Alla kategorier Begagnade bilar Södermanland Nyköping Bilpunkten i Nyköping

Bilpunkten i Nyköping

Gumsbackevägen 1, 611 38 Nyköping — Visa karta

Vi är ett familjeföretag som grundades 1991 och är specialiserade på nyare begagnade bilar. Vi vill att du ska få en nybilskänsla när du tittar på, provkör och slutligen köper en begagnad bil. Alla våra bilar står inomhus och är servade och rekonditionerade. Vi är medlem i Motorbranchens Riksförbund (MRF) och följer deras villkor gällande garantier och etiska riktlinjer.

Du hittar oss i direkt anslutning till E4 i Nyköping (avfart 132). Självklart tar vi din bil i inbyte och hjälper dig gärna med finansieringen!

Välkommen!
Lör: 11:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 30 kunder tycker om Bilpunkten i Nyköping

• Sandra B
    Sandra B skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Bilpunkten är jätte bra bra personal och vi är jätte nöjda med våran bil Läs mer
  • Lars F
    Lars F skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag är jättenöjd med mitt bilköp på Bilpunkten. Mycket bra bemötande och mycket privärd bil (enligt Autouncle). Jag kan verkligen rekommendera Bilpunkten. Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam personal. Läs mer
  • Alexander E
    Alexander E skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Superbra service och trevligt och ärligt bemötande. Läs mer
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag kan varmt rekommendera Bilpunkten jag köpte min Audi hos dom och är jätte nöjd
    Alla jag hör som ska köpa bil så säger jag åk på bilpunkten i Nyköping och prata med Magnus Läs mer
  • Göran C
    Göran C skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Bra kundbemötande. Bra urval av bilar. Personligt och ärligt uppträdande Läs mer
  • Pontus P
    Pontus P skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Utomordentligt bra bilfirma med stort urval av fordon till bra priser. Läs mer
  • Angneta A
    Angneta A skrev om Bilpunkten i Nyköping
    ??????kan bara säga att jag ALDRIG mött så trevliga killar som de på bildpunkten och det hela sköttes alldeles utmärkt . De fixade allt med bravur och har varit tillmötesgående , hjälpt mig med allt jag behövde hjälp med ... ?????? Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Mycket bra, trevligt bemötande och bra service! Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Gott bemötande även om jag kände mig lite lurad på priset i efterhand Läs mer
  • Simon K
    Simon K skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Trevlig personal och bra service Läs mer
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Fantastiskt trevliga och serviceinriktade! Läs mer
  • Anne-Lie H
    Anne-Lie H skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Magnus är den som jag har haft kontakt med hos Bilpunkten i Nyköping och jag har bara gott att säga om honom! Han är oerhört professionell, trevlig och hjälpsam utan att vara påstridig säljare eller puschig! Läs mer
  • Charlotta T
    Charlotta T skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Bra bilar, inget krångel, kunniga försäljare, ödmjuka och roliga! Läs mer
  • sebastian e
    sebastian e skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Det var ett trevligt bemötande och detmesta funkade bra har inget att klaga på. Läs mer
  • Bmw 328 cab M
    Bmw 328 cab M skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Mycket trevlig personal och hjälpsamma.
    Köpt och bytt in mina bilar där och har alltid varit nöjd.
    Inga som helst problem att får fel åtgärdat via deras kanon garanti.
    En seriös firma som jobbar med bilar för att överleva inte för och lura folk som många andra är.
    En klar favorit som jag med säkerhet handlar bil hos nästa gång jag ska byta bil.

Ta en titt förbi och prata med Magnus så förstår ni vad jag menar :-) Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Bilpunkten har alltid varit mycket serviceminded mot mig. Frågor och åtaganden har lösts på ett positivt sätt varje gång. Jag har både köpt o sålt bil. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag har blivit väldigt bra bemött under hela mitt bilköp (före-under-efter).
    De har varit hjälpsamma, lyhörda och trevliga hela vägen. Skönt som kund med säljare som lyssnar på vad kunden vill ha och inte "kränger" sina produkter. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Kanonbra, trevlig personal o inte alls som bilförsäljare brukar vara. Inte en massa rabblande om prestanda o hur bra bilen är utan hjälpsam o bra. Fick möjlighet att lyfta bilen o kolla under. Punkter som jag tyckte borde åtgärdas åtgärdades utan knussel. Jag har redan rekommenderat bilpunkten. Läs mer
  • Lars K
    Lars K skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Mycket trevligt bemötande! Den roligaste/bästa bilaffär jag varit med om! Läs mer
  • Bengt-Åke K
    Bengt-Åke K skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Alltid trevligt bemötande och kunnig personal.
    Ett utbud av bilar som oftast faller mig i smaken. (rätt utrustning) Läs mer
  • Maud K
    Maud K skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Det är ett nöje att ha kontakt med hela gänget på Bilpunkten. Sen jag köpte min bil från dem för två år sen har jag återkommit några gånger med frågor och undringar och jag får alltid bra svar på mina frågor och snabb hjälp med småfix. Läs mer
  • Göran A
    Göran A skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Har både köpt och sålt bil hos Bilpunkten flertalet gånger. Vi har alltid varit nöjda. Mycket bra service och trevlig personal. Supernöjd kund som säkerligen kommer åter.

Murar´n Läs mer
  • Sasse
    Sasse skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Köpt en bil av Bilpunkten, och har svårt att se mig köpa bil någon annanstans efter det.
    Kunnig och serviceminded personal som gör det lilla extra.
    Alltid ett trevligt och personligt bemötande.

Magnus & co rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anders D
    Anders D skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Mycket kunnig och trevlig personal!!
    Sålt och köpt bil ett antal ggr,
    Alltid korrekt bemötande, känns säkert att handla bil av Magnus och co. Läs mer
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Bilpunkten i Nyköping
    STOR VARNING!
    En av de största bilskojarna man kan hitta.

Och passa er för deras "garanti" avtal, det är inte värt ett rött öre.
    Säljer defekta bilar och är inte det minsta serviceinriktade.
    Skulle inte ta emot en bil av dem ens om de SKÄNKTE mig den!
    Efter att sambon köpte sin drömbil där dröjde det inte länge innan problemen började.
    Man tror att man ska få hjälp och att det ska vara säkrare att köpa bil av bilfirma, men inte från Bilpunkten. Läs mer
  • Goran
    Goran skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag har köpt en bil av Bilpunkten och det blir garanterat inte den sista. Väldigt kunnig och trevlig säljare. Läs mer
  • Eric A
    Eric A skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag har köpt bil hos Magnus & CO på Bilpunkten. Kan säga att man får vad man betalar för och lite till. Proffsigt bemötande, utmärkt service och grym kvalitet på bilarna. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Philip S
    Philip S skrev om Bilpunkten i Nyköping
    Jag har både köpt och sålt bil via Bilpunkten. Det har fungerat mycket bra och personalen är grymt trevliga och tillmötesgående. Läs mer
  • Pelle S
    Pelle S skrev om Bilpunkten i Nyköping