Bilpunkten i Nyköping

Bilpunkten i Nyköping

Vi är ett familjeföretag som grundades 1991 och är specialiserade på nyare begagnade bilar. Vi vill att du ska få en nybilskänsla när du tittar på, provkör och slutligen köper en begagnad bil. Alla våra bilar står inomhus och är servade och rekonditionerade. Vi är medlem i Motorbranchens Riksförbund (MRF) och följer deras villkor gällande garantier och etiska riktlinjer.

Du hittar oss i direkt anslutning till E4 i Nyköping (avfart 132). Självklart tar vi din bil i inbyte och hjälper dig gärna med finansieringen!

Välkommen!

Läs vad 84 kunder tycker om Bilpunkten i Nyköping 2

2021-05-24
    Ni är snälla och har bra tjänst.
  • Gustav L
    2021-05-22
    Köpte en Volkswagen passat.
    Blev bra bemött av säljaren som på ett bra sätt hjälpte mig att hitta en bil som passade mina behov och som kunde svar påmina frågor. Jag fick den hjälpen som jag förväntade mig.
    Jag är nöjd med mitt köp och med den service som jag fick vid köpet.
    2021-05-22
    Köpte en bil o blev väldigt trevligt bemött av personalen 😃👍🏻
  • Ulla W
    2021-05-20
    Jag köpte en bil och tycker servicen var bra och att jag gärna fick ringa om jag hade några frågor. Tycker även om att det är ett inte för stort företag och att det kändes lite familjeärt och dom minns när jag köpte min första bil av dom.
    2021-05-18
    Jag rekommenderar verkligen Bilpunkten i Nyköping och deras säljare Mikael Karlsson. En mycket trevlig och smidig affär och när det i efterhand uppstod problem var de väldigt tillmötesgående och lösningsorienterade. Högsta betyg! / Andreas Pettersson, Norrtälje
    2021-03-15
    Jag vill tacka Robert på Bilpunkten för en väldigt bra och smidigt genomförd affär. Jag känner mig väldigt nöjd med min bil och det proffsiga och trygga bemötandet är nog en del i den bra känslan. Tack!
    2021-02-22
    Jag köpte en Audi. Trevlig personal. Dom uppfyllde mina förväntningar, allt var perfekt o proffsigt.
    2021-02-21
    Enkelt o snabbt.
    God service.
    2021-02-19
    Riktigt snygg bilhall med alla bilar inomhus. Bra säljare med snabb och ärlig återkoppling. Tar ansvar och håller det dom lovar. Bytte in min A6:a och fick bra inbytespris ocj plocka ut en s5:a Väldigt enkel och smidig affär. Rekommenderas varmt.
    2021-02-19
    Köp av bil. Fick hjälp av Robert som bemötte oss proffsigt och bra. Det är andra gången vi väljer att köpa bil på bildpunkten och är väldigt nöjda med både bil och bemötande.
    2021-02-19
    Trevliga, snabba & smidiga. Nöjd!
    2021-02-17
    Köpte en bil i veckan och kan starkt rekommendera denna bilfirman. Kunnig och engagerad personal, vi fick hjälp av Mikael, som hjälpte oss att hitta rätt bil för vår familj. Smidig och enkel affär. Bilen blev perfekt.
    2021-02-16
    Snabb och smidig affär, mycket nöjd med bilen.
    2021-02-16
    Jag köpte en bil.
    Jag blev bemött av en otroligt provsig och trevlig säljare.
    Förväntningarna var bättre en vad jag kunde tänka mig .
    Ett företag som jag kommer rekommendera till andra
  • ERIK DANIEL B
    2020-12-18
    Har haft nuvarande bil på reparation hos företaget samt rekat ny bil hos dem. Riktigt trevligt och proffsigt bemötande. Värt en recension. Har bestämt mig för att ge dem en chans att hitta min nästa bil efter helgen.
    2020-10-19
    Vi köpte en begagnad bil och bemötandet var väldigt bra och informativt.
    2020-06-18
    Seriös och inlyssnande säljare med relevanta argument. Jag hade ganska låga förväntningar men blev glatt överraskad av bemötandet och känner mig därigenom trygg i mitt bilköp.
    2020-06-16
    Köpte bil hos Bilpunkten och fick ett mycket trevligt bemötande av Robert som guidade mig genom köpet på ett tryggt och bra sätt :) !
    2020-06-03
    Köpte en begagnad bil o även bytte in den gamla.
    Väldigt bra service o trevlig personal.
    Kan varmt rekommendera Bilpunkten i Nyköping
    2020-06-03
    Bra bilförsäljare som är ärliga och effektiva.
    2020-06-02
    Proffsigt bemötande från provkörning/frågor/avtal
    Jag kan bara varmt rekommendera.
    2020-05-27
    En bra bil Mycket bra bemötande Kommer att rekommendera mina vänner att kolla hos er efter den bil dom söker 😎👍🚗
  • Azer R
    2020-05-27
    Har aldrig träffat bättre än er. Snabb smidig affär 👍🏻
    2020-05-23
    Jag köpte en begagnad bil och bytte in min egen.
    Jag är mycket nöjd med firmans bemötande och nöjd med uppgörelsen.
    Jag är kund sedan tidigare och har en god relation till företaget.
    Jag rekommenderar gärna dem till andra då jag har stor tillit och högt förtroende för dess verksamhet.
    2020-05-22
    Jag köpte en bil eller egentligen 2 bilar på kort tid.
    Alla jag varit i kontakt med på Bilpunkten Nyköping har varit supertrevliga och hjälpsamma.
    De har överträffat mina förväntningar och gjort allt för att jag ska känna mig nöjd vilket jag också är.
    Jag kommer köpa mina kommande bilar på Bilpunkten även i fortsättningen
    2020-05-20
    Köpte en bil, mycket proffsigt bemötande av kunnig säljare (Mikael)
    2020-05-20
    Bilpunkten rekommenderades av en vän till mig. Jag har förhandlat fram två bilar därifrån. Lokalerna är obefläckade och alltid ett vänligt välkomnande.Mycket bra handel med priser. Även mekanikern Emil är en 1: a klassmekaniker, så om du köper från Bilpunkten har du säkerheten att veta att de kan lösa problem , till skillnad från andra återförsäljare som lämnar dig strandade. Till slut bara för att säga att det är ett utmärkt företag som inte handlar med problembilar. Jag rekommenderar starkt Bilpunkten som en mycket professionell outfit på alla områden👍🇸🇪🚗
    2020-05-18
    inköp av beg. bil, Toyota auris. Blev bra bemött av försäljare som var kunnig, lugn, inte stressad eller kaxig, lät mig själv titta i lugn och ro och hade en vänlig attityd vid samtal.
    Vi köpte en BMW 120d och en 320d samt vi lämnade i inbyte en VW Touran

Vi blev bemötta väldigt bra.

Tycker att hela affären blev kanonbra
  • Tuula C
    2020-05-18
    Varit på bilpunkten ett antal gånger för att se på ny bil, alltid blivit trevligt bemött av säljarna där.När det sen blev dax att köpa ny bil en BMW så gick allt väldigt lätt o smidigt, säljaren ordnade med försäkringen både med den nya och gamla bilen. Fick service på den nya bilen, som oxå gick bra. Gillar verkligen säljare som inte ”tjatar, När jag sen hämta bilen så var det bara att höra av sig om det blev problem, har varmt rekommenderat bilpunkten till vänner o bekanta.
    Bil.
    Mycket bra bemötande
    Företaget levde upp till förväntningarna
    2020-03-25
    Tack Robert för att du hitta min fina Volvo XC60. Jag kan varmt rekommendera Bilpunkten, trevlig och kunnig personal. Alltid hjälpsamma och snabb service.
    2020-01-23
    I bought XC60 from Bilpunkten in Nyköping, i would highly recommand this trusted car showroom, big thanks for Mikael Karlsson he is very helpfull, cooperative and honest, i came to Nyköping by bus he picked me up from the station to the showroom, they took the car to Opus bilprovning to make check up for the car before i came to take the car, the car has a problem with Strat\Stop function, when i called Mikael about the problem in the next day he talked to Mekonomen to change the car battery and they paid all the costs, the car was missing small items they orderd from Volvo all was original and new parts and send it to my address.

