bilmodecenter.se

Fick mycket bra hjälp. Rekommenderas

Joakim S

Snabb o smidig! 5/5 vattenmeloner

Svar från bilmodecenter.se

Joakim tack så mycket för fint betyg Ulf

Peter K
Skrev om bilmodecenter.se

Bra produkter och jättetrevligt bemötande

Emma N
Skrev om bilmodecenter.se

Snabb leverans, prisvärt och rätt detaljer

Tack Emma för Ditt fina betyg Med Vänlig Hälsning Ulf Wikenfors Bilmodecenter

Nils B
Skrev om bilmodecenter.se

Mailat samt fyllt i returformulär på hemsidan för över en vecka sedan, har fortfarande inte hört ett ljud =/

Svar från bilmodecenter.se

Hej Nils jag har svarat på Ditt mail, nu klockan 22.44, vi har väldigt högt tryck just nu och har inte lyckats reagera på Din avbeställning, men då Du har avbeställt och vi inte har skickat ngt till Dig så är ingen skada skedd. Ulf

Pia B
Skrev om bilmodecenter.se

Bra bemötande Inget strul att få tillbaks pengar när det blivit fel

Svar från bilmodecenter.se

Tack för fint betyg Att återbetalningen fungerade var också bra Ulf

Mickael S
Skrev om bilmodecenter.se

Snabb, kunnig återkoppling! Bra produkter med hög kvalitet!

John E
Skrev om bilmodecenter.se

Toppen! Snabb och bra service!

Niklas F
Skrev om bilmodecenter.se

Med tanke på att jag la en beställning på bromsbelägg, som dem sen annulerat helt utan att meddela något överhuvudtaget så har jag väl inget gott att säga.

Svar från bilmodecenter.se

Hej Niklas beklagar om vi inte kunde leverera det Du har beställt. Den 4 mars skickade jag Dig ett mail och förklarade att det bromsbelägg som Du beställde har tagit slut, jag berättade också att vi inte längre kommer att få hem EBC bromsbelägg, därefter tog vi bort Din order. EBC har haft så svår att leverera så vi beslutade oss för en tid sedan att sluta köpa av dom och samtidigt sälja ut det vi har och hade i lager. Med vänlig hälsning Ulf Wikenfors Bilmodecenter

Ann-Sofie R

Snabb bra service paketet kom fort . Super

Tack så mycket för fint betyg. Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Borås A
Skrev om bilmodecenter.se

Föredömligt att kontakta mig direkt efter lagd order för att säkerställa funktionalitet av sänkningssatsen till min bil. Samt kunna förklara varför H&R:s spacers är förhållandevis dyra. Rekommenderas varmt!

Svar från bilmodecenter.se

Tack så mycket för fint betyg, det uppskattas Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Kevin H
Skrev om bilmodecenter.se

Asked question and received quick answers. What more can you ask for..I recommend!

Svar från bilmodecenter.se

Kevin great thanks a lot. We like to handle our customers wishes as good as possible, then when we get so nice comments as Yours our day are super Ulf

Nima S
Skrev om bilmodecenter.se

Snabb och superbra service! Riktigt härliga att ha och göra med. Beställde sänkfjädrar till min m3 och spacers.

Svar från bilmodecenter.se

Nima tack för gott betyg hoppas att det fungerar bra för Dig med bultarna till spacersatserna som vi ändrade MVH Ulf

Filip R
Skrev om bilmodecenter.se

Ingen info om att varorna finns i lager eller ej

Tomas S
Skrev om bilmodecenter.se

Snabb leverans och trevligt bemötande. Löste det så det gick fortare än förväntat

Svar från bilmodecenter.se

Tomas tack så mycket för Ditt betyg, hoppas att det fungerade bra med fjädrarna Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Johan N

Trevlig kunnig servicmindad säljare. Trevlig varje gång. Johan Nilsson

Johan tack så mycket för ditt fina betyg Med Vänlig Hälsning Ulf

Daniel O
Skrev om bilmodecenter.se

Hörde av sig att dom inte hade varan hemma och frågade om det gick bra att dom beställde hem den. Bra med företag som hör av sig.

Svar från bilmodecenter.se

Tack Daniel, det är alltid bra att få besked om varan man har beställt inte finns för omgående leverans. vi försöker så gått det går att meddela om inte beställningen kan gå iväg samma dag eller dagen efter. Ser att Ditt paket nu har anlänt, hoppas att allt blir som önskat. MVH Ulf Bilmodecenter

Kennet E
Skrev om bilmodecenter.se

Bra service när dom ringer och kontrollerar så jag beställt rätt produkt till min bil. Bra och snabb leverans.

Svar från bilmodecenter.se

Tack Kennet för fint betyg. När det finns möjlighet till fel så är det lika mycket till vår fördel som till Din att kolla en gång extra, det har jag lärt mig, bättre det än att vi levererar fel, Du blir missnöjd och att det blir extra kostnader. Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Kjell-Ove A
Skrev om bilmodecenter.se

Grym bra support och grym snabb leverans

Kjell Ove tack så mycket för Ditt fina betyg det värmer MVH Ulf Bilmodecenter

Anton K
Skrev om bilmodecenter.se

Snabb leverans och bra pris, enda jag kan klaga över är hemsidan. Borde kunna vara enklare. Nu hade inte jag något problem. Men tror vissa eventuellt kan ha svårt att navigera sig.

Svar från bilmodecenter.se

Hej Anton tack för fint betyg och än mer för Dina åsikter. Vi som varje dag jobbar med sidan ser inget problem men som Du vet blir man lätt hemmablind. Om Du har några tips tar jag gärna emot för att kunna förbättra sidan. Skicka i så fall till min mail ulf@bilmodecenter.se så är jag väldigt tacksam Önskar Dig ett Gott Nytt År Ulf

Joakim B
Skrev om bilmodecenter.se

super service efter at have bestilt ringede de og fulgte op på varen så det var det rigtige der blev leveret til adressen vil klart handle stuper der igen

Svar från bilmodecenter.se

Ah Joakim tack så mycket för ett så superfint betyg. Det är alltid väldigt härligt när vi får så fina återkopplingar Önskar Dig en fortsatt trevlig onsdag. Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Inventify Ab I
Skrev om bilmodecenter.se

Snabb leverans och enkel webbsajt

Super tack så mycket för fint betyg. Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Nippon H
Skrev om bilmodecenter.se

Mycket personlig och snabb service!

Super tack för Ditt fina betyg Med Vänlig hälsning Ulf Bilmodecenter

Sigvard B
Skrev om bilmodecenter.se

Snabb och bra service m engagemang.

Tack så mycket Sigvard, kör försiktigt tillbaka till Varberg Ulf

Festim S
Skrev om bilmodecenter.se

Jag har ännu inte blivit kontaktad.

Svar från bilmodecenter.se

Hej igen Festim återkommer till vårt samtal idag. Blev lite orolig att Du inte hade fått vårt paket men förstår av Dig att allt var levererat 2dagar efter att Du hade beställt Hoppas att allt blev som Du hade räknar med Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Suad P
Skrev om bilmodecenter.se

Jättebra med snabb återkoppling och leverans

Svar från bilmodecenter.se

Suad tack för fint betyg, hoppas att allt är till Din belåtenhet MVH Ulf Bilmodecenter

Thomas F
Skrev om bilmodecenter.se

Mycket bra bemötande, rekommenderar detta företag

Svar från bilmodecenter.se

Tack Thomas härligt att höra ett så fint betyg Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Thomas W
Skrev om bilmodecenter.se

Bra helt enkelt med snabb leverans!

Thomas tack så mycket för Ditt fina betyg Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Anders K
Skrev om bilmodecenter.se

Bra service,snabb leverans,bra jobbat!

Anders tack så mycket för fint betyg Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Peco P

Snabbt. billigt ,enkelt. Rekomenderas

Svar från bilmodecenter.se

Hej Peco och tack så mycket. Hoppas att låssatsen fungerar som Du önskar MVH Ulf Bilmodecenter

Gabriel D
Skrev om bilmodecenter.se

Hjälpsamma och trevliga. Va tydliga när mitt paket skulle komma

Svar från bilmodecenter.se

Hej Gabriel tack för fint betyg, kul att få besök av Dig och Dina vänner, Skulle vara kul om Du har möjlighet att ta några kort på bilen efter installation, kanske vi i så fall kunde använda dom på vår sida, i så fall givetvis med dolt reg nummer MVH Ulf

Christoffer R
Skrev om bilmodecenter.se

Super trevliga och toppen kundservice

Svar från bilmodecenter.se

Christoffer tack så mycket för Ditt fina betyg, Ditt Abarth filter ser ut att kunna gå iväg från BMC i Italien denna veckan. Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Ermin D

Snabba och professionella.............

Ermin tack så mycket för fint betyg Med Vänlig Hälsning UIf Bilmodecenter

Fredrik G
Skrev om bilmodecenter.se

Har inget att klaga på, delen var prisvärd och frakten gick fort.

Svar från bilmodecenter.se

Fredrik tack så mycket för att Du har handlat av oss och att Du är nöjd med vår hantering av Din beställning Du är alltid välkommen tillbaka med förfrågningar och beställning Ulf Bilmodecenter

Janne F
Skrev om bilmodecenter.se

Jag glömde att registrera et konto så jag kunde ej följa min order. Ringde och frågade. Fick mailsvar inom en timme och leverans 2 dagar senare... Bra kundtjänst och snabb leverans...

Svar från bilmodecenter.se

Jann tack igen för Ditt köp och för Ditt fina betyg Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Janne P
Skrev om bilmodecenter.se

Bra service och information om produkter som man är intresserad av hjälp o vägledning så att det blir rätt från första stund.

Svar från bilmodecenter.se

Hej Janne tack för Ditt fina betyg hoppas att H&R prylarna till Din Porsche blir till full belåtenhet MVH Ulf Bilmodecenter

Filip J
Skrev om bilmodecenter.se

Supersnabb service och trevligt bemötande!

