Jupiter Piano Service

Jupiter Piano Service

jupiterpianoservice.se
  • Badge2022

Är det något som inte riktigt stämmer? Om det är ditt piano så är du varmt välkommen att kontakta oss på Jupiter Piano Service. Vi har stämt pianon sedan 2017 i Stockholm, Enköping och Västerås med omnejd. Vi har lång erfarenhet av att pianostämning. En pianostämning tar ungefär 1-2 veckor beroende på vad det är för piano och...

38 omdömen om Jupiter Piano Service

Sedan starten hos Reco 2021

Ingvar E
Skrev om Jupiter Piano Service

Pianostämning: Trevligt bemötande och professionellt utfört arbete! Mycket nöjd och kommer att anlita samma pianostämmare igen.

Stift K

bbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaa

Suss V
Skrev om Jupiter Piano Service

Ett riktigt proffs som gick igenom min flygel och bytte ut lite gamla komponenter i klaviaturet och sedan stämde flygeln. Jag är väldigt petig vad gäller stämning och jag blev supernöjd! Kan verkligen rekommendera Jonas och kommer inte använda mig av någon annan i framtiden! Suss von Ahn

Kristin M
Skrev om Jupiter Piano Service

Supertrevlig och kompetent. Rekommenderar varmt!

Andreas A
Skrev om Jupiter Piano Service

Mycket bra service och bemötande!

Hofmanns Ä
Skrev om Jupiter Piano Service

Professionella, vänliga och pålitliga.

Mats L
Skrev om Jupiter Piano Service

Personlig Service & härligt bemötande. Service & stämning i världsklass!

Iwa B
Skrev om Jupiter Piano Service

Vänligt, professionellt, engagerat. Stämning av flygel.

David B
Skrev om Jupiter Piano Service

Smidigt och bra utfört jobb. Vi är mycket nöjda med resultatet!

Magnus K
Skrev om Jupiter Piano Service

Pianot blev välstämt vilket ju var vad vi var ute efter.

Khimaria /
Skrev om Jupiter Piano Service

Vänligt och proffsigt bemötande - väl utfört arbete

Anton S
Skrev om Jupiter Piano Service

Alltid jättetrevligt och flygeln och pianot låter alltid grymt efteråt!

Axel S
Skrev om Jupiter Piano Service

Stockholms bästa pianostämmare! Jag driver en inspelningsstudio i centrala Stockholm, och låter ingen annan än Jupiter stämma mina pianon! Utöver att alltid leverera ett musikaliskt och välklingande piano, så har Jupiter också hjälpt mig med diverse elpianon! Rekommenderar! //Axel Jonsson-Stridbeck

Buller P
Skrev om Jupiter Piano Service

Otroligt bra service, bemötande och kompetens!

Jon M
Skrev om Jupiter Piano Service

Har sedan inköp av ett gammalt billigt piano fått ovärderlig hjälp med både stämning och service. Rekommenderas starkt!

Björn A
Skrev om Jupiter Piano Service

Hej Jonas är en alldeles utmärkt pianostämmare och tekniker Hälsn Björn Axelsson

One T
Skrev om Jupiter Piano Service

Trevlig och kompetent pianotekniker. Hade dessutom turen att få hjälp med kort varsel, vilket kan vara ovärdeligt!

Lars K
Skrev om Jupiter Piano Service

Mycket bra och seriöst företag. De servade vårt Fender Rhodes elpiano och vårt Clavinet D6 och båda låter nu utmärkt. De har följaktligen mycket kunder och därför bör man vara ute i god tid om man inte har råd med fast lane priority.

Staffan B
Skrev om Jupiter Piano Service

Mycket trevligt och bra!👍 Kan rekommenderas!

Sollentuna F
Skrev om Jupiter Piano Service

Snabb service, trevlig person, bra resultat

Johan J
Skrev om Jupiter Piano Service

Professionell och okomplicerad pianostämning. Inga konstigheter.

Daniel G
Skrev om Jupiter Piano Service

Jag blev väldigt nöjd med pianostämningen! Han jobbade snabbt och pianot lät bra. Fick dessutom en kort genomgång om pianots skick och om hur omfattande och dyr en eventuell renovering skulle bli. Kommer återvända som kund!

Bengt E
Skrev om Jupiter Piano Service

Kunde ställa upp med kort varsel. Bra!

Sarah E
Skrev om Jupiter Piano Service

Det var första stämmning sedan vi flyttat och efter pandemin. Jonas var proffsig och trevlig. Snabb svar och pianot låter fint igen. Vi var nöjd med tjänst. Ska boka igen.

Linnea F
Skrev om Jupiter Piano Service

Jättetrevlig och duktig kille! Svarade telefon direkt och kunde komma ut snabbt. Nu låter mitt piano som nytt igen. Skulle absolut rekomendera Jonas på Jupiter Piano Service ⭐️

Maria W
Skrev om Jupiter Piano Service

Ett jättefint bemötande och proffsigt utförande! Tack!

Helena T
Skrev om Jupiter Piano Service

Jonas är fantastiskt duktig och väldigt lyhörd för önskemål. Det nyrenoverade pianot låter bättre än vad jag hade kunnat hoppas på.

Jill N
Skrev om Jupiter Piano Service

Väldigt proffsig, trevlig och musikalisk pianostämmare. Har redan rekommenderat till andra och gör det gärna igen.

Cecilia S
Skrev om Jupiter Piano Service

Jag är väldigt förtjust över hur han stämmer. Han använder öronen i st för en apparat som gör att ljudet blir otäckt och kallt och inte tempererat Jag rekommenderar Jupiter Piano Service till alla vänner som har piano Cecilia Stenhammar

Anton S
Skrev om Jupiter Piano Service

Kanonstämning och trevligt hela vägen!

Ann-cathrine E
Skrev om Jupiter Piano Service

Kort väntan från kontakt till leverans. Supertrevlig pianostämmare med hög kompetens 😀

Wasahof R
Skrev om Jupiter Piano Service

Mycket bra resultat av pianostämningen

Oskar H
Skrev om Jupiter Piano Service

Mycket trevligt bemötande lätt att ha att göra med kan starkt rekommendera.

Fabian R
Skrev om Jupiter Piano Service

Alltid trevligt när det är dags att stämma pianot och en får ringa till Jonas!

Andreas L
Skrev om Jupiter Piano Service

Mycket bra pianostämning, enkel och social att ha att göra med och ungefär hundra år yngre än alla andra pianostämmare om det nu spelar någon roll.

Jonas Ö
Skrev om Jupiter Piano Service

Superproffsig service med bred kunskap. Jupiter Piano Service har arbetat på både mina akustiska och elektriska pianon med 100% bra resultat.

Rf M
Skrev om Jupiter Piano Service

Underbar service och bemötande!

Axel S
Skrev om Jupiter Piano Service

Bästa pianostämmaren i Stockholm!