BM VillaTak

Cylindervägen 12, 131 52 Nacka strand — Visa karta

Bolaget grundades 2014 med filosofin att vara ett bolag där kundrelation ska stå i fokus.
Vi har nu äntligen blivit rekommenderat bolag tre år i rad.
Våra tjänster gäller främst takomläggningar med råspont, underlagsduk, läkt, takpannor(betong som tegel), ytpapp, profilerad pannplåt, snörasskydd, takstegar, gångbryggor, mindre plåtarbeten som öppningsbar omegahuv samt ventilationshuv.
Vi vill sticka ut i kundkontakt under arbetets gång och på så sätt har kunden full insikt i det pågående takarbetet. Ni ringer eller mejlar oss för offertmöte, vi kommer ut och räknar för offert, vid godkännande av offert hamnar man per automatik i vårt kösystem. Vi håller fortlöpande kontakt gällande byggstart, daglig kontakt sker även löpande under arbetets gång, därefter görs en genomgång med kund när arbetet är klart.
Först efter avslutat arbete kommer fakturan.
Tveka inte att kontakta oss för en offert för just ditt tak!
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 09:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 127 kunder tycker om BM VillaTak

• 2019-11-12

Per E skrev om BM VillaTak
    Isolering av ett yttertak, isolering, glespanel, plast, gips
    Alla mycket trevlig, tjänstvilliga och artiga
    Vi är mycket nöjda med utförandet och att de kom på utsatt tid varje gång.
    Vill gärna rekommendera BM Vill Tak till andra kunder allt gick enligt plan och full transparans vad gäller timmar och material
    Vi är helnöjda som kund!! Läs mer
  • Åsa L

2019-11-10

Åsa L skrev om BM VillaTak
    Vi lät BM Villa Tak byta vårt villatak och kan rekommendera dem starkt. Under hela processen från offert till slutbesiktningen så fungerade allt problemfritt. Rak, öppen kommunikation med Björn och hantverkarna på plats.
    Allt genomsyrades av professionalism och fantastiskt kundbemötande. Läs mer
  • Henrik Å

2019-10-31

Henrik Å skrev om BM VillaTak
    Nytt papptak på funkishus. Det märks att kundnöjdheten är väldigt viktigt för BM Villatak. Från första till sista kontakten så blev vi alltid vänligt bemötta. De frågetecken som uppstod under arbetets gång rätades alltid ut på ett professionellt sätt. Kan varmt rekommendera BM VillaTak. Läs mer
  • 2019-10-18

Stefan R skrev om BM VillaTak
    BM VillaTak har bytt tak åt oss på vår villa. Under hela processen har vi haft mycket bra kontakt med Björn på BM VillaTak, både i offertläge och under själva utförandet. Vi har hela tiden hållits uppdaterade.

Jobbet på plats utfördes snabbt och effektivt. Intrycket är att arbetarna var väldigt duktiga och seriösa och vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-10-18

Eric S skrev om BM VillaTak
    BM bytta vindskivor, satte nockband och annat småfix. Bra process och allt gick hur smidigt som helst! Rak och ärlig kommunikation vilket uppskattas. Extra plus till trevliga teamet som var snälla och tålmodiga med en nyfiken fyraåring Läs mer
  • 2019-10-16

Håkan B skrev om BM VillaTak
    Omläggning av tak på huset och Garaget. Att anlita BMTak var en raktigenom positiv upplevelse, det började med en klar och tydlig offert som dessutom hölls. Dessutom var killarna som var här och jobbade klart proffsiga och hela jobbet blev klart på fyra dagar. Björn var dessutom här varje dag och kollade upp att allt fungerade och att vi var nöjda. Jag kan helt klart rekommendera dem för varje takjobb. Läs mer
  • Lars D

2019-10-05

Lars D skrev om BM VillaTak
    Mitt tjärpappstak som lades för 35 år sedan behövde renoveras.. Då bad jag om offert och och fick omgående en detaljerad offert från några företag och valde BMvillatak på rekommendationer och de utförde arbetet noggrant och väl. De höll dessutom snyggt omkring sig. Jag kan i min tur ge företaget de bästa rekommendationer.

Lars Dahlberg Läs mer
  • 2019-09-30

Alicja B skrev om BM VillaTak
    Beställde ett arbete som inte har blivit utfört till fullo.
    Trots e-mail påminnelse har ingen hört av sig.
    Vi är väldigt besvikna Läs mer
    2019-09-30 Björn M svarar Alicja B
    Det är väldigt tråkigt att ni känner så, då mina killar hade missat att byta två trasiga takpannor så kunde detta ha lösts på ett enkelt sätt tycker jag, kommunikation helt enkelt.
    Ni ville inte ringa bolaget utan mejlade men utan respons, lite konstigt att ni då inte kunde förstå att det var miss i kommunikationen, men så kan det bli ibland.

Ni ringde och bad om akut hjälp varpå jag pressade in ert arbete av ren barmhärtighet trots vår tidsbrist men ni tyckte inte att man ska behöva ringa till ett företag om det är så att något saknas efter avslutat arbete, det anser jag är lite märkligt men men.

Vi fixade er ventilationshuv och dessutom bjöd er på korrekt installation av elkabel samt att jag bjöd er på den timkostnaden när jag gav er råd kring ärendet med er besiktningsman, detta då jag verkligen tyckte synd om er i det ärendet.

Det gör mig rent utsagt riktigt besviken då vi enbart ställde upp för er och att det enbart handlade om två takpannor som vi missade att byta, i tid ca 2min och detta för att ni, enligt egen utsago blev arg och inte tyckte att ni behövde ringa. När jag ifrågasätter detta agerande påstår du att det är ändå ingen som läser dessa recensioner vilket är helt befängt, jag talade verkligen om att det är här samtliga läser och gör sitt urval.

Vi såg till att ni har ett tätt tak runt ventilation och det skriver ni ingenting om.
    Grymt tråkigt hur detta gick till och beskriver verkligen inte hur vi agerar vilket de andra 119 recensionerna talar om.
  • Kerstin S

2019-09-26

Kerstin S skrev om BM VillaTak
    Jag kan verkligen rekommendera BM Villatag,duktiga hantverkare ,höll tiden hela tiden,talade om,när de skulle tillbaka mm.
    Björn var jätte kompetent,informerade hela tiden,ringde,kom personligen och var på alla sätt mån om kunden.!inga överraskningar på helan vägen,utan allt sköttes perfekt! Läs mer
  • 2019-09-20

Per W skrev om BM VillaTak
    Omläggning av tak och målning av fasad. Bemötandet och genomförandet var prickfritt, framförallt hade man tät kontakt med entreprnören innan byggtiden, under byggtiden samt efter slutfört arbete. Läs mer
  • 2019-09-19

Ulf E skrev om BM VillaTak
    Jag har anlitat BM Villatak för att måla om fasad och fönster på vårt parhus. Jag är mycket nöjd med arbetet som utfördes snabbt men ändå noggrant. Björn på BM Villatak har varit mycket tillmötesgående och bra att ha och göra med. Företaget känns proffsigt och månar om att göra ett bra jobb. Läs mer
  • 2019-09-14

Marcus P skrev om BM VillaTak
    Bra kommunikation och uppföljning. Trevlig medicinforskningen och arbetare på plats. Fint resultat av fasadmålningen. Läs mer
  • 2019-09-10

Klas E skrev om BM VillaTak
    Ommålning av husfasader.
    Trevlig och hänsynsfull personal, bra hantverkare. Läs mer
  • 2019-09-05

Ewamaria E skrev om BM VillaTak
    Nytt tak och målning av fasad. Både Björn och det team som jobbade med mitt hus var toppen! Jag fick fortlöpande information, god service, trevligt bemötande och resultatet blev superfint. Jag har helt enkelt känt mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • 2019-09-03

Ashley B skrev om BM VillaTak
    Vår tak och fasad blev oerhört snygg efter renoveringen. Trevligt bemötande, enkelt med prisoffert, och jobbet utfördes enligt överenskommelse. BM VillaTak rekommenderas! Läs mer
  • 2019-08-26

Erik L skrev om BM VillaTak
    Nytt tak o fasadmålning
    Vi blev mycket väl bemötta av BM Villatak.
    Detta motsvarade våra förväntningar.

Med andra ord; mycket bra Läs mer
  • 2019-08-23

Peter S skrev om BM VillaTak
    Bra, trevlig och lyhörd kommunikation under hela processen. Väldigt noggrant utfört arbete! Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-08-22

Matilda B skrev om BM VillaTak
    Vi fick omgjort låglutande papptak på ca 60 kvm. Nya plåtar och en liten del utbytt råspont. Vi är helt nöjda med Dimitry (som gjorde jobbet) och med Björn (som skötte dialogen med oss). Detta trots att vi nog råkade ha sämsta veckan på året med massa regn, Dimitry lyckades täcka mellan skurarna och vissa dagar lät de bli att jobba helt pga vädret för att undvika att bygga in fukt. Vi hade besiktningsman innan betalning och besiktningsmannen sa att det var ett väl utfört jobb. Rekommenderar helt klart BM Villatak. Läs mer
  • 2019-07-07

Anders H skrev om BM VillaTak
    Mycket bra bemötande o jobbet med att byta vårt tak gick snabbt
    Mycket bra proffs
    Har redan rekommenderat till ny kund Läs mer
  • 2019-07-05

MV3 P skrev om BM VillaTak
    Fantastisk service och kontakt genom hela projektet.
    Nästa gång jag behöver ett tak fixat blir det garanterat BM igen!
    Tack!! Läs mer
  • 2019-07-05

Mehdi K skrev om BM VillaTak
    Ny takläggning samt byte av delar av inrepanel. Vi blev bemött mycket bra av företaget. Vi ville ha ett snabbt och fackmannamässigt arbete, vilket fick vi levererad. VI är mycket nöjda och kommer gärna rekommendera till andra som behöver deras tjänst. Läs mer
  • Tanim K

