Björkhagens Lås

Björkhagens Lås

Ring 073-222 91 10 bjorkhagenslas.com

När du behöver hjälp med låsöppningar när du inte kan komma in eller ut. Byta lås eller laga ett trasigt lås i ert hem. Självklart sätts bara godkända lås in. Byter ut dina gamla nycklar till ert befintliga lås om ni tappat nycklar eller om nycklarna är på vift så att inte obehöriga kan ta sig in i er bostad eller kontor.

36 omdömen om Björkhagens Lås

Kristofer B
Skrev om Björkhagens Lås

Snabb och proffsig hjälp som fick ordning på vår dörr som kärvade och nu fungerar utmärkt igen. Tack Bengt för hjälpen!

Sjöströms Entreprenad AB
4.9/5 i betyg av 61 omdömen 4.9 av 61 omdömen

Veronica O Veronica O
LINNEA K S
Skrev om Björkhagens Lås

Riktigt bra service! Jag ringde och fick hjälp omedelbart. Trevlig, snabb och bra pris. Kan rekommendera alla att anlita dem!

ELIN F
Skrev om Björkhagens Lås

Svarade snabbt och trevligt och kunde dyka upp kort därefter. Lyckades fiska upp mina nycklar från dörrmattan genom brevinkastet, vilket krävde både rätt verktyg och skicklig användning av dem. Väldigt rimligt pris dessutom, och jag var glad över att inte behöva låta borra upp låset. Supernöjd!

Tvedbergs Lås
4.9/5 i betyg av 119 omdömen 4.9 av 119 omdömen

Snabb kontakt och dito hjälp av en glad, självständigt pysslande låssmed som gjorde allting precis som önskat mitt i pågående snöstorm. (Ja,

Cecilia Ö
Skrev om Björkhagens Lås

Helt suverän! Bytte snabbt och smidigt låset samt kom med bra tips. Rekommenderas varmt!

Tim Henry Simon S
Skrev om Björkhagens Lås

Bytte ett lås till en toalettdörr och allt var bra till vi skulle byta handtag. Han kommer dit igen med dålig attityd och när jag påpekar att han har gjort fel så blir han sur, säger att hans jobb är perfekt och redan betalt. Sen drar han bara. Någon oproffsigare människa har jag aldrig mött. Fick ta dit en ny låssmed för 1400kr som konstaterar att han har borrat hålen fel.

Storstadens Lås
4.6/5 i betyg av 27 omdömen 4.6 av 27 omdömen

Fick riktigt bra och kunnig service när jag ringde. Lämnades med en känsla av att medarbetaren tog sig tid för att hjälpa mig på bästa sätt.

ANNELI E
Skrev om Björkhagens Lås

Tusen tack för att ni hjälpte oss att öppna dörren som gått i baklås!

Carina R
Skrev om Björkhagens Lås

Väldigt bra och snabb service och jag kan verkligen rekommendera denna låsfirma, kommer definitivt att kontakta Björkhagens Lås igen.

Marjo K
Skrev om Björkhagens Lås

Glömde nycklarna inne och låssmeden kom fort till vår hjälp. Effektiv och snabb låsöppning och dessutom mycket trevlig bemötande. Rekommenderas starkt!

Jan Å
Skrev om Björkhagens Lås

Toppen Var på plats snabbt och gjorde ett utmärkt Jobb. Trevlig och bra pris ! Nytt jobb från Björkhagens jås , lika nöjd igen.

MIkael K
Skrev om Björkhagens Lås

Låste oss ute och låssmeden kom och öppnade. Han var mycket effektiv och vi behövde inte ens byta lås. Väldigt bra gjort! Dessutom mycket trevlig bemötande.

Philip K
Skrev om Björkhagens Lås

Låste ut mig själv på morgonen och ringde Björkhagens lås som kom samma dag och bytte lås på mindre än en timme. Tack för bra och snabb service!

Lkn S
Skrev om Björkhagens Lås

Bengt har hjälpt oss både privat och på företaget med lösningar gällande lås, alltid topp! Flexibel service och hjälp inom bara någon dag. Rekommenderas!

Irena O
Skrev om Björkhagens Lås

Bengt kom på en gång när jag ringde ! jag och mina små barn stod utanför och vi hade ingen nyckel till vår lägenhet ! Smidigt och enkelt så bytte han vårt lås och vi fick nya nycklar . Irena

Magnus F
Skrev om Björkhagens Lås

Fick hjälp med låst förrådsdörr på Shugard, jag fick ha hänglås som slutat att fungera, det fick jag för att vanlig låscylinder fungerade inte - för att personalen där, inte kunde fixa det. Björkhagens Lås såg till att jag kunde använda vanlig låscylinder, så nu har det blivit mycket lättare för mig.. Det fixades genom att med flexmaskin, smida till låscylindern - så att den passade i dörren.. Suveränt gjort...

Erik K
Skrev om Björkhagens Lås

Bytte lås till balkongdörr (förutom själv låscylindern). Själv jobbet var det inget fel på, men jag förstod efteråt att jag blivit extremt överfakturerad. Om kostnaden för låset och framkörning tas bort, fakturerade Bengt ca 1200 kr för 38 minuters arbete. Det blir nästan 2000 kr/timme, vilket är alldeles för dyrt. Samtidigt så är det ju mitt fel att jag gick med på det och upptäckte det absurda först i efterhand. PS. Det kan tilläggas att det inte rörde sig om någon akututryckning, utan att Bengt själv föreslog dag och klockslag.

Mia N
Skrev om Björkhagens Lås

Hjälp kom inom 30 minuter. Mitt lås var lite extra klurigt att borra upp, men Bengt fixade det med lite uppfinningsrikedom och mycket kunskap. Priset blev inte högre trots att det tog lite mer tid. Nytt lås på plats och tre nya nycklar på mindre än en timme. Trevligt bemötande. Känner mig väldigt trygg med denne låssmed. Dagens tips: betala för denne RIKTIGE låssmed och stirra er inte blinda på priset (finns många oseriösa aktörer där ute). Det handlar om er trygghet!

Simon S
Skrev om Björkhagens Lås

Snabb, trevlig, smidigt och bra pris. Jag fick ett lås utbytt, inga konstigheter alls.

Morten G
Skrev om Björkhagens Lås

Bengt är en mycket kompetent och rutinerad låssmed vill jag lova. Vill rekommendera👍🏻

Magnus F
Skrev om Björkhagens Lås

Jag får vänligt bemötande och konstruktiva förslag på vad som bör göras för att få bra resultat - när man frågar. ..

John S
Skrev om Björkhagens Lås

Mycket bra! Snabbt, effektivt och bra pris!

Annelie W
Skrev om Björkhagens Lås

Snabb, rätt och billig service!

T
Skrev om Björkhagens Lås

Jag ringde och låssmeden kom lite innan avtalad tid (ca 24 minuter) och tutade glatt. Det kostade 1 000 kr för att öppna dörren utan att byta lås. Jag rekommenderar Björkhagen Lås (eller Björkhagens Lås) som deras hemsida heter.

David H
Skrev om Björkhagens Lås

Snabb och trevlig service inom någon timme en söndagsförmiddag.

Kim S
Skrev om Björkhagens Lås

Jag blev mycket nöjd med installationen av extralås på min ytterdörr. Jobbet försvårades av att dörren visade sig vara en säkerhetsdörr med infällda metallskivor, och tog därför längre tid att borra igenom. Trots detta kvarstår avtalat pris. Att dessutom få det utfört utan extra kostnad på en lördag är verkligen service! Jag kan inte komma på något som kunde ha varit bättre, full pott till Björkhagens lås : )

Nöjd K
Skrev om Björkhagens Lås

Trevlig låsmed med för förmånliga priser. Är ärlig med vad det är du egetligen du behöver byta/fixa! ( man behöver ju faktisk inte byte hela låset varje gång!) Rekommenderas starkt!

Brf Ekparken Ä
Skrev om Björkhagens Lås

Björkhagens Lås utförde service på vår fastighets samtliga ytterdörrar som haft problem med låsen. Arbetet var till belåtenhet och prisvärt. Vi kommer att fortsätta använda Björkhagens Lås och kan rekommendera företaget.

Johanna S
Skrev om Björkhagens Lås

Snabb service och trevligt bemötande!

Hanna P
Skrev om Björkhagens Lås

Fick hjälp direkt och till ett bra pris!

Ting-Hey C
Skrev om Björkhagens Lås

Fick hjälp snabbt! Trevlig, bra service och prisvärd.

Bengt S gillar detta
Elisabeth H
Skrev om Björkhagens Lås

Snabb, bra hjälp och dessutom mycket trevlig! Rekommenderas varmt!

Marika B

Marika B

Jag är mycket nöjd

Janne D
Skrev om Björkhagens Lås

Helt suverän, jättebra pris också. Jag hade låst mig ute under helgen och jag fick hjälp omgående. Han var dessutom mycket seriös och trevlig, en sann yrkesman!

Hanna M
Skrev om Björkhagens Lås

Mycket bra service! Försäljaren är snabb, ordentlig, håller vad han lovar och lyssnar på vad man vill ha. Känns som rejäl hantverkare, någon som man kan lita på. En extra stjärna till Björhagen Lås!!!!

Gunnar E
Skrev om Björkhagens Lås

Jag är mycket nöjd med den service jag fick av det här företaget! Trevligt bemötande, noggrannt och uppdraget utfördes dessutom väldigt snabbt!

Eva E
Skrev om Björkhagens Lås

Snabb utryckning en lördag förmiddag när vi hamnat i knipa. Tack för hjälpen!