bilmodecenter.se

bilmodecenter.se

Läs vad 78 kunder tycker om bilmodecenter.se 2

2021-07-22
    Bra respons och besked om levranstid
    Roger tack så mycket mvh Ulf bilmodecenter.se
    2021-07-22
    Trevliga och hjälpsamma! Snabb leverans, det bara lirar.
    Oh Tack så mycket Mathias. Ulf bilmodecenter.se
    2021-07-19
    Väldigt bra bemötande och väldigt snabb leverans.
    Sänkfjädrar till Audi RS6 C8 sitter som en smäck och dom visste precis vad som passade.
    Återkommer med mina affärer där.
    2021-07-10
    Köpte spacers. Mailade först och frågade om passform. Fick inget svar. Ringde istället och blev väldigt bra bemöt. Trevlig och hjälpsam person jag pratade med.
    2021-06-16
    Snabb och bra hantering. Upplyste mig om att jag troligen beställt fel vara till min bil vilket stämde.
    2021-06-16
    Mycket bra produkter och snabb leverans.
  • Hassan A
    skrev om bilmodecenter.se
    2021-06-14
    Bra bemötande. Personlig service och snabb leverans.
    2021-06-07
    Bilstein B6 stötdämpare bak fungerar över förväntning väldigt bra och nu är det väldigt skönt att köra bil långt.
    2021-05-11
    Fick hem mitt BMC filter smidigt och snabbt, rekommenderar verkligen att handla från bilmodecenter.se
    2021-04-13
    Jag beställde hjulbultar till bilen.

Jag tycker att Bilmodecenter var hjälpsamma och svarade på mina frågor, då jag inte visste vad för produkt som passade på min bil. Allt gick smidigt och bra och jag har fortsatt att handla hos dem.

Jag kan absolut rekommendera dom.

// Lars
    2021-04-11
    Första gången jag handlar, hittade det jag ville ha till bra pris. Fick ett sms om leverans, är nöjd.
    2021-04-09
    Superb service, bra priser och snabba leveranser!
    2021-04-08
    Jag har beställt 4st spacer den 24/3.
    Jag har inte fått nån leverans och inte hört ett ljud sedan beställningsbekräftelsen kom på mail.

Jag tycker att man kan ju få ett mail om det är restat eller så ..så man vet nåt.

Hoppas på bättring.
    2021-03-25
    Bra service, bra varumärken och produkter, snabb leverans. Allt bra helt enkelt.
    2021-03-17
    Alltid snabbt och enkelt att beställa och få levererat!
    2021-03-11
    Beställde ett par fjädrar för ca 2 veckor sedan, har därefter inte hört något. Svårt att vara nöjd då.
    2021-03-05
    Sökte efter sänkningssats till en s213 4matic med luftfjädring bak. Kunniga, bra priser och snabb leverans. Rekomenders starkt
    Tack så mycket Ronnie. Ulf Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2021-02-26
    Krängningshämmare till Golf 1 kom efter ett par dagar. Mycket bra återkoppling. Rekommenderas.
    2021-02-25
    Fungerar fint. Snabb respons God service
    Alltid nöjd så här långt
    2021-02-22
    Supersnabb leverans, men de hann ändå ringa innan och informera om lite förvirrande märkning för att jag just inte skulle bli förvirrad.
    2021-02-19
    Efter att ha blivit dåligt behandlad av ett annat företag ( Billiga Coilovers ) som inte levererade Bilstein Coilovers som jag beställt så vände jag mig till Bilmodecenter. Jag fick kontakt med Ulf som var fantastiskt bra, hade bra uppfattning om deras produkter, samt levererade produkten på ett snabbt och smidigt sätt. Jag kan verkligen rekomendera Bilmodecenter samt Ulf. Ulf matchade dessutom priset som jag hade fått av det tidigare företaget som inte levererat. Det kallar jag för service. Tack så mycket till Ulf och Bilmodecenter, ni får full-pott av mig. Mvh / Alex
    Tack Alexander, Ditt betyg värmer. Dessutom är det väldigt trevligt att vi lyckades att leverera till Dig på ett sätt som det företaget som Du tidigare försökte köpa av inte gjorde. Hoppas att det blir bra till slut för Dig MVH Ulf bilmodecenter.se
    2021-02-06
    Bra service
    Snabba svar på frågorna
    Snabb leverans
    2021-02-06
    Toppen! Snabb service! Jätte trevliga samt att de hjälper hitta rätt del till rätt bil.
    2021-02-04
    Gick väldigt snabbt att få hem det jag beställde men det visste jag.Har beställt av dom tidigare och det har alltid fungerat perfekt.
    Tack Stefan för betyg, trevligt att vi får ha Dig som kund, Ulf Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2021-01-29
    Trevlig bemötande av Ulf som hjälpte mig att köpa rätt produkter till min bil !
    2021-01-20
    bra produkt och snabb leverans
    2021-01-18
    Kan uppdatera sin hemsida lite oftare
    Hej Alexander tack för Din kommentar, Vi jobbar 7 dagar i veckan med uppdateringar men det finns alltid saker som inte är uppdaterade. Om Du kan hjälpa oss med mer information vad Du saknar när det gäller uppdatering av vår sida så är vi tacksamma Med Vänlig Hälsning Ulf, Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2021-01-16
    More products for Porsche 718
    2021-01-09
    Eftersom jag inte har fått något levererat ännu så kan jag inte tycka något!
    Hej Nils beklagar om Du inte har fått leverans från oss, tyvärr kan jag inte utläsa vad Du har beställt, Under mellandagarna har vi inte haft möjlighet att leverera som normalt på grund av inventering och många helgdagar, men återkom gärna till oss med mer information så jag kan finna Din beställning Du saknar. MVH Ulf Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2020-12-25
    Jag beställde fjädrar, spacers och bultar m.m. till min bil och förväntade mig inget mer än att det jag beställt skulle dyka upp om några dagar.

Blev mycket positivt överraskad när jag blev uppringd en dag på väg hem ifrån jobbet, vi gick igenom delarna jag beställt fick information om att fjädersatsen var beställningsvara och när det skulle skickas även om/hur allt skulle passa på min bil.
    Efter att tagit del av lite teknisk information som helt gått mig överhuvudet blev jag informerad om att det skulle behövas 2mm bredare spacers där bak för att allt skulle bli rätt.
    Det blev sagt att rätt spacers samt nya bultar skulle skickas istället för det jag beställt och nästa dag kunde detta hämtas ut precis som lovat utan några problem.

Jag har i stort sett gjort all min shopping online vad det än är sen minst 15 år tillbaka eftersom fysiska butiker ej har kapacitet till samma utbud som man kan ha i en online butik.
    Under alla år och alla beställningar har jag aldrig varit med om så bra service som jag fick på bilmodecenter.se. På sin höjd har jag fått ett email att någon vara jag beställt varit slut.
    Men detta var en helt ny upplevelse, mer i stil med vad man kan förvänta sig om man handlar i en fysisk butik som har kunnig personal.
    Hej Victor tack så mycket för ett fint betyg. När det gäller Volkswagen Audi Seat och Skoda är det lite klurigt när man skall beställa spacers, framförallt när man som Du valde 10-12mm då det finns så extremt många varianter på fälgar och nav på dessa bilar, vi lever med problemet och försöker alltid dubbelkolla när vi får beställningar till dessa bilar men det kan ändå bli fel. Så vår hjälp till Dig som kund är viktig för att det skall bli rätt och för att undvika problem och returer. Hoppas att det kommer att fungera perfekt för Dig. MVH Ulf Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2020-12-12
    Köpte låsbultar till ett bra pris och bra kvalite.
  • Patrik K
    skrev om bilmodecenter.se
    2020-12-12
    Spacer till en AMG. Bra support som löste mitt problem med hjulbultarna.
    Hej Patrik, tack för gott betyg. Alltid lika roligt att få möjlighet att hjälpa våra kunder. ännu roligare när det blir bra. MVH Ulf bilmodecenter.se
    2020-12-12
    Bmw bilstein understell ble bestilt og sendt fort til meg i Norge. God oppfølging av kundetjenesten.
    Hej Trond tack så mycket, gick det bra med leveransen och har allt fungerat som det ska? Med vänlig hälsninng Ulf Wikenfors Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2020-12-11
    Har inte hört ett dugg av min beställning va snart 2veckor sedan skulle va en så kallad i lager produkt
    Hej Gustaf, jag har sökt efter Din beställning, misstänker att det är Swissvax Du har beställt? Om det stämmer så måste jag erkänna att denna inte fanns i lager, vi har beställt den men inte lyckats få hem den inom rimlig tid. Vill Du avbeställa produkten eller vill Du trots förseningen låta beställningen ligga kvar? MVH Ulf Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2020-11-26
    Trevligt bemötande och snabb leverans
    Hej Daniel tack för fint betyg. Ulf bilmodecenter.se
    2020-11-22
    Jag beställde Swissvax produkter, som bilmodecenter mer eller mindre är själva med i Sverige vilket gjorde att min förväntning öka en smula. Men jag blev inte besviken! Fick ett oerhört bra bemötande både på Mail och telefon! Kommer inte tveka med att fortsätta handla där!
    2020-11-15
    Sänkningsfjädrar, bemöttandet va utmärkt när jag ringde och hade frågor.
    Hej Markus. Tack för betyget, med mer än 40 års erfarenhet så gör vi det bästa vi kan för att hjälpa våra kunder inklusive Dig, Att sedan få positiva betyg värmer. Tack så mycket Ulf Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2020-11-14
    Bra grejor

