Alla kategorier Bilplåtslagare Stockholms län Nacka Bilskadeservice i Nacka AB

Bilskadeservice i Nacka AB

Soldatvägen 15, 132 45 Saltsjö-boo — Visa karta

Bilskadeservice i Nacka har egen biluthyrning av person bilar. Företaget har 10 anställda och arbetar till stor del med försäkringsskador, billackering och karosseri reparationer.

Läs vad 4 kunder tycker om Bilskadeservice i Nacka AB

• Morad B skrev om Bilskadeservice i Nacka AB
    Otroligt bra service, väldigt hjälpsamma. Rekommenderar starkt!

Jag hade även problem med försäkringsbolaget som var väldigt otydliga om vad som ingick i min försäkring, men det hade Bilskadeservice i Nacka bra koll på och hjälpte till med det. Kort därefter fick jag min bil reparerad och överlämnad till mig. Läs mer
  • Betül K
    Betül K skrev om Bilskadeservice i Nacka AB
    Kass service, rekommenderas ej!
    Visade upp bilen för lackering, ringde två gånger under två veckors tid eftersom jag skulle få kostnadsförslag efter mitt besök samt datum för att fixa bilen. INGEN som ringde trots att de varje gång sa att de skulle höra av sig inom kort, sket i de till slut och fixade bilen någon annanstans! Aldrig igen. Oseriösa! Läs mer
  • Milan S skrev om Bilskadeservice i Nacka AB
    Varma rekommendationer. Bra bemötande. Snabbt och professionellt utfört arbete. En liten komunikationsbrist gör att det inte blir full träff. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Bilskadeservice i Nacka AB
    Lämnade in krockskadad Peugeot med byte av bakskärm och fix av främre skärm. Fick tillbaka bilen efter lite över en vecka i perfekt skick. Rekommenderas. Läs mer

Stallarholmsvägen 28, 12459, BANDHAGEN