba, tillmötesgående och trevlig!
  • 2021-12-02
    Bra bemötande och service. Toppen
  • 2021-09-21
    Stammiskund sedan 2015. Bästa verkstaden! Grymt kunnig personal, schyssta priser och kanonservice. Extra plus för direktkontakt med mekanikern som utför jobbet.

Jag blev kund här då jag hade testat flertalet verkstäder som inte kunde lösa bilens problem. Det visade sig vara ett enkelt sensorbyte som Bilco hittade direkt, sedan dess har jag varit nöjd kund!
  • 2020-05-07
    Alltid bra service, de fixar tider och håller vad de lovar!
  • 2020-05-06
    Bra service, fixade allt jag bett om, uppdaterad mig om prisbilden
  • 2020-05-06
    Bytte mina däck från vinter till sommar för två veckor sen! Gick supersmidigt från kontakt till utfört jobb. Kommer nog byta mina däck här i fortsättningen! Prisvärt dessutom!
  • 2020-05-06
    Vill du få din bil omhändertagen utan massa buffel och båg, ärligt, gediget och till ett sjysst pris då rekommenderar gå hit.
  • 2020-05-06
    Alltid en höjdpunkt! Att kunna erbjuda in och utvändig tvätt i samband med däckskifte är en dröm. Lämna bilen och hämta den skinande ren inne och ute och dessutom förvara däcken, helt oslagbart!

Verkligen över min förväntan med både personalen och servicen, REKOMMENDERAS!
  • 2020-05-06
    Alltid trevliga och proffsiga och gör ett superjobb! Tar inte ut överpriser.
    Har återkommit till Bilco under säkert 10 år. Rekommenderas!
    Stort tack Mathiue, vi uppskattar verkligen dig som kund och du är alltid välkommen!
    Mvh Team bilco
  • 2020-05-01
    Trevligt och enkelt! Jag skulle skifta däcken.
    Hej Fredrik, tack för det fina betyget! Det uppskattas:) Bilco
  • 2020-04-01
    Trevlig och proffsigt bemötande. Omtanke om mig som kund och mån om min nöjdhet.
  • 2020-03-10
    Biltvätt
    Funkade bra ren & snygg
    Tjena Tommy, tack för ditt omdöme, vi uppskattar att du tog dig tiden! Mvh Team bilco Bilco
  • 2020-02-27
    Kunnig personal och toppenservice! Klar och tydlig information och prisuppgifter, man känner på en gång ett detta är en verkstad man kan lita på. Är supernöjd, tar gärna in bilen på service hos dem igen!
    Wow, stort tack för det fina betyget och dom fina orden! Vi är glada att kunna stå till tjänst, välkommen åter! :)

Mvh Team bilco
  • 2020-02-26
    Grym service !!
    Och riktigt bra polering av grabbarna på BilCo Älvsjö.
    Rekommenderas starkt.
    5/5
    Hej Alvar, vad kul att du blev nöjd med poleringen av din bil!
    Du är alltid välkommen tillbaka! Mvh Team bilco
  • 2020-02-19
    Service och bromsbyte, tvätt och rengöring! De hittade två andra fel som också avhjälptes. Tyvärr blev bilen inte klar samma dag, då en reservdel dröjde. Ett bra besök på en trevlig verkstad.
    Tjena Anders! Tack för det dina betyget! Du är alltid välkommen med din bil :D Bilco
  • 2020-02-16
    Vi är nöjda, bra service och trevligt bemötande
    aldrig omöjliga vid akuta åtgärder.
  • 2020-02-14
    Trevligt bemötande och skinande ren bil
    Hej Johanna! Tack för det fina omdömet, kul att du blev nöjd med din bil! Välkommen åter! Mvh Team bilco Bilco
  • 2020-02-13
    Snabb, bra och trevlig service vid däckomläggning.
    Tjena David, tack för ditt besök och stort tack för ditt betyg. Välkommen åter! /Team Bilco Bilco
  • 2020-02-11
    "Har du köpt ny bil?" - En av kommentarerna efter tvätten.
    Aldrig har jag haft en så ren bil som efter besöket hos Bilco. Jag bemöttes väl och behandlades väl under hela besöket, samtidigt som de tog väl hand om min bil. Glöm alla eventuella ränder eller missad schamponering när du själv handtvättar, besök Bilco istället.
    Hej Mathias!
    Tack för omdömet :D
    Hoppas vi får se dig snart igen!
  • 2020-02-10
    Har besökt Bilco ett par gånger nu och jag uppskattar verkligen det varma bemötandet man får från personalen varje gång. Har alltid lämnat verkstad med ett leende tack vare det exceptionella arbetet dom utför samt för servicen. Fick bilen nyligen tvättat och polerad, snacka om extreme makeover. Den känns som splitterny trots att den har två år på nacken.
    Stort tack för ditt fina omdöme! Vi uppskattar dig som kund!
    Välkommen åter! :D
  • 2020-02-04
    Jätte bra service och trevligt bemötande! Rekommenderar.
    Hej, stort tack för det fina betyget!
    Vi uppskattar det verkligen, välkommen åter! :D Mvh Team bilco
  • 2020-01-31
    Bästa service man kan tänka sig! Grym personal. Finns alltid tillgängliga, tydliga, bra offerter. Dem gör både kund och bil extremt nöjda. Kan inte tänka mig att gå till någon annan verkstad.
    Finns bara ett alternativ, ger 10 av 10🌸
    Wow!
    Stort tack för dom fina orden och super betyget, uppskattas verkligen! Mvh Team bilco
  • 2020-01-23
    De ger fantastisk service! De kommer till och med hem till mitt garage och lagar bilen där! Lätta att kommunicera med, svarar snabbt på mailen och är mycket vänliga och tillmötesgående. Enda minus är att de nu har flyttat från Älvsjö till Högdalen. Jag kan varmt rekommendera denna bilverkstad (och har också gjort det).
    Hej Helena!
    Stort tack för det fina omdömet! :D
  • 2019-05-21
    Fantastisk service, ger alltid jättebra råd och tips gällande bilen. Grundliga och gör ett riktigt proffsigt arbete, tar stolthet i jobbet! Svarar alltid snabbt på kommunikation och gör det lilla extra. Alltid väldigt tillmötesgående, vänliga och personliga. Efter att ha varit kund här, kan jag faktiskt inte tänka mig att ta min bil någon annanstans. Min bil instämmer. Starkt rekommenderat!!!
  • 2019-03-06
    Mycket god service med trevlig och proffsig personal. Känns tryggt och säkert!
  • 2019-03-05
    Mycket god service ! Höll kontakten bra när det behövde ordnas något extra, uppskattas mycket!

