Alla kategorier Takläggare Stockholms län Nacka BM VillaTak AB

BM VillaTak AB

Värmdövägen 738, 132 35 Saltsjö-boo — Visa karta

Efter många år i byggbranschen bestämde vi, Jonas och Björn, oss för att starta en egen takfirma. Efter att du tagit kontakt med oss så bokar vi in ett personligt besök där vi kommer alltid ut och kollar på din villa, vad som behöver göras, tar alla nödvändiga mått och återkommer med en skriftlig offert där vi jobbar med fasta priser.
Tveka inte att kontakta oss för en offert för just ditt tak!

Läs vad 35 kunder tycker om BM VillaTak AB

• Christian S
    Christian S skrev om BM VillaTak AB
    Jag brukar alltid vara extra skeptisk till företag som enbart får högsta betyg här, men kan bara instämma med föregående recensenter.

Rekommenderar varmt BM VillaTak till alla som behöver lägga om taket och vill få det gjort i tid, till rätt pris.

Exemplarisk löpande kommunikation längs arbetets gång, korrekt information och 100% problemfritt för mig som beställare.

Leveransen är lika bra som kommunikationen och nu har vi precis det vi behövde när vi började ta in offerter - ett riktigt snyggt och välbyggt tak!
  • Sara W
    Sara W skrev om BM VillaTak AB
    Proffsiga, prisvärda & höll tidsplanen! Rekommenderas!
  • Anders B
    Anders B skrev om BM VillaTak AB
    Ett superbra projekt. Tydligt och effektivt.

Jag fick löpande information om vad som gjorts, vad som skulle göras och bilder på taket under resans gång.

Jag kan varmt rekommendera BM VillaTak till de som skall lägga om sitt tak.

Taket blev för övrigt jättesnyggt!
  • Jonas A
    Jonas A skrev om BM VillaTak AB
    Mycket bra! Löpande kommunikation och proffsigt bemötande. Utförande också mycket bra.
  • Michael D
    Michael D skrev om BM VillaTak AB
    BM Villataks Jonas Lindblom var efter telefonsamtal snabbt på plats, gjorde en noggrann koll av taket och redan på kvällen skickade han en i detalj specificerad offert. Efter beställning tog det bara en vecka innan takläggarna började jobba. Mycket bra arbetsledare som regelbundet rapporterade och skickade bilder av hur jobbet fortskred. Allt var klart på några dagar. Jag är utomordentligt nöjd och rekommenderar BM Villatak varmt.

Michael D G, Älvsjö
  • Susanne L
    Susanne L skrev om BM VillaTak AB
    Kunskap och kund i fokus. Kontinuerlig återkoppling och ett proffsigt utförande. De löste problem som andra misslyckats med.
  • Claes-olov E
    Claes-olov E skrev om BM VillaTak AB
    Vi är jättenöjda. Visserligen var vi bortresta hela tiden som taket byttes men när vi kom hem syntes det inte att någon varit där förutom att vi hade nytt tak!
  • Stefan A
    Stefan A skrev om BM VillaTak AB
    Trevlig och kunnig arbetsledare som alltid kom den tid som utlovas. Det är sällsynt när det gäller hantverkare.
  • Linus S
    Linus S skrev om BM VillaTak AB
    BM villa tak höll måttet fullt ut med vår takrenoveringen. Passar tider, bra uppföljning, bra pris. Enda - var att dom tummade på säkerheten med skyddsräcke på ställningen. Vi är jätte nöjda!

Familjen Skoog i Åkersberga
  • Steffen K
    Steffen K skrev om BM VillaTak AB
    Bm VillaTak AB är ett mycket pålitlig och kunnigt företag som gav mig ett proffsigt utförande arbete och ett mycket trevligt bemötande. Arbetet utfördes någrant och snabbt på utlovad tid. Jag kan verkligen rekommendera BM VillaTak AB.
    Med vänlig hälsning
    Steffen Kriebel Skickat
  • Lennart W
    Lennart W skrev om BM VillaTak AB
    Har bytt takbeläggning.
    Bemötande mycket bra, professionellt hanterat och utfört.
    Totalt sett en mycket god bild av företaget.
  • Mats H
    Mats H skrev om BM VillaTak AB
    Projektet genomfördes enligt överenskommen tidsplan och till överenskommet pris. Alla involverade var engagerade och proffsiga.
  • Katja B
    Katja B skrev om BM VillaTak AB
    Orsaken till att jag BM Villatak var pga deras goda rykte i grannskapet. Och jag kan endast intyga deras enorma professionalism, trevliga kundkontakt, snabbhet och flexibilitet gällande taklösningar! Jag rekommenderar varmt BM Villatak för alla slags takläggningar!
  • Bengt-ove J
    Bengt-ove J skrev om BM VillaTak AB
    Professionellt bemötande. De var noga med att tala om vad de skulle göra och vilka alternativ vi hade. Resultatet blev över förväntan.
  • Petter N
    Petter N skrev om BM VillaTak AB
    Tackar för ett jobb väl utfört! De höll oss underrättade om varje steg och kunde svara på de frågor vi hade. Rekommenderas!
  • Lars-åke T
    Lars-åke T skrev om BM VillaTak AB
    Grabbarna på taket, likväl som chefern, utförde ett noggrant och bra arbete och höll vad de lovat i offerten och lite därtill! BM Villatak AB kan rekommenderas!
    Lasse o Raili T
  • Niklas K
    Niklas K skrev om BM VillaTak AB
    Snabbt och smidigt med bra bemötande
  • Jimmy C
    Jimmy C skrev om BM VillaTak AB
    Bra killar som gjord ett fint jobb. Lite orolig för säkerheten ibland men den här gången gick allt fint.
  • Suheyla M
    Suheyla M skrev om BM VillaTak AB
    Vi och grannen anlitade samtidigt BM Villa tak.
    De utförde jobbet proffsigt.
    Vi är mycket nöjda med dem
    De är trevliga, lyhörda mot kunder de vet vad kundservice betyder.
    Vi rekommenderar varmt BM Villa Tak.

