Läs vad 50 kunder tycker om bilmodecenter.se 2

• 2021-01-09
    Eftersom jag inte har fått något levererat ännu så kan jag inte tycka något!
    skrev om bilmodecenter.se
    Hej Nils beklagar om Du inte har fått leverans från oss, tyvärr kan jag inte utläsa vad Du har beställt, Under mellandagarna har vi inte haft möjlighet att leverera som normalt på grund av inventering och många helgdagar, men återkom gärna till oss med mer information så jag kan finna Din beställning Du saknar. MVH Ulf Bilmodecenter

• 2020-12-25
    Jag beställde fjädrar, spacers och bultar m.m. till min bil och förväntade mig inget mer än att det jag beställt skulle dyka upp om några dagar.

Blev mycket positivt överraskad när jag blev uppringd en dag på väg hem ifrån jobbet, vi gick igenom delarna jag beställt fick information om att fjädersatsen var beställningsvara och när det skulle skickas även om/hur allt skulle passa på min bil.
    Efter att tagit del av lite teknisk information som helt gått mig överhuvudet blev jag informerad om att det skulle behövas 2mm bredare spacers där bak för att allt skulle bli rätt.
    Det blev sagt att rätt spacers samt nya bultar skulle skickas istället för det jag beställt och nästa dag kunde detta hämtas ut precis som lovat utan några problem.

Jag har i stort sett gjort all min shopping online vad det än är sen minst 15 år tillbaka eftersom fysiska butiker ej har kapacitet till samma utbud som man kan ha i en online butik.
    Under alla år och alla beställningar har jag aldrig varit med om så bra service som jag fick på bilmodecenter.se. På sin höjd har jag fått ett email att någon vara jag beställt varit slut.
    Men detta var en helt ny upplevelse, mer i stil med vad man kan förvänta sig om man handlar i en fysisk butik som har kunnig personal.
    skrev om bilmodecenter.se
    Hej Victor tack så mycket för ett fint betyg. När det gäller Volkswagen Audi Seat och Skoda är det lite klurigt när man skall beställa spacers, framförallt när man som Du valde 10-12mm då det finns så extremt många varianter på fälgar och nav på dessa bilar, vi lever med problemet och försöker alltid dubbelkolla när vi får beställningar till dessa bilar men det kan ändå bli fel. Så vår hjälp till Dig som kund är viktig för att det skall bli rätt och för att undvika problem och returer. Hoppas att det kommer att fungera perfekt för Dig. MVH Ulf Bilmodecenter

• 2020-12-12
    Köpte låsbultar till ett bra pris och bra kvalite.
  • 2020-12-12
    Spacer till en AMG. Bra support som löste mitt problem med hjulbultarna.
    Patrik K
    skrev om bilmodecenter.se
    Hej Patrik, tack för gott betyg. Alltid lika roligt att få möjlighet att hjälpa våra kunder. ännu roligare när det blir bra. MVH Ulf

• 2020-12-12
    Bmw bilstein understell ble bestilt og sendt fort til meg i Norge. God oppfølging av kundetjenesten.
    skrev om bilmodecenter.se
    Hej Trond tack så mycket, gick det bra med leveransen och har allt fungerat som det ska? Med vänlig hälsninng Ulf Wikenfors Bilmodecenter

• 2020-12-11
    Har inte hört ett dugg av min beställning va snart 2veckor sedan skulle va en så kallad i lager produkt
    skrev om bilmodecenter.se
    Hej Gustaf, jag har sökt efter Din beställning, misstänker att det är Swissvax Du har beställt? Om det stämmer så måste jag erkänna att denna inte fanns i lager, vi har beställt den men inte lyckats få hem den inom rimlig tid. Vill Du avbeställa produkten eller vill Du trots förseningen låta beställningen ligga kvar? MVH Ulf Bilmodecenter

• 2020-11-26
    Trevligt bemötande och snabb leverans
    Hej Daniel tack för fint betyg. Ulf

• 2020-11-22
    Jag beställde Swissvax produkter, som bilmodecenter mer eller mindre är själva med i Sverige vilket gjorde att min förväntning öka en smula. Men jag blev inte besviken! Fick ett oerhört bra bemötande både på Mail och telefon! Kommer inte tveka med att fortsätta handla där!
  • 2020-11-15
    Sänkningsfjädrar, bemöttandet va utmärkt när jag ringde och hade frågor.
    skrev om bilmodecenter.se
    Hej Markus. Tack för betyget, med mer än 40 års erfarenhet så gör vi det bästa vi kan för att hjälpa våra kunder inklusive Dig, Att sedan få positiva betyg värmer. Tack så mycket Ulf Bilmodecenter

