Biteline AB

3.0

8 omdömen om Biteline AB

Jerry S
Skrev om Biteline AB

Pizzan är grym lokalen är bra men personalen kan man väl kanske begära en hel del av långa vänte tidder seg service släta miner och noll intresse mm

Ozza O
Skrev om Biteline AB

Prismässigt är Biteline på Köpmangatan väldigt prisvärd. I af om man är ute efter bastanta pizzor. Mycket mat för pengarna. Och det är en regel att man aldrig lämnar stället hungrig. Rekommenderar gärna Medium-Size av El Fuego Pizzan. Däremot är servicen si och så. Det tar ofta tid att få menyerna. Personalen verka sedan föredra att prata med varandra istället för att se om deras gäster har andra behov. Rätt mediokert att man i regel alltid måste gå fram till baren för drycker. Men go mat har de.

Östuna Schakt & Transport AB

Prisvärd tacobuffe samt glassbuffe,dock var servicen inget vidare,ville man beställa mer att dricka eller beställa dessert fick man gå själv till baren och göra det.Personalen verkar inte ha koll på gästernas behov vid borden.

Kent S
Skrev om Biteline AB

Grymt ställe med bra service och mycket trevlig personal. Tacobufffén är suverän och de har en Hereford beef som är grymt prisvärd! Söndagshemkörningen slår aldrig fel då man ligger i soffläge...

Hanna L
Skrev om Biteline AB

Pizzorna är suveräna - prova El Fuego! Men dålig service, tråkigt nog.. Lååång väntetid vid både utkörning och i restaurangen! Fick vänta över en timme sist på maten, så jag hann tyvärr inte äta upp innan jag var tvungen att skynda vidare..

Maja J
Skrev om Biteline AB

Går dit tack vare maten, tänkte sist att servicen inte var det viktigaste... men det tyckte jag inte efter en timmes väntan längre faktiskt. Men maten var bra, ingen tvekan. Fast synd på servicen, vi var jättesugna på desserter och kaffe fast ingen frågade på en halvtimme efter vi ätit färdigt så då struntade vi i det och gick vidare istället. Hoppas det blir bättring där verkligen, vore synd när det verkligen var toppenbra för 2-3 år sedan!! Då var vi jämt där faktiskt. Som sagt = kanonmat men synd på miljön och servicen. Gå INTE dit hungrig, men ta gärna en öl i baren!

Anna O
Skrev om Biteline AB

Utmärkt mat till vettiga priser, fin miljö. Tyvärr ofta upp till 2h väntetid på utkörning av pizza vid helger, ett par bilar till vore en idé...... Usel service i restaurangen dessvärre, ofta lång väntan och sällan leenden med lite personal. Men maten är suverän!

Maja J och Maja J gillar detta
Patrik H
Skrev om Biteline AB

Bästa tacobuffén, bästa pizzabuffén och kanongod club sandwich =))