BKB Fönsterteknik AB, sid 2

BKB Fönsterteknik AB har sina rötter från sent 70-tal och ombildades 1993 i nuvarande form. I Dec. 2014 övertogs företaget av Daniell Wåhlin som arbetat i företaget sedan 2008 och som fortsatt driva företaget i tidigare anda.
Vi erbjuder renoveringar av fönster samt dörrar för privatkunder, bostadsrättsföreningar, fastighetsförvaltare samt kommun och landsting.

Förutom renoveringar så byter vi trasiga glas, byter tätningslister, lagar rötskador, reparerar trasiga spanjoletter samt i liten utsträckning även byte av hela fönster till nya. Vi är ett relativt litet företag med nära kundkontakt som ger er kvalitet för pengarna.

Läs vad 52 kunder tycker om BKB Fönsterteknik AB 2

• skrev om BKB Fönsterteknik AB
    2017-02-14
    Mycket positivt intryck av BKB - god service från dag ett och ändå in i mål. BKB har renoverat samtliga våra förutser från 1963. Resultatet är imponerande - vi upplever att vi har fått nya fönster men att husets ursprungliga identitet är bevarad!
    Hej Olof. Tack för den fina recensionen. Det glädjer oss att ni är nöjda. Ha det gott. Mvh. Danièll, BKB

• Christian C
    skrev om BKB Fönsterteknik AB
    2017-01-31
    Mycket nöjda med det här företaget! Vi anlitade dem för att sätta in ett nytt lunettfönster och de var smidiga att ha att göra med, gav en billig offert, formtillverkade en båge + glas så det perfekt passade rundningen vi behövde och monterade. Fungerar perfekt och inga extra kostnader som tillkom eller så. Rekommenderas varmt!
    Hej Christian. Tack för era värmande ord. Ja, visst blev det bra i ert fina hem. Ha de gott! Mvh. Daniéll, BKB