Alla kategorier Lås Stockholms län Stockholm Skarpnäck Björkhagen Björkhagens Lås

Björkhagens Lås

Finn Malmgrens väg 71, 121 50 Johanneshov — Visa karta

När du behöver hjälp med låsöppningar när du inte kan komma in eller ut.
Byta lås eller laga ett trasigt lås i ert hem. Självklart sätts bara godkända lås in. Byter ut dina gamla nycklar till ert befintliga lås om ni tappat nycklar eller om nycklarna är på vift så att inte obehöriga kan ta sig in i er bostad eller kontor.

Läs vad 26 kunder tycker om Björkhagens Lås

• Philip K
    Philip K skrev om Björkhagens Lås
    Låste ut mig själv på morgonen och ringde Björkhagens lås som kom samma dag och bytte lås på mindre än en timme.

Tack för bra och snabb service! Läs mer
  • Lkn S
    Lkn S skrev om Björkhagens Lås
    Bengt har hjälpt oss både privat och på företaget med lösningar gällande lås, alltid topp! Flexibel service och hjälp inom bara någon dag.

Rekommenderas! Läs mer
  • Irena O
    Irena O skrev om Björkhagens Lås
    Bengt kom på en gång när jag ringde !
    jag och mina små barn stod utanför och vi hade ingen nyckel till vår lägenhet !
    Smidigt och enkelt så bytte han vårt lås och vi fick nya nycklar .
    Irena Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Björkhagens Lås
    Fick hjälp med låst förrådsdörr på Shugard, jag fick ha hänglås som slutat att fungera, det fick jag för att vanlig låscylinder fungerade inte - för att personalen där, inte kunde fixa det. Björkhagens Lås såg till att jag kunde använda vanlig låscylinder, så nu har det blivit mycket lättare för mig.. Det fixades genom att med flexmaskin, smida till låscylindern - så att den passade i dörren.. Suveränt gjort... Läs mer
  • Erik
    Erik skrev om Björkhagens Lås
    Bytte lås till balkongdörr (förutom själv låscylindern). Själv jobbet var det inget fel på, men jag förstod efteråt att jag blivit extremt överfakturerad. Om kostnaden för låset och framkörning tas bort, fakturerade Bengt ca 1200 kr för 38 minuters arbete. Det blir nästan 2000 kr/timme, vilket är alldeles för dyrt. Samtidigt så är det ju mitt fel att jag gick med på det och upptäckte det absurda först i efterhand.

PS. Det kan tilläggas att det inte rörde sig om någon akututryckning, utan att Bengt själv föreslog dag och klockslag. Läs mer
  • Mia N
    Mia N skrev om Björkhagens Lås
    Hjälp kom inom 30 minuter. Mitt lås var lite extra klurigt att borra upp, men Bengt fixade det med lite uppfinningsrikedom och mycket kunskap. Priset blev inte högre trots att det tog lite mer tid. Nytt lås på plats och tre nya nycklar på mindre än en timme. Trevligt bemötande. Känner mig väldigt trygg med denne låssmed. Dagens tips: betala för denne RIKTIGE låssmed och stirra er inte blinda på priset (finns många oseriösa aktörer där ute). Det handlar om er trygghet! Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Björkhagens Lås
    Snabb, trevlig, smidigt och bra pris. Jag fick ett lås utbytt, inga konstigheter alls. Läs mer
  • Morten G
    Morten G skrev om Björkhagens Lås
    Bengt är en mycket kompetent och rutinerad låssmed vill jag lova. Vill rekommendera👍🏻 Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Björkhagens Lås
    Jag får vänligt bemötande och konstruktiva förslag på vad som bör göras för att få bra resultat - när man frågar. .. Läs mer
  • John S
    John S skrev om Björkhagens Lås
    Mycket bra! Snabbt, effektivt och bra pris! Läs mer
  • Annelie W
    Annelie W skrev om Björkhagens Lås
    Snabb, rätt och billig service! Läs mer
  • T
    T skrev om Björkhagens Lås
    Jag ringde och låssmeden kom lite innan avtalad tid (ca 24 minuter) och tutade glatt. Det kostade 1 000 kr för att öppna dörren utan att byta lås. Jag rekommenderar Björkhagen Lås (eller Björkhagens Lås) som deras hemsida heter. Läs mer
  • David H
    David H skrev om Björkhagens Lås
    Snabb och trevlig service inom någon timme en söndagsförmiddag. Läs mer
  • Kim S
    Kim S skrev om Björkhagens Lås
    Jag blev mycket nöjd med installationen av extralås på min ytterdörr. Jobbet försvårades av att dörren visade sig vara en säkerhetsdörr med infällda metallskivor, och tog därför längre tid att borra igenom. Trots detta kvarstår avtalat pris. Att dessutom få det utfört utan extra kostnad på en lördag är verkligen service!

Jag kan inte komma på något som kunde ha varit bättre, full pott till Björkhagens lås : ) Läs mer
  • Nöjd K
    Nöjd K skrev om Björkhagens Lås
    Trevlig låsmed med för förmånliga priser. Är ärlig med vad det är du egetligen du behöver byta/fixa! ( man behöver ju faktisk inte byte hela låset varje gång!)
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Brf Ekparken Ä
    Brf Ekparken Ä skrev om Björkhagens Lås
    Björkhagens Lås utförde service på vår fastighets samtliga ytterdörrar som haft problem med låsen. Arbetet var till belåtenhet och prisvärt. Vi kommer att fortsätta använda Björkhagens Lås och kan rekommendera företaget. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Björkhagens Lås
    Snabb service och trevligt bemötande! Läs mer
  • Hanna P
    Hanna P skrev om Björkhagens Lås
    Fick hjälp direkt och till ett bra pris! Läs mer
  • Ting-Hey C
    Ting-Hey C skrev om Björkhagens Lås
    Fick hjälp snabbt! Trevlig, bra service och prisvärd. Läs mer
    Bengt S gillar detta
  • Elisabeth H
    Elisabeth H skrev om Björkhagens Lås
    Snabb, bra hjälp och dessutom mycket trevlig! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marika B
    Marika B skrev om Björkhagens Lås
  • Marika B
    Marika B skrev om Björkhagens Lås
    Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Janne D
    Janne D skrev om Björkhagens Lås
    Helt suverän, jättebra pris också. Jag hade låst mig ute under helgen och jag fick hjälp omgående. Han var dessutom mycket seriös och trevlig, en sann yrkesman! Läs mer
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Björkhagens Lås
    Mycket bra service! Försäljaren är snabb, ordentlig, håller vad han lovar och lyssnar på vad man vill ha. Känns som rejäl hantverkare, någon som man kan lita på.

En extra stjärna till Björhagen Lås!!!! Läs mer
  • Gunnar E
    Gunnar E skrev om Björkhagens Lås
    Jag är mycket nöjd med den service jag fick av det här företaget! Trevligt bemötande, noggrannt och uppdraget utfördes dessutom väldigt snabbt! Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Björkhagens Lås
    Snabb utryckning en lördag förmiddag när vi hamnat i knipa. Tack för hjälpen! Läs mer

Bästa låsfirmorna i Stockholm:

Lea L Lea L tycker: