Alla kategorier Konsulter Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Birka Event AB

Birka Event AB

Rörstrandsgatan 54, 113 40 Stockholm — Visa karta

Konsulter nära Birka Event AB:

Drottninggatan 97, STOCKHOLM
Vi erbjuder smarta helhetslösningar för fastigheter med postboxar, porttelefoner... Läs mer ›
Francisco O:
Vid beställning av varor har kontakten vart proffisionell och riktigt. Tack DinBox!

Hornsgatan 1, Stockholm
Vi erbjuder hjälp kring serveringstillstånd, utbildning i livsmedelshantering, f... Läs mer ›
Daniel:
Tack för en ypperlig service och kunnande när ni hjälpte oss med serveringstillstånden. Behövde gå igenom provet 5 ggr endast

Läs vad 1 kund tycker om Birka Event AB

• Joakim B
    Joakim B skrev om Birka Event AB
    Här är stället som har allt. Egen bar, eget disco, studio, sumo-brottning osv. Delar av min svensexa var på Birka och sumo i Rålis =)

Här är deras egna ord från hemsidan:

Birka Event startades år 2000 och har sedan starten anordnat mer än 1000 olika events.
    Vi utgår från vårt kontor och festvåning i Stockholm, på Birkagatan 29, och anordnar fester och events främst i Storstockholmsområdet.

"Inget event är det andra likt" stämmer bra in när man jobbar med olika grupper av människor hela tiden. Vi sätter därför alltid kunden i focus och anpassar arrangemanget efter deras önskemål.

Vi vet att det är viktigt att du som kund alltid får bra service, trevlig och kunnig personal, god vägledning och hög kvalitet på mat, dryck och arrangemang.

Alla vi som jobbar här tycker det är kul att jobba med människor och utmaningar. Det brukar märkas, och därför har vi många återkommande kunder.

Vi du som arrangör bli fast fast kund hos oss, hör bara av er så arbetar vi fram ett lämpligt upplägg för ert företag.

Så om du planerar en privatfest för dina vänner, ett litet eller stort event med företaget, en kick-off i skärgården , en konferens med teambuilding, en fest med klassiskt eller annorlunda tema...
    ... Hör bara av dig till oss så diskuterar vi fram bästa lösningen för er !
    Nikke L gillar detta

Rörstrandsgatan 54, 113 40 Stockholm