Men dålig förklaring på hjulbultar

Hälsningar
    Mats Ryden
    Värnamo

070 5160439
    Hej Mats hoppas att bultarna som jag rekommenderade Dig blev bra och att dom har anlänt Med vänlig hälsning, Ulf Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2020-11-04
    bra service som vanligt bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
    Super. Tack så mycket, det värmer att få gott betyg Ulf Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2020-10-28
    Mycket bra service. Supernöjd!
    2020-10-28
    Beställde spacers på hemsidan. Snabb leverans
    Tack Per för betyg, då har vi gjort det som vi bör göra: Vårt bästa MVH Ulf Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2020-09-30
    Beställde höjningssats åt min far's bil, som enligt hemsida skulle passa, men då oklarhet med just den bilmodellens kompatibilitet fanns så ringde Bilmodecenter upp och först förklarade att dessa fjädrar jag beställd inte kommer passa direkt på original gasfjäderben, efter förklaring från min sida att dessa även skall bytas mot annan tillverkare som går att justera så skickades min beställning.

Kan verkligen säga att de bryr sig om att kunden skall få rätt delar och ett otroligt proffsigt bemötande i telefon.
    Tack för trevligt betyg vi fick av Dig, Markus. Vi har gjort det jobb som ska göras och med nöjda kunder så är det roligt att jobba, hoppas det blir bra på din bil. Med vänlig hälsning, Ulf bilmodecenter.se
    2020-09-27
    Köpte stötdämpare, mycket bra bemötande och snabbt svar!
    2020-09-24
    God support vid frågor till kundservice och snabb leverans av bra produkter
    2020-09-10
    Jag köpte bromsbelägg som de stod att dem fanns i lager sen några dagar efter jag beställde dem så skickade jag ett Mail där dem svara att varan var tyvärr slut. Så dem frågade om jag ville plocka bort min beställning, vilket ja gjorde såklart, men nu en vecka senare så är pengarna inte inne på kontot
    Hej Andrew, Ditt köp är krediterat i vårt system samma dag som Du bad oss göra en retur, Svea Ekonomi som sköter konsumentkrediterna borde ha återfört pengarna till Ditt konto, kan Du kontrollera igen? Såg att Du först har försökt betala med ett kreditkort som inte accepterades och sedan använt ett annat som fungerade, har Du kontrollerat rätt konto? Svea Ekonomi drar alltid beloppet direkt vid köp när Du använder kreditkort. Alternativet faktura är bättre då Du betalar 14 dgr efter köp utan extra kostnad. Återkom till oss igen om Du fortfarande inte fått Dina pengar så kontrollerar vi med Svea. Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter bilmodecenter.se
    2020-08-21
    Sänkningssats till Ford Escort
    2020-08-01
    Köpte H&R fjädrar som ej fanns i lager men Ulf gjorde ett kanonjobb och skyndade på leveransen så att min bil som stod illa till kunde köras igen.
    Hej och tack för betyget, det är alltid roligt att kunna hjälpa till även om det kan vara trassligt ibland Ulf bilmodecenter.se
    2020-07-21
    Mycket snabba svar, när jag hade lite funderingar.
    Skulle helt klart rekommendera bilmodecenter, till mina vänner
    2020-07-19
    Snabbt fixat vid fel skickad vara.
    Mycket bra service!
    2020-07-16