BL Flytt och Allservice AB

BL Flytt och Allservice AB

Välkommen till BL Flytt och Allservice AB!

Vill du få tid över till annat än att städa? Låt oss på BL Flytt och Allservice AB ta hand om din städning så att du får tid över till annat. Vi är ett städ samt flyttföretag med många års erfarenhet inom branschen.

Städtjänster: Kontorsstädning, hemstädning, flyttstädning, visningsstädning

Vi har ett flertal mannar och flyttbilar att tillgå för att dina flytt ska gå så smidigt som möjligt. Vi är även måna om att du som kund ska vara 100% nöjd med våra tjänster. Därför är du alltid välkommen att höra av dig om du har några frågor till oss.

Läs vad 24 kunder tycker om BL Flytt och Allservice AB 2

2021-10-21
    Jättesmidiga, snabba, bra bemötande. Hade flytt samt magasinering hos dem.
    2021-10-18
    Köpte lagring och flytt. Blev mycket trevligt bemött.
    All gick smidigt och enligt plan.
    2021-10-17
    Snabb service och erfarna killar. Rekommenderar de!
    2021-09-17
    Proffs! Flyttade hela vårat bohag (två vuxna och tre barn) på tre timmar. Då monterade de även sängben och vi hann bjuda på fika 20 min. Ingenting gick sönder och även städningen var helt perfekt, den nya ägaren till vår förra bostad hörde av sig och var imponerad över hur fin lägenheten var. Priset var oxo helt överkomligt! Boka dom!
    2021-09-06
    Vi var nöjda först tills fakturan kom med en extra avgift på 8 000 kr som inte hade inkluderats eller informerats om i offerten. Dessutom fattas en flyttlåda innehållande bla en taklampa. Seg respons vid kontakt och tråkigt bemötande. Vi kommer inte att använda detta företag igen!
  • Per Mikael S
    2021-09-01
    Jag behövde få en flytt ordnad med kort varsel så var det inga problem. Allt löstes perfekt med flytt och städning. Kan varmt rekommendera BL Flytt och Allservice AB
    2021-08-30
    När jag och min nuvarande sambo skulle flytta ihop så anlitade vi BL Flytt och Allservice AB på rekommendation av min mäklare. Jag önskade att flytta hela mitt bohag, magasinera det i några månader samt flyttstäd. Min sambo behövde därtill flytta sitt bohag och flyttstädning. Allt sköttes supersmidigt och till ett otroligt bra pris som stod ut från alla liknande företag vi tidigare kontaktat för samma jobb. Vi rekommenderar alla -och kommer själva anlita BL Flytt och Allservice AB för alla framtida flyttar.
  • Daniel Alexander B
    2021-08-11
    Bokade flytt och städ och ändrade två gånger utan problem. För det priset är jag väldigt nöjd och de var effektiva, punktliga och trevliga. Rekommenderar varmt 💪
    2021-04-14
    Jag fick hjälp med städ och flytt av min brors dödsbo .Det gick fort och bra
    Och till en rimlig kostnad.
    HÄLSNINGAR FRÅN EVA
    2021-04-13
    Vi beställde flytt utomlands samt förvaring inför flytten. Allt fungerade perfekt, nedpackning, förvaring och sedan flytt till södra Frankrike. Allt i tid enligt överenskommelse. Dessutom var det lätt att få kontakt med ansvariga som snabbt svarade och löste de frågor och problem som vi hade. Perfekt!
    2021-04-13
    Snabba, proffsiga och väldigt prisvärda. Rekommenderas varmt.
    2021-04-13
    Proffsiga och noggranna - kan inte nog rekommendera BL Flytt och Allservice. Har använt dom flera gånger och alltid fått snabb återkoppling och utförd tjänst. Effektiva problemlösare!
    2021-04-13
    Köpte flytt och flyttstäd och är väldigt nöjd.
    2021-04-13
    Allt fungerade bra. Kan rekommendera dessa till andra som står inför flytt.
  • Kia L
    2020-10-10
    Anlitade denna firma för en flytt åt min mamma. Dom var på pricken i tid på den överenskomna tiden! Toppenkillar som var snabba men också noggranna och packade in alla ömtåliga saker noga!
    Inga problem alls. Allt löste dom smidigt! Inte minst var dom mycket trevliga! Rekommenderar verkligen denna firma för trygg och säker flytt!
    2020-09-10
    Snabba och professionella! Det gick väldigt smidigt och vi är nöjda.
    2020-09-01
    Nöjd med både städ och flytt! Snabba, noggranna och bra service!
    2020-08-31
    BL Flytt och Allservice AB tog hand om min flytt från Villa till lägenhet. Allting gick väldigt smidigt. Jag kan rekommendera denna firma!
    2020-08-31
    Jättenöjd. Snabbt, smidigt och proffsigt!
    2020-08-29
    Beställde en städning inför lägenhetsförsäljning och de var mycket noggranna och bra. Helnöjd med resultatet och kan verkligen rekommendera dom.
    2020-08-27
    Bokade BL Flytt och Allservice för både flytt och städ.
    Bra priser samt mkt bra och professionell service!
  • Ilija B
    2020-08-10
    Väldigt nöjd! Grabbarna var seriösa och skickliga, allt packades proffesionellt. Över förväntan!

Bra kommunikation med ägarna och arbetsledarna, dem lyssnade på vad jag ville, och gav egna rekommendationer!

Väldigt proffessionellt!!
    2020-08-07
    Suverän service och extremt prisvärt. Grabbarna var flexibla, professionella och väldigt effektiva - flytten gick på ett kick.
    Tack för hjälpen!
    2020-08-07
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och utförandet. Helproffsigt och bra i alla led.