Läs vad 10 kunder tycker om BL Flytt och Allservice AB 2

• 2020-10-10
    Anlitade denna firma för en flytt åt min mamma. Dom var på pricken i tid på den överenskomna tiden! Toppenkillar som var snabba men också noggranna och packade in alla ömtåliga saker noga!
    Inga problem alls. Allt löste dom smidigt! Inte minst var dom mycket trevliga! Rekommenderar verkligen denna firma för trygg och säker flytt!
    Kia L
  • 2020-09-10
    Snabba och professionella! Det gick väldigt smidigt och vi är nöjda.
  • 2020-09-01
    Nöjd med både städ och flytt! Snabba, noggranna och bra service!
  • 2020-08-31
    BL Flytt och Allservice AB tog hand om min flytt från Villa till lägenhet. Allting gick väldigt smidigt. Jag kan rekommendera denna firma!
  • 2020-08-31
    Jättenöjd. Snabbt, smidigt och proffsigt!
  • 2020-08-29
    Beställde en städning inför lägenhetsförsäljning och de var mycket noggranna och bra. Helnöjd med resultatet och kan verkligen rekommendera dom.
  • 2020-08-27
    Bokade BL Flytt och Allservice för både flytt och städ.
    Bra priser samt mkt bra och professionell service!
  • 2020-08-10
    Väldigt nöjd! Grabbarna var seriösa och skickliga, allt packades proffesionellt. Över förväntan!

Bra kommunikation med ägarna och arbetsledarna, dem lyssnade på vad jag ville, och gav egna rekommendationer!

Väldigt proffessionellt!!
    Ilija B
  • 2020-08-07
    Suverän service och extremt prisvärt. Grabbarna var flexibla, professionella och väldigt effektiva - flytten gick på ett kick.
    Tack för hjälpen!
  • 2020-08-07
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och utförandet. Helproffsigt och bra i alla led.
    skrev om BL Flytt och Allservice AB

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte