Bilpunkten i Nyköping

Gumsbackevägen 1, 611 38 Nyköping — Visa karta

Vi är ett familjeföretag som grundades 1991 och är specialiserade på nyare begagnade bilar. Vi vill att du ska få en nybilskänsla när du tittar på, provkör och slutligen köper en begagnad bil. Alla våra bilar står inomhus och är servade och rekonditionerade. Vi är medlem i Motorbranchens Riksförbund (MRF) och följer deras villkor gällande garantier och etiska riktlinjer.

Du hittar oss i direkt anslutning till E4 i Nyköping (avfart 132). Självklart tar vi din bil i inbyte och hjälper dig gärna med finansieringen!

Välkommen!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 68 kunder tycker om Bilpunkten i Nyköping

• 2020-06-18

Anna E skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Seriös och inlyssnande säljare med relevanta argument. Jag hade ganska låga förväntningar men blev glatt överraskad av bemötandet och känner mig därigenom trygg i mitt bilköp. Läs mer
  • 2020-06-16

Malin B skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Köpte bil hos Bilpunkten och fick ett mycket trevligt bemötande av Robert som guidade mig genom köpet på ett tryggt och bra sätt :) ! Läs mer
  • 2020-06-03

Charlotte A skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Köpte en begagnad bil o även bytte in den gamla.
    Väldigt bra service o trevlig personal.
    Kan varmt rekommendera Bilpunkten i Nyköping Läs mer
  • 2020-06-03

Hannes F skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Bra bilförsäljare som är ärliga och effektiva. Läs mer
  • 2020-06-02

Patrick S skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Proffsigt bemötande från provkörning/frågor/avtal
    Jag kan bara varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-05-27

Ulf P skrev om Bilpunkten i Nyköping
    En bra bil Mycket bra bemötande Kommer att rekommendera mina vänner att kolla hos er efter den bil dom söker 😎👍🚗 Läs mer
  • Azer R

2020-05-27

Azer R skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Har aldrig träffat bättre än er. Snabb smidig affär 👍🏻 Läs mer
  • 2020-05-23

Sten K skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag köpte en begagnad bil och bytte in min egen.
    Jag är mycket nöjd med firmans bemötande och nöjd med uppgörelsen.
    Jag är kund sedan tidigare och har en god relation till företaget.
    Jag rekommenderar gärna dem till andra då jag har stor tillit och högt förtroende för dess verksamhet. Läs mer
  • 2020-05-22

Anna H skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag köpte en bil eller egentligen 2 bilar på kort tid.
    Alla jag varit i kontakt med på Bilpunkten Nyköping har varit supertrevliga och hjälpsamma.
    De har överträffat mina förväntningar och gjort allt för att jag ska känna mig nöjd vilket jag också är.
    Jag kommer köpa mina kommande bilar på Bilpunkten även i fortsättningen Läs mer
  • 2020-05-20

Frank H skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Köpte en bil, mycket proffsigt bemötande av kunnig säljare (Mikael) Läs mer
  • 2020-05-20

Philipp C skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Bilpunkten rekommenderades av en vän till mig. Jag har förhandlat fram två bilar därifrån. Lokalerna är obefläckade och alltid ett vänligt välkomnande.Mycket bra handel med priser. Även mekanikern Emil är en 1: a klassmekaniker, så om du köper från Bilpunkten har du säkerheten att veta att de kan lösa problem , till skillnad från andra återförsäljare som lämnar dig strandade. Till slut bara för att säga att det är ett utmärkt företag som inte handlar med problembilar. Jag rekommenderar starkt Bilpunkten som en mycket professionell outfit på alla områden👍🇸🇪🚗 Läs mer

Leif H skrev om Bilpunkten i Nyköping
    inköp av beg. bil, Toyota auris. Blev bra bemött av försäljare som var kunnig, lugn, inte stressad eller kaxig, lät mig själv titta i lugn och ro och hade en vänlig attityd vid samtal. Läs mer

Robert W skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Vi köpte en BMW 120d och en 320d samt vi lämnade i inbyte en VW Touran

Vi blev bemötta väldigt bra.

Tycker att hela affären blev kanonbra Läs mer
  • Tuula C

2020-05-18

Tuula C skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Varit på bilpunkten ett antal gånger för att se på ny bil, alltid blivit trevligt bemött av säljarna där.När det sen blev dax att köpa ny bil en BMW så gick allt väldigt lätt o smidigt, säljaren ordnade med försäkringen både med den nya och gamla bilen. Fick service på den nya bilen, som oxå gick bra. Gillar verkligen säljare som inte ”tjatar, När jag sen hämta bilen så var det bara att höra av sig om det blev problem, har varmt rekommenderat bilpunkten till vänner o bekanta. Läs mer

Roger S skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Bil.
    Mycket bra bemötande
    Företaget levde upp till förväntningarna Läs mer
  • 2020-03-25

TOMMY S skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Tack Robert för att du hitta min fina Volvo XC60. Jag kan varmt rekommendera Bilpunkten, trevlig och kunnig personal. Alltid hjälpsamma och snabb service. Läs mer
  • 2020-01-23

ALI HUSSEIN H skrev om Bilpunkten i Nyköping
    I bought XC60 from Bilpunkten in Nyköping, i would highly recommand this trusted car showroom, big thanks for Mikael Karlsson he is very helpfull, cooperative and honest, i came to Nyköping by bus he picked me up from the station to the showroom, they took the car to Opus bilprovning to make check up for the car before i came to take the car, the car has a problem with Strat\Stop function, when i called Mikael about the problem in the next day he talked to Mekonomen to change the car battery and they paid all the costs, the car was missing small items they orderd from Volvo all was original and new parts and send it to my address.

Ali Läs mer
  • Jakob M

2019-09-13

Jakob M skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Köpte min andra bil av Robert Tchini. Supernöjd med både service och affärer. Kommer definitivt köpa av Robert igen. Läs mer
  • 2019-07-04

Philip K skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Köpte min Audi A4 av Robert Tchini och affären kunde inte gå smidigare. Kände mig trygg genom hela affären. Kunnig, trevlig, väldigt hjälpsam och väldigt serviceminded. Kan starkt rekommendera Bilpunkten och Robert för en säker bilaffär. Läs mer
  • Andreas K

2019-05-25

Andreas K skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Hämtade min bil igår (2019-05-24).
    Köpte bilen av Robert Tchini, väldigt kunnig person som vet vad han pratar om. Riktigt sjysst kille.
    Kände mig väldigt säker av att köpa en bil av honom, och hela affären flöt på hur smidigt som helst, utan problem.
    Kan starkt rekommendera att köpa utav Robert. :) Läs mer
  • Angelo L

2019-03-01

Angelo L skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag vill tacka Robert som hjälpte mig att hitta mim drömbil, detta är andra gången jag köper bil av bilpunkten med ett gott resultat, snabb och smidig affär! Läs mer
  • 2019-01-09

Thomas C skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Hej
    Köpte min andra bil från detta företag som jag upplever som ett av de bästa i denna bransch. Alla bilar inomhus och ett mycket bra bemötande av personalen. Kan verkligen rekommendera detta företag.
    MVH
    Thomas Läs mer
  • 2019-01-01

Henry H skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Vi köpte en BMW Coupe från bilpunkten på sommaren. Nu har vi kört med den en hel del och är hittills väldigt nöjda med bilen. Allt som man berättade om bilen stämde. Vi fick en vänlig bemötande och affären gick smidigt och snabbt.
    Vi kan bara rekommendera företaget till alla som funderar att köpa ett kvalitetsbil. Läs mer
  • 2018-11-16

Anita B skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Supernöjd med ett mycket trevligt och professionellt bemötande! Snabb återkoppling via mejl av Robert och grundligt genomförda instruktioner (på finesser som en gammal tant inte var bekant med😁) av Magnus som gör att körningen i min Volvo XC60 är enormt trivsam. Med andra ord är jag mycket nöjd och rekommenderar verkligen bilpunkten. Lär definitivt återkomma den dag det är dags för ett byte.
    Många glada hälsningar Anita
    Ps. Mannens V70 åkte ut ur garaget här hemma och "finbilen" in😂 Läs mer
  • 2018-10-16

Margareta E skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Köpt en Kia Picanto på Bilpunkten. Mycket väl bemött av trevlig och kunnig säljare. Utmärkt service. Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-08-27

Jimmy K skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Köpte mig en Volvo v60 D4 ocean race. Mycket trevliga och kunniga säljare.bilen är helt underbar. Rekommenderar starkt denna eminenta bilfirma allt gick så smidigt. Kommer defenitivt köpa bil där igen. Läs mer
  • 2018-06-19

Gunnar W skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Toyota Hybrid.
    Mycket väl bemött, snabbt och trevligt.
    Det var första kontakten och gick dit spontant. Läs mer
  • Anna E

2018-06-17

Anna E skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Köpte en BMW på bildpunkter och fick ett bra bemötande av trevlig och kunnig säljare. Jag är nöjd med köpet och hur det genomfördes. Rekommenderar andra gå dit. Läs mer
  • 2018-06-17

Thomas E skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Trevligt bemötande och utmärkt service! Snabb och smidig affär.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-06-17

Jan H skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Bra kontakter och service tänk. Läs mer
  • 2018-06-16

Åke H skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Mycket trevligt inga konstigheter och ett bra avslut! Läs mer

Johan L skrev om Bilpunkten i Nyköping
    En ytterst behaglig och smidig affär. Jag köpte en BMW 530D 2010.
    De få "problem" som noterades, åtgärdades väldigt kvickt och smidigt.
    Jag rekommenderar detta företag för ditt nästa köp av bil. Läs mer

Eleonor P skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Mycket fin service under köpets gång samt efteråt. Aldrig några problem att få hjälp med frågor el dylikt om bilen efter avslutat köp. Erfaren och trevlig personal.

Rekommenderar varmt bilpunkten i Nyköping. Läs mer

Mårten K skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Lämnade in bilen jag köpt för byte av fläktgaller i mittkonsol. Fick tillbaka bilen med skador på omkringliggande delar. Mekaniker som inte kan använda verktyg. Läs mer
  • 2018-04-17

Madelene Ö skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag är supernöjd med mitt köp av bil från Bilpunkten. Kan varmt rekommendera Robert Tchini om ni ska byta eller köpa bil! :) Läs mer
    Bilpunkten i Nyköping gillar detta
  • 2018-04-08

Olga M skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Sålde bilen med ett problem, men vill inte lösa problemet. Trots att garantiperioden inte har löpt ut! Läs mer
  • Robert E

2018-02-27

Robert E skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag är mycket besviken på Bil punkten som lovar saker som han inte kan hålla! Han kan inte ens höra av sig överhuvudtaget fast han lovade en viss dag... 😣 Läs mer
    Roman, Olga M gillar detta
  • Robin J

2018-02-27

Robin J skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Fick suverän service med inbyte av min gamla bil och hjälp med ny bil! Robert Tchini är stans trevligaste och ärligaste bilförsäljare! Rekommenderar starkt bilpunkten till den som tänkt byta bil! Läs mer
    2018-02-27 Magnus R svarar Robin J
    Tack så mycket för de fina orden Robin, så roligt att du höra att du är nöjd med vår service! Hoppas du ska trivas med din nya bil :)
  • 2014-06-12

Sandra B skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Bilpunkten är jätte bra bra personal och vi är jätte nöjda med våran bil Läs mer
  • 2014-06-10

Lars F skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag är jättenöjd med mitt bilköp på Bilpunkten. Mycket bra bemötande och mycket privärd bil (enligt Autouncle). Jag kan verkligen rekommendera Bilpunkten. Läs mer
  • 2014-06-04

Anders W skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam personal. Läs mer
    Bilpunkten i Nyköping , Magnus R gillar detta
  • Alexander E

2014-05-30

Alexander E skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Superbra service och trevligt och ärligt bemötande. Läs mer
    Bilpunkten i Nyköping , Magnus R gillar detta

Patrik J skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag kan varmt rekommendera Bilpunkten jag köpte min Audi hos dom och är jätte nöjd
    Alla jag hör som ska köpa bil så säger jag åk på bilpunkten i Nyköping och prata med Magnus Läs mer

Göran C skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Bra kundbemötande. Bra urval av bilar. Personligt och ärligt uppträdande Läs mer

Pontus P skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Utomordentligt bra bilfirma med stort urval av fordon till bra priser. Läs mer
  • Angneta A

2014-05-27

Angneta A skrev om Bilpunkten i Nyköping
    ??????kan bara säga att jag ALDRIG mött så trevliga killar som de på bildpunkten och det hela sköttes alldeles utmärkt . De fixade allt med bravur och har varit tillmötesgående , hjälpt mig med allt jag behövde hjälp med ... ?????? Läs mer

Linda B skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Mycket bra, trevligt bemötande och bra service! Läs mer

Andreas E skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Gott bemötande även om jag kände mig lite lurad på priset i efterhand Läs mer

Simon K skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Trevlig personal och bra service Läs mer
  • Stefan M

2013-05-15

Stefan M skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Fantastiskt trevliga och serviceinriktade! Läs mer

Gumsbackevägen 1, 611 38 Nyköping