Alla kategorier Övrigt Västmanland Västerås Bluebird Tattoo

Knutsgatan 5C, 722 14 Västerås — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Bluebird Tattoo

• Pou Y
    Pou Y skrev om Bluebird Tattoo
    Hade en liknande upplevelse som Leonore S här nedan. I mitt fall spenderade jag tusentals kronor på laserbehandlingar och blev lovad en snygg cover up. Hmmm..det enda hon lyckades med var att skicka tillbaka mig till laserkliniken där jag nu var tvungen att spendera dubbelt så mkt pengar som innan på behandlingar för att lasra bort henne jävla tatuering också. Hon lyckades dock med en sak och det var att få min gamla fula old school tatuering och se betydligt bättre ut då hennes cover up såg för jävlig ut helt enkelt. Riktigt tråkigt! Aldrig mer denna studion och rek. ej. Och jag som hade tänkt tatuera hela bröstkrogen där :S wtf! Upplevde också att det kom in alldeles för många människor under sittningen och det pratades en hel del som var störande som fan. Läs mer
  • Leonore S
    Leonore S skrev om Bluebird Tattoo
    Lever inte upp till ryktet överhuvudtaget med resultatet långt ifrån förväntningarna. Usel prestation. Tatueringsartisten verkar vara trött på sitt jobb så jag förstår inte varför hon inte byter karriär istället. Sittningen går ut på att hon för det mesta konverserar med resten av personalen samt alla andra 3456865 vänner och bekanta som kommer in till studion hur som helst, när som helst, står runtomkring pågående sittning, stirrar och pratar nonsens oavbrutet. Tragiskt att det är lagligt och gadda folk hur som helst som dessa och liknande studion. Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Bluebird Tattoo
    Dålig erfarenhet från denna studion.
    Får 0 av 10 av mig. Märkt att fler är missnöjda med artistens prestation och attityd. Dåligt! Hon verkar ha annat i tankarna än kundens tatueringsprojekt. Läs mer

Knutsgatan 5C, 722 14 Västerås