2019-06-27

Tanim K skrev om BM VillaTak
    Vi tog in offerter från fyra olika företag gällande takomläggning och målning av vår fasad.
    BM Villatak AB var inte billigast men att Björn lade så stor vikt vid offertmötet och gav ett så oerhört professionellt intryck fick oss att välja dem, vilket vi är riktigt glada över.
    Först var lite skeptiska när de hade så oerhört fina recensioner men de lyckades med råge att leva upp till de förväntningarna.
    Teamet utförde allt efter konstens alla regler, de var lyhörda och var lätta att samarbeta som när vi önskade extra arbeten eller hade diverse frågeställningar etc.
    Vi kan verkligen sticka ut hakan och rekomendera BM Villatak AB.
    Som ett lite extra plus i kanten så kom en granne och sade att ”ni har det absolut finaste huset i kvarteret” vilket vi stolt höll med om!
    Så ett stort tack till vårt fina hus! Läs mer
  • Mikael E

2019-06-13

Mikael E skrev om BM VillaTak
    BM lade om vårt tak på radhuset. Superbra killar att ha att göra med. Effektiva, lyhörda och trevliga. De städade undan varje dag och gjorde ett proffsigt jobb. Vi är jättenöjda. Vi kan ge våra starkaste rekommendationer! Vi ställer gärna upp som referens.
    Mvh Mikael och Hanna Läs mer
  • 2019-06-13

Yoko T skrev om BM VillaTak
    Vi har valt BM Villa Tak för att bygga en terrass. De har varit från den första telefonkontakten mycket trevliga och tillmötesgående. När vi ville ha ett staket som passar för de små barnbarnen hittade de snabbt en ny lösning. Vi är väldigt nöjda med resultaetet. Läs mer
  • 2019-06-03

Anders E skrev om BM VillaTak
    Vi köpte omläggning av papptak.Vi har upplevt kontakten med företaget mycket positiv. Alla punkter i offerten har uppfyllts till belåtenhet. Det täta personliga kontakterna har gjort att vi känt oss trygga under arbetets gång.Vår erfarenhet gör att vi kan rekommendera BM Villa Tak. Läs mer
  • Magnus F

2019-06-02

Magnus F skrev om BM VillaTak
    Vi beställde byte av yttertak till vår villa som inte bytts sedan huset byggdes för 40 år sedan. BM VillaTak svarade snabbt på offerten och kunde utföra arbetet under en tid som passade oss och till ett väldigt konkurrenskraftigt totalpris. Förutom byte av undertak till råspont och takpapp samt nya betongpannor, så valde vi att byta vindskivor, ventilationshuv och takavvattning. Vi gjorde också en del tillval som snörasskydd och gångbrygga vid skorsten. Kommunikationen med Björn var genomgående mycket bra under hela processen från inledande kontakt genom hela arbetet till slutbesiktning. Och det gick snabbt - allt klart på cirka 10 dagar. BM VillaTak lämnade ett antal referenser och vi valde att kolla in en av dessa innan vi gjorde vår beställning. Kunden var väldigt nöjd med resultatet, vilket gjorde att även vi hade höga förväntningar på ett snabbt och noggrant utfört arbete från BM VillaTak. Vi blev inte besvikna på något sätt! Sammanfattningsvis kan sägas att det BM VillaTak levererade ett väldigt bra jobb och om något behövde justeras eller kompletteras, så skedde det utan problem och diskussion. Därför kan vi varmt rekommendera BM VillaTak till andra som står i begrepp att lägga om sitt tak. Läs mer
  • 2019-05-24

Mats L skrev om BM VillaTak
    Hade en takpanna som behövde rättas till och det fixades på på ett kick till en rimlig penning. Trevligt bemötande också! Läs mer
  • 2019-05-18

Anna L skrev om BM VillaTak
    Vi anlitade BM Villatak för byte av tegelpannetak på 1,5-plansvilla, samt papptak på garage. Jobbet innefattade rivning av gammalt tak, samt montering av nytt, fixa luftspalt på hustaket, plåtarbete runt ventilation/skorsten, byte av hängrännor/stuprör, m.m.

Beställning, planering och genomförande fungerade väldigt smidigt. Björn var alltid lättillgänglig under samtliga faser. Han var informativ och bra att bolla funderingar/idéer med.
    Teamet som gjorde byggjobbet var fokuserade och effektiva. Jobbet utfördes från början till slut utan några uppehåll eller några problem, och var klart snabbare än utlovat.

Resultatet ser kanon ut och har klarat de första regnvädren utan problem!
    Vi rekommenderar varmt Björn och BM Villatak för andra som går i takrenoveringstankar.

/Kalle Lindbom Läs mer
  • 2019-05-09

Claes-göran J skrev om BM VillaTak
    Bra arbete. Beröm från besiktningsmannen. Bra pris. Ett litet problem som uppstod med olika nyanser på takpappen, löste man på ett bra sätt. Höll tidsplanen bra. Läs mer