Ali
  • Jakob M
    2019-09-13
    Köpte min andra bil av Robert Tchini. Supernöjd med både service och affärer. Kommer definitivt köpa av Robert igen.
    2019-07-04
    Köpte min Audi A4 av Robert Tchini och affären kunde inte gå smidigare. Kände mig trygg genom hela affären. Kunnig, trevlig, väldigt hjälpsam och väldigt serviceminded. Kan starkt rekommendera Bilpunkten och Robert för en säker bilaffär.
  • Andreas K
    2019-05-25
    Hämtade min bil igår (2019-05-24).
    Köpte bilen av Robert Tchini, väldigt kunnig person som vet vad han pratar om. Riktigt sjysst kille.
    Kände mig väldigt säker av att köpa en bil av honom, och hela affären flöt på hur smidigt som helst, utan problem.
    Kan starkt rekommendera att köpa utav Robert. :)
  • Angelo L
    2019-03-01
    Jag vill tacka Robert som hjälpte mig att hitta mim drömbil, detta är andra gången jag köper bil av bilpunkten med ett gott resultat, snabb och smidig affär!
    2019-01-09
    Hej
    Köpte min andra bil från detta företag som jag upplever som ett av de bästa i denna bransch. Alla bilar inomhus och ett mycket bra bemötande av personalen. Kan verkligen rekommendera detta företag.
    MVH
    Thomas
    2019-01-01
    Vi köpte en BMW Coupe från bilpunkten på sommaren. Nu har vi kört med den en hel del och är hittills väldigt nöjda med bilen. Allt som man berättade om bilen stämde. Vi fick en vänlig bemötande och affären gick smidigt och snabbt.
    Vi kan bara rekommendera företaget till alla som funderar att köpa ett kvalitetsbil.
    2018-11-16
    Supernöjd med ett mycket trevligt och professionellt bemötande! Snabb återkoppling via mejl av Robert och grundligt genomförda instruktioner (på finesser som en gammal tant inte var bekant med😁) av Magnus som gör att körningen i min Volvo XC60 är enormt trivsam. Med andra ord är jag mycket nöjd och rekommenderar verkligen bilpunkten. Lär definitivt återkomma den dag det är dags för ett byte.
    Många glada hälsningar Anita
    Ps. Mannens V70 åkte ut ur garaget här hemma och "finbilen" in😂
    2018-10-16
    Köpt en Kia Picanto på Bilpunkten. Mycket väl bemött av trevlig och kunnig säljare. Utmärkt service. Rekommenderas.
    2018-08-27
    Köpte mig en Volvo v60 D4 ocean race. Mycket trevliga och kunniga säljare.bilen är helt underbar. Rekommenderar starkt denna eminenta bilfirma allt gick så smidigt. Kommer defenitivt köpa bil där igen.
    2018-06-19
    Toyota Hybrid.
    Mycket väl bemött, snabbt och trevligt.
    Det var första kontakten och gick dit spontant.
  • Anna E
    2018-06-17
    Köpte en BMW på bildpunkter och fick ett bra bemötande av trevlig och kunnig säljare. Jag är nöjd med köpet och hur det genomfördes. Rekommenderar andra gå dit.
    2018-06-17
    Trevligt bemötande och utmärkt service! Snabb och smidig affär.
    Rekommenderas!
    2018-06-17
    Bra kontakter och service tänk.
    2018-06-16
    Mycket trevligt inga konstigheter och ett bra avslut!
    2018-06-15
    En ytterst behaglig och smidig affär. Jag köpte en BMW 530D 2010.
    De få "problem" som noterades, åtgärdades väldigt kvickt och smidigt.
    Jag rekommenderar detta företag för ditt nästa köp av bil.
    2018-06-15
    Mycket fin service under köpets gång samt efteråt. Aldrig några problem att få hjälp med frågor el dylikt om bilen efter avslutat köp. Erfaren och trevlig personal.

Rekommenderar varmt bilpunkten i Nyköping.
    2018-06-15
    Lämnade in bilen jag köpt för byte av fläktgaller i mittkonsol. Fick tillbaka bilen med skador på omkringliggande delar. Mekaniker som inte kan använda verktyg.