Svar från bilmodecenter.se

Filip tack så mycket för det fina betyget. Hoppas att Du blir nöjd med Din H&R sänkningssats Med Vänlig Hälsning Ulf

Peter T

Har ännu inte får dom,hälsningar Peter Tuviken. tuviken@live.se

Svar från bilmodecenter.se

Hej Peter, återkommer till Ditt mail och vårt svar om Din leverans. Du beställde låssatsen den 25 augusti och vi skickade den samma dag till Dig. Paketet har gått tillbaka till oss då paketet inte har hämtats ut. Har Du uppgivit fel telefonnummer? vi har använt det telefonnummer som Du har angivit, vi har inte kunnat kontrollera det då Ditt telefonnummer inte går att finna hos Hitta Med Vänlig Hälsning Ulf

H.g. A
Skrev om bilmodecenter.se

Ett smidigt och proffsigt bemötande.

Tack så mycket för fint betyg det värmer. Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Harry S
Skrev om bilmodecenter.se

Dom har bra priser. Snabba leveranser. Kundsupporten är riktigt bra. Fick t.o.m. svar på helgen. Totalt sett mycket nöjd med mitt köp. Enda nackdel jag kan se är att ingen bekräftelse skickas ut till eposten om man inte skapat ett kundkonto. Jag gjorde en snabborder och min vara fick beställas från tyskland. Skulle betala fakrura genom Klarna. Beställningen kommer upp direkt i Klarna där det står väntar på bekräftelse från säljaren. Blev lite orolig efter två dagar att beställningen inte kommit fram. Så jag skickade...

Svar från bilmodecenter.se

Harry tack så mycket för Ditt långa och tydliga betyg. Ärligt talat har vi fått uppfattningen att bekräftelse skickas ut med automatik via vår webleverantör, jag skall ställa frågan till Starweb och hoppas få svar på hur det fungerar. Normalt försöker vi skicka ut beställda varor samma dag som vi får beställningen. Vid vissa tillfällen saknas produkterna i vårt lager och då kan det ta några dagar innan beställningen går iväg. Oavsett hoppas att det Du har beställt har anlänt till Dig i gott skick och att Du är nöjd med leveransen. Med Vänlig Hälsning Ulf

Henrik K
Skrev om bilmodecenter.se

Mycket snabb leverans och bra 👍

Henrik tack så mycket för Ditt toppbetyg Ulf

Todd H
Skrev om bilmodecenter.se

Mycket kunnig personal och mycket bra service. Blev uppringd av medarbetare som såg till att allt blev rätt till min bil.

Svar från bilmodecenter.se

Tack så mycket Todd, hoppas att allt fungerar som det ska med spacer till Din Audi A1, det är inte helt enkelt att välja rätt produkt.

Jimmy S
Skrev om bilmodecenter.se

Grym support och bra leverans tider.

Jimmy tack så mycket Har Du monterat sänkningssatsen ännu på Din BMW? MVH Ulf

Daniel N
Skrev om bilmodecenter.se

Verkar vara kunnig och kändes tillmötesgående. Jag känner att jag fick ett förtroende av säljaren

Svar från bilmodecenter.se

Daniel tack så mycket för Ditt betyg. Hoppas att Du blir nöjd med Din beställda produkte Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Tharmo M
Skrev om bilmodecenter.se

Fick hjälp med alla mina frågor av kunnig personal.

Svar från bilmodecenter.se

Tharmo tack så mycket för fint betyg med vänlig hälsning Ulf Bilmodecenter

Hasse L
Skrev om bilmodecenter.se

Jag har under många år känt till företaget Bilmodecenter via kompisar som handlat bilprodukter där. Nu när det var dags för mig att uppgradera min bil med ett chassi-kit sportdämpare från Koni och H&R fjädrar så hittade jag inte det jag sökte på hemsidan. Skickade ett mail med förfrågan och fick snabbt ett trevligt och snabbt på mitt mail. Ulf som äger Bilmodecenter skrev att det var en lite ovanlig produkt men att han skulle återkomma med besked, det tog inte lång tid innan jag fick ett nytt mail. Nu finns det du önskar...

Svar från bilmodecenter.se

Hasse tack för Ditt jättefina betyg, det värmer. Har det gått bra med Ditt Koni paket? är det monterat? MVH Ulf

Torbjörn S
Skrev om bilmodecenter.se

Köpte spacer till min Honda TypeR och fick ett mycket bra bemötande. Rekkomderas varmt.

Svar från bilmodecenter.se

Torbjörn tack så mycket för gott betyg, hoppas att det fungerade utan att behöva kapa Dina pinnbultar. Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter

Ole V
Skrev om bilmodecenter.se

Bra pris og veldig god service

Svar från bilmodecenter.se

Ole tack så mycket för Ditt goda betyg. Hoppas att Dina stötdämpare kommer att fungera bra på Din Mercedes MVH Ulf Bilmodecenter

Admir O
Skrev om bilmodecenter.se

Företaget hade jättebra bemötande och förklarade allt som jag ville få reda på sen va de bara till att beställa.

Admin tack så mycket för Ditt fina betyg. Med Vänlig Hälsning Ulf Bilmodecenter