Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Kungsholmen Biljardpalatset i Stockholm AB

Biljardpalatset i Stockholm AB

Sankt Eriksgatan 52, 112 34 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Biljardpalatset i Stockholm AB

• Fredrik E
    Fredrik E skrev om Biljardpalatset i Stockholm AB
    Helt ok. Halvtrevlig personal som verkar luta lite väl åt bar-bemötande hållet på klubbar. Trevlig atmosfär med många bord.

Betalningen var väl det sämsta. Man betalar i efterhand och 20 kr/timme/person där inte alla kan betala med kort, var för sig, är ett stort minus. Införskaffande av en ny kortterminal är att rekommendera, speciellt när de informerade oss (6 st) om det så var det på ett så där inte speciellt trevligt sätt.

Men tål att besökas iaf. Mysig miljö och kul att det finns så många bord, men trevligare personal hade inte skadat.
  • Ronny M
    Ronny M skrev om Biljardpalatset i Stockholm AB
    Biljardpalatset, är inte det minsta sunkigt utan är som ett "Biljardhak" ska vara. Medlemsavdelningen längst ner har det lilla extra och är fritt från ungdomar. Skulle aldrig tänka mig att gå någon annanstans i sthlm för att spela biljard.
  • Kim K
    Kim K skrev om Biljardpalatset i Stockholm AB
    Ett härligt biljardhak med många bord. Finns ofta lediga bord. Dessutom finns det på övervåningen lite kasinoverksamhet om man känner för att spela bort lite pengar. Är man sugen på öl är det bara att gå till baren. Ett skönt ställe för en lugn kväll.
  • Ida B
    Ida B skrev om Biljardpalatset i Stockholm AB
    Helt ok biljardhak där det oftast finns lediga bord. Finns det inte det kan man alltid njuta av en kall öl i baren under tiden man väntar och det kan ju få en att tro att klockan tickar snabbare.
  • Carl-Fredrik W
    Carl-Fredrik W skrev om Biljardpalatset i Stockholm AB
    Räds du inte om det är sunkigt? Vill du inte gå hem när de övriga sunkhaken stänger? Vad sägs om att avrunda på Biljardpalatset. Jag har aldrig provat annat än pommes och öl men vad mer behöver man? Lira lite biljard och runda av helt enkelt. Stället passar ju perfekt för lite idrott dagen efter också. Är man risig efter gårdagen kan man hålla sig här inne tills solen inte gör lika ont längre. En stabil trea tack vare och på grund av sunkigheten.

Sankt Eriksgatan 52, 112 34 Stockholm