Bilskadeservice i Nacka AB

Bilskadeservice i Nacka AB

3.7

Bilskadeservice i Nacka har egen biluthyrning av person bilar. Företaget har 10 anställda och arbetar till stor del med försäkringsskador, billackering och karosseri reparationer.

7 omdömen om Bilskadeservice i Nacka AB

PAULINA MAGDALENA C
Skrev om Bilskadeservice i Nacka AB

Fantastisk service, rekommenderar stark.

Andreas Karl-Åke R
Skrev om Bilskadeservice i Nacka AB

Kan tyvärr inte rekomendera detta ställe, har en kundmottagare som har missat kundnöjdhetskursen.. trots att han jobbat i branchen sen han var 18 år.. Har 40st fordon i yrkesdrift sen 30 år tillbaka, har haft bilar på skadeverkstäder i lika många år! Aldrig blivit bemött så dåligt som denna gång! Säger bara akta er!!

Peter R
Skrev om Bilskadeservice i Nacka AB

Helt fantastiska. Först den hjälp jag fick att bedöma skadorna och hur väl Lollo förklarade hur försäkringen funkar (hade flera skador) och sen fick bra rekommendation hur vi skulle definiera uppdraget så jag fick mesta möjliga gjort för minsta möjliga peng (en del saker kostar mer än de smakar att åtgärda). Bilen kom tillbaka mycket finare än vad man kunde förvänta sig! Efter en vecka fick jag något oljud, hörde av mig och frågade om det kunde vara något kopplat till deras insats (då de bla bytt innerskärm, eller om jag...

Morad B
Skrev om Bilskadeservice i Nacka AB

Otroligt bra service, väldigt hjälpsamma. Rekommenderar starkt! Jag hade även problem med försäkringsbolaget som var väldigt otydliga om vad som ingick i min försäkring, men det hade Bilskadeservice i Nacka bra koll på och hjälpte till med det. Kort därefter fick jag min bil reparerad och överlämnad till mig.

Betül K
Skrev om Bilskadeservice i Nacka AB

Kass service, rekommenderas ej! Visade upp bilen för lackering, ringde två gånger under två veckors tid eftersom jag skulle få kostnadsförslag efter mitt besök samt datum för att fixa bilen. INGEN som ringde trots att de varje gång sa att de skulle höra av sig inom kort, sket i de till slut och fixade bilen någon annanstans! Aldrig igen. Oseriösa!

Milan S
Skrev om Bilskadeservice i Nacka AB

Varma rekommendationer. Bra bemötande. Snabbt och professionellt utfört arbete. En liten komunikationsbrist gör att det inte blir full träff.

Magnus A
Skrev om Bilskadeservice i Nacka AB

Lämnade in krockskadad Peugeot med byte av bakskärm och fix av främre skärm. Fick tillbaka bilen efter lite över en vecka i perfekt skick. Rekommenderas.