• 2020-11-14
    Bra grejor

Men dålig förklaring på hjulbultar

Hälsningar
    Mats Ryden
    Värnamo

070 5160439
    skrev om bilmodecenter.se
    Hej Mats hoppas att bultarna som jag rekommenderade Dig blev bra och att dom har anlänt Med vänlig hälsning, Ulf Bilmodecenter

• 2020-11-04
    bra service som vanligt bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
    Super. Tack så mycket, det värmer att få gott betyg Ulf Bilmodecenter

• 2020-10-28
    Mycket bra service. Supernöjd!
  • 2020-10-28
    Beställde spacers på hemsidan. Snabb leverans
    skrev om bilmodecenter.se
    Tack Per för betyg, då har vi gjort det som vi bör göra: Vårt bästa MVH Ulf Bilmodecenter

• 2020-09-30
    Beställde höjningssats åt min far's bil, som enligt hemsida skulle passa, men då oklarhet med just den bilmodellens kompatibilitet fanns så ringde Bilmodecenter upp och först förklarade att dessa fjädrar jag beställd inte kommer passa direkt på original gasfjäderben, efter förklaring från min sida att dessa även skall bytas mot annan tillverkare som går att justera så skickades min beställning.

Kan verkligen säga att de bryr sig om att kunden skall få rätt delar och ett otroligt proffsigt bemötande i telefon.
    skrev om bilmodecenter.se
    Tack för trevligt betyg vi fick av Dig, Markus. Vi har gjort det jobb som ska göras och med nöjda kunder så är det roligt att jobba, hoppas det blir bra på din bil. Med vänlig hälsning, Ulf

• 2020-09-27
    Köpte stötdämpare, mycket bra bemötande och snabbt svar!
  • 2020-09-24
    God support vid frågor till kundservice och snabb leverans av bra produkter
  • 2020-09-10
    Jag köpte bromsbelägg som de stod att dem fanns i lager sen några dagar efter jag beställde dem så skickade jag ett Mail där dem svara att varan var tyvärr slut. Så dem frågade om jag ville plocka bort min beställning, vilket ja gjorde såklart, men nu en vecka senare så är pengarna inte inne på kontot
    skrev om bilmodecenter.se
    Hej Andrew, Ditt köp är krediterat i vårt system samma dag som Du bad oss göra en retur, Svea Ekonomi som sköter konsumentkrediterna borde ha återfört pengarna till Ditt konto, kan Du kontrollera igen? Såg att Du först har försökt betala med ett kreditkort som inte accepterades och sedan använt ett annat som fungerade, har Du kontrollerat rätt konto? Svea Ekonomi drar alltid beloppet direkt vid köp när Du använder kreditkort. Alternativet faktura är bättre då Du betalar 14 dgr efter köp utan extra kostnad. Återkom till oss igen om Du fortfarande inte fått Dina pengar så kontrollerar vi med Svea. Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

• 2020-08-21
    Sänkningssats till Ford Escort
  • 2020-08-01
    Köpte H&R fjädrar som ej fanns i lager men Ulf gjorde ett kanonjobb och skyndade på leveransen så att min bil som stod illa till kunde köras igen.
    skrev om bilmodecenter.se
    Hej och tack för betyget, det är alltid roligt att kunna hjälpa till även om det kan vara trassligt ibland Ulf

• 2020-07-21
    Mycket snabba svar, när jag hade lite funderingar.
    Skulle helt klart rekommendera bilmodecenter, till mina vänner
  • 2020-07-19
    Snabbt fixat vid fel skickad vara.
    Mycket bra service!
  • 2020-07-16
    🤝!!!!!!!! 😊😊😊😊👍👍👍👍👍👍👍👍👍. 🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🤝🇸🇪
  • 2020-07-12
    Köpte sänksats beställde på eftermiddag . Fick leverans dagen eft
  • 2020-07-04
    Min beställning är försenad mycket på grund av corona.
    Blev mycket snabbt kontaktad med besked om förseningen.
    Väldigt nöjd med kundtjänsten.
  • 2020-07-01
    Jag har sökt i hela Europa efter en reservdel. Här fick jag svar på både e-post och telefon. Världsklass på servicenivån!
  • 2020-06-19
    Köpte sänkningssats från HR. väldigt nöjd med produkten och även leveransen. Fick varan snabbt. Väldigt nöjd !!
  • 2020-06-12
    H&R sänkningssats, snabb leverans, bra kundbemötande
  • 2020-06-06
    Hej gjorde beställning på nätet av ett antal produkter, blev därefter uppringd bara några timmar senare där man undrade lite saker så vi korrigerade ordern och delarna levererades dagen efter.
    mycket nöjd!
    skrev om bilmodecenter.se
    Mikael tack för rekommendationen, då blev allt som det skall.

• 2020-06-03
    Best spacers till en audi har inte hört ettljud ifrån dom,det står att dom finns i lager för mig är det en oseriös firma man inte ska handla av.....kan bara ge dom bottenbetyg
    skrev om bilmodecenter.se
    Hej igen Christer, beställningen som Du gjorde för en vecka och som vi inte kunde leverera har jag tagit bort enligt Ditt önskemål Testa gärna med någon av våra kollegor som också säljer H&R dom kanske kan hjälpa till så som ex SC Styling i Uppsala, Hova Com, D Design eller kanske Stertman Motorsport. Hoppas det löser sig. Ulf

• 2020-05-29
    Alltid bra och proffesionellt mottagande.
    Köper alltid komponenter till mina bilar där.
  • 2020-05-25
    Sänkningsfjädrar till BMW 330e G20-kaross. Finns ej kit out-of-the-box för denna bilen ännu, Men Ulf hjälpte mig hitta ett som passade bra iaf. Är supernöjd!
    skrev om bilmodecenter.se
    Dejan vore kul att se hur det blev på Din BMW, satsen är inte typgodkänd till Din bil. Efter gemensamma diskussioner så levererade vi denna till Dig Ulf

• 2020-05-14
    Top service! Beställde fel varor själv och fick hjälp med att få korrekta varor i stället. Bra bemötande.
  • 2020-05-14
    Jag har köpt en sats sänkfjädrar H&R till min SAAB.
    Jag blev perfekt bemött då jag ringde och instruerad till vad jag skulle ha. En enkel instruktion med beställning som sms.
    Jag har handlat en hel del varor genom åren av Bilmodecenter och alltid blivit väl omhändertagen och fått instruktioner var jag skulle hitta det jag var ute efter. Jag är en mycket nöjd kund hos Bilmodecenter.
  • 2020-05-13
    Snabb leverans och trevligt bemötande.
  • 2020-05-13
    Fick snabba och bra svar på allt jag behövde
  • 2020-05-08
    Beställde sänkningssats till en bil och hade paketet på utlämningsstället inom leveranstiden.
    Fredrik v
  • 2020-05-02
    Mycket bra service och kunnande, trots att jag som kund ställde till det erbjöd dem en mkt bra lösning.
  • 2020-05-02
    Good communication and ultra fast shipping, top service! Fully recommended.
  • 2020-05-01
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🍺👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
  • 2020-04-23
    Grymt bra o snabb med att skicka ut deras varor
  • 2020-04-21
    Dem var väl bemötande och fick mycket hjälp av dem
  • 2020-04-18
    Snabba, svarar blixtsnabbt på Mail, trevliga och seriösa.
    Hej Viktor tack för Ditt fina betyg, Med vänlig hälsning Ulf Bilmodecenter

• 2020-04-17
    Jag såg en annons på insta om bromsoksfärg.
    Blev lite inspirerad och köpte direkt.
    Shoppen känns rak och ärlig.
    Av bilintresserade för bilintresserade liksom.
    Kanon.
    Anders F
    skrev om bilmodecenter.se
    Anders tack så mycket för snällt betyg hoppas att det har gått bra med bromsoksfärgen MVH Ulf

• 2020-04-11
    Köpte en H&R sänkningssats och behövde denna på väldigt kort varsel. Blev bemött på ett fantastiskt sätt av mycket kompetent personal, paket var framme 23h efter beställning! Kommer garanterat fortsätta handla från bilmodecenter!
  • 2020-04-11
    Köpte en H&R sänkning till min VW Caddy. Det var väldigt snabb leverans och varan motsvarade förväntningarna.
  • 2020-04-10
    Köper mest spacer och bult.
    Funkar bra för det mesta.
    Men just nu har jag väntat 2veckor på 2 spacers.
    skrev om bilmodecenter.se
    Hej Tony, jag är medveten om att vi har missat Din beställning, kollar lagerstatus på tisdag när vi är tillbaka, finns Dina spacer i lager skickar vi dom samma dag, annars återkopplar jag och lämnar leveransdatum till Dig. MVH Ulf

• 2020-04-10
    Hej köpte ett par krängningshämmare mycket snabb leverans. Fraktbolaget var inte så bra delarna kom skadade. Ska få en kreditering men inte fått något än.
  • 2020-04-08
    Snabb leverans och bra hjälp när jag råkade beställa fel.
  • 2020-04-08
    Bra sortiment, tydligt! Snabb leverans, klockrent bara!
  • 2020-04-08
    H&R sänkningsfjädrar till en KIA Proceed GT 2019. Blev kontaktad att det var fel fjädrar jag valt och kontaktpersonen ändrade ordern så att jag skulle få rätt delar. Snabb leverans och trevligt bemötande. Toknöjd.
    Peter, tack så mycket för Ditt betyg. MVH Ulf Billmodecenter

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte