Alla kategorier Lås Stockholms län Stockholm Skarpnäck Björkhagen Björkhagens Lås

Björkhagens Lås

Finn Malmgrens väg 71, 121 50 Johanneshov — Visa karta

När du behöver hjälp med låsöppningar när du inte kan komma in eller ut.
Byta lås eller laga ett trasigt lås i ert hem. Självklart sätts bara godkända lås in. Byter ut dina gamla nycklar till ert befintliga lås om ni tappat nycklar eller om nycklarna är på vift så att inte obehöriga kan ta sig in i er bostad eller kontor.

Läs vad 20 kunder tycker om Björkhagens Lås

• Simon S
    Simon S skrev om Björkhagens Lås
    Snabb, trevlig, smidigt och bra pris. Jag fick ett lås utbytt, inga konstigheter alls.
  • Morten G
    Morten G skrev om Björkhagens Lås
    Bengt är en mycket kompetent och rutinerad låssmed vill jag lova. Vill rekommendera👍🏻
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Björkhagens Lås
    Jag får vänligt bemötande och konstruktiva förslag på vad som bör göras för att få bra resultat - när man frågar. ..
  • John S
    John S skrev om Björkhagens Lås
    Mycket bra! Snabbt, effektivt och bra pris!
  • Annelie W
    Annelie W skrev om Björkhagens Lås
    Snabb, rätt och billig service!
  • T
    T skrev om Björkhagens Lås
    Jag ringde och låssmeden kom lite innan avtalad tid (ca 24 minuter) och tutade glatt. Det kostade 1 000 kr för att öppna dörren utan att byta lås. Jag rekommenderar Björkhagen Lås (eller Björkhagens Lås) som deras hemsida heter.
  • David H
    David H skrev om Björkhagens Lås
    Snabb och trevlig service inom någon timme en söndagsförmiddag.
  • Kim S
    Kim S skrev om Björkhagens Lås
    Jag blev mycket nöjd med installationen av extralås på min ytterdörr. Jobbet försvårades av att dörren visade sig vara en säkerhetsdörr med infällda metallskivor, och tog därför längre tid att borra igenom. Trots detta kvarstår avtalat pris. Att dessutom få det utfört utan extra kostnad på en lördag är verkligen service!

Jag kan inte komma på något som kunde ha varit bättre, full pott till Björkhagens lås : )
  • Nöjd K
    Nöjd K skrev om Björkhagens Lås
    Trevlig låsmed med för förmånliga priser. Är ärlig med vad det är du egetligen du behöver byta/fixa! ( man behöver ju faktisk inte byte hela låset varje gång!)
    Rekommenderas starkt!
  • Brf Ekparken Ä
    Brf Ekparken Ä skrev om Björkhagens Lås
    Björkhagens Lås utförde service på vår fastighets samtliga ytterdörrar som haft problem med låsen. Arbetet var till belåtenhet och prisvärt. Vi kommer att fortsätta använda Björkhagens Lås och kan rekommendera företaget.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Björkhagens Lås
    Snabb service och trevligt bemötande!
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Björkhagens Lås
    Fick hjälp direkt och till ett bra pris!
  • Ting-Hey C
    Ting-Hey C skrev om Björkhagens Lås
    Fick hjälp snabbt! Trevlig, bra service och prisvärd.
    Bengt S gillar detta
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Björkhagens Lås
    Snabb, bra hjälp och dessutom mycket trevlig! Rekommenderas varmt!
  • Marika B
    Marika B skrev om Björkhagens Lås
  • Marika B
    Marika B skrev om Björkhagens Lås
    Jag är mycket nöjd
  • Janne D
    Janne D skrev om Björkhagens Lås
    Helt suverän, jättebra pris också. Jag hade låst mig ute under helgen och jag fick hjälp omgående. Han var dessutom mycket seriös och trevlig, en sann yrkesman!
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Björkhagens Lås
    Mycket bra service! Försäljaren är snabb, ordentlig, håller vad han lovar och lyssnar på vad man vill ha. Känns som rejäl hantverkare, någon som man kan lita på.

En extra stjärna till Björhagen Lås!!!!
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Björkhagens Lås
    Jag är mycket nöjd med den service jag fick av det här företaget! Trevligt bemötande, noggrannt och uppdraget utfördes dessutom väldigt snabbt!
  • Eva E
    Eva E skrev om Björkhagens Lås
    Snabb utryckning en lördag förmiddag när vi hamnat i knipa. Tack för hjälpen!

Finn Malmgrens väg 71, 121 50 Johanneshov