Leo Mourad
  • Magnus L
    Magnus L skrev om BM VillaTak AB
    Vi anlitade BM Villatak för omläggning av hela vårt tak ink. avvattningssystem. Vi hade mest kontakt med Jonas som hade ett mycket professionellt bemötande och var mycket serviceinriktad.

Jobbet utfördes till stor del när vi var bortresta och vi fick mycket frekventa uppdateringar (ink. bilder) av hur arbetet fortskred vilket kändes mycket tryggt.

Alla kontakter vi haft med BM Villatak och deras personal har varit mycket trevliga och vi är mycket nöjda med utfört arbete. Vi kan varmt rekommendera dem!
  • Jörgen P
    Jörgen P skrev om BM VillaTak AB
    Allt mycket bra genomfört! Allt enligt offert. Fixade t.o.m mer än utlovat som utan extra avgift ingick i slutsumman.

Bra bemötande från både arbetsledning och takläggare. Ett företag som vet vad kundvård är!
    Vi är väldigt nöjda över vårt nya fina tak.
  • Karl B
    Karl B skrev om BM VillaTak AB
    Proffsigt arbete och mycket trevliga representanter. Dessutom stämde fakturan på öret med det vi kommit överens om
    Inget tjafs p g av smärre ändringar som dök upp underar arbetets gång.
  • Johan G
    Johan G skrev om BM VillaTak AB
    BM VillaTak la nytt tak hos oss i augusti 2015. Vi är fantastisk nöjda med resultatet och hur de skötte hela processen, från första mötet till avslut. Vi tog in offerter från 4 olika firmor, BM var billigast och kändes väldigt seriösa och professionella.

Arbetarna på plats var trevliga och arbetade hårt. Arbetsledaren var där ofta och mailade löpande info och bilder på jobbet. De gjorde hela jobbet (200kvm tak plus vindskivor och plåtbyten) på bara en vecka. Dom städade upp snyggt efter sig.

Fakturan stämde på kronan enligt offerten som de lämnande (annars är man van vid tillägg på renoveringsjobb). De gjorde även lite extrajobb (inkl. material) som de bjöd på.

Kunde inte vara mer nöjd! Rekommenderar verkligen BM Villatak
  • Christina H
    Christina H skrev om BM VillaTak AB
    Vi är nöjda till 100 %! Trevliga grabbar utförde jobbet snabbt och effektivt.
  • Ulf H
    Ulf H skrev om BM VillaTak AB
    Duktiga, snabba, trevliga och väldigt flexibla.
  • Nevin C
    Nevin C skrev om BM VillaTak AB
    BM Villatak är absolut ett företag som man ska lita när det gäller Tak. Super nöjd med våran
  • Nevin C
    Nevin C skrev om BM VillaTak AB
    Absolut ett företag som jag kan rekommendera, riktigt proffsigt är super nöjd med arbetet som det har gjort åt mitt Hus
  • Christian L
    Christian L skrev om BM VillaTak AB
    Så skönt att träffa rätt:). Kan varmt rekommendera BM Villatak. Ett seriöst företag som är noga med att göra ett bra jobb och göra kunden nöjd. Det drog ut lite på tiden pga vädrets makter men resultatet blev kanon.
  • Daniel P
    Daniel P skrev om BM VillaTak AB
    Trevliga grabbar, måna om att kunden ska vara nöjd. Gjorde ett fint jobb
  • Lena J
    Lena J skrev om BM VillaTak AB
    Seriöst företag. Jättetrevliga, kunniga och pålitliga. Rekommenderas varmt
  • Micke J
    Micke J skrev om BM VillaTak AB
    Det gick snabbt, det blev snyggt, det var ett bra pris.Jag är mycket nöjd.
  • Göran L
    Göran L skrev om BM VillaTak AB
    BM villatak utför ett proffsigt arbete från början till slut. Återkoppling och uppdatering under hela arbetsgången. Personligt och trevligt bemötande och mycket kunniga. Vi kan varmt rekommendera BM Villatak.
  • Peter F
    Peter F skrev om BM VillaTak AB
    Mina allra varmaste rekommendationer för snabbt, prisvärt och mycket väl utfört takbyte. Och lovord även för löpande information under arbetets gång.
    Rekommenderar starkt!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om BM VillaTak AB
    Kan definitivt rekommendera BM VILLATAK. Från första kontakt tills det att arbetet var klart så uppfylldes alla krav man kan ställa. Mycket kunniga och framförallt bra att ha att göra med. /Fredrik i Älvsjö :)
  • Per N
    Per N skrev om BM VillaTak AB
    Utmärkt leverans av exakt det jag beställde samt ytterligare några småsaker. Höll tidsplaner och kändes pålitliga rakt igenom. Har faktiskt inget negativt alls att nämna.

Värmdövägen 738, 132 35 Saltsjö-boo