Calle
    Supertack Calle!
    Vi uppskattar verkligen att du väljer oss som ditt första val när det gäller bilverkstad! :)
  • 2019-02-01
    Professionellt bemötande. Bra genomfört jobb. Transparent, hederligt och prisvärt.Tog sig även tiden att ge proaktiva tips och råd beträffande bilen. Svarade på mail även under helgtid, något som man knappast kan förvänta sig.
    Hej Michael!
    Supertack för att du tog dig tiden att betygsätta oss, vi uppskattar det verkligen!
    Vi jobbar hårt för att få bra omdömen:)!
  • 2019-01-28
    supernöjd med samtliga besök, allt från service, reperation och däckbyte.
    Även personalen är riktigt trevliga.
    5/5 utan tvekan
    Tjena Daniel!
    Tack för att du tog dig tiden att ge oss ett omdöme, vi blir superglada! :)
  • 2018-10-16
    Jätte bra personal, grym service o bilen funkar felfritt!
  • 2018-10-12
    Utmärkt service och väldigt professionellt och trevligt bemötande. Rekommenderar helhjärtat!
    Tjena Emil!
    Tack för den fina rekommendationen, vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden!
    Välkommen åter! :D
  • 2018-06-06
    Har anlitat Bilco i Högdalen/Älvsjö (som drivs av Idriz) flera gånger senaste åren. Alltid varit väldigt nöjd! De är snabba, tillgängliga, tydliga med åtgärdsförslag och offerter, samt gör ett mycket prisvärt jobb när jag jämfört med andra. Sist och inte minst så är det enkelt att ha kontakt - snabba svar på mail och alltid väldigt trevliga och tillmötesgående! Rekommenderar varmt.
  • 2018-05-28
    Har servat min Skoda här i 7 år. Det är mycket bra service och hög kvalitet. Alltid snabba svar och ärliga offerter. Rekommenderas!
    Supertack för betyget Sebastian!
    Du är alltid välkommen hos oss!
  • 2018-04-25
    Har alltid fått bra bemötande, genomgående kunniga servicetekniker och lätt att skaka fram tider, inte sällan samma vecka som behovet yttras. Bilco har dessutom varit behjälpliga två ggr när mer akuta problem uppstått, "inga problem, kom förbi så löser vi det" är alltid attityden! Fakturorna är vad jag kan bedöma helt rimliga, speciellt med tanke på serviceandan. Har bara gott att säga om Idriz och hans crew!
  • 2018-04-23
    It was a great experience to take my car there. Lovely staff, top quality service, communication and value. Will be going back and would definitely recommend to anyone to try!
    Hey Rachelle!
    Thank you so much! We really appreciate you taking the time to give us a grade!
    You are welcome anytime! :)
  • 2018-04-22
    Hade bokat hjulskifte och kom 10min innan bokad tid. Men mina hjul var redan framrullade och bytet gick väldigt smidigt. Tvättade och rena var dom också! Kan varmt rekommendera Bilco!
  • 2018-04-09
    Har använt Bilco i flera år (tidigare Killes bilservice) och alltid fått bra hjälp till bra priser. Bra bemötande och de har ansträngt sig för att hjälpa till även när man är sent ute.
    Hej Ola!
    Vi uppskattar verkligen dig som kund, du är alltid välkommen! Tack för rekommendationen! :)
  • 2018-04-08
    Rekommendera denna verkstad då jag vart väldigt bra bemöt av en trevlig och glad personal.
    Jag servade bilen där och fick tillbaka den väldigt snabbt.
    Hej Stojan!
    Tack för din rekommendation, hoppas att bilen rullar på som den ska!
  • 2018-04-08
    Mycket trevlig personal! Sedan är de grymt bra med behjälplig service!
    Tack för din fina rekommendation, vi tvättade precis av dina hjul och la in dom på förvaring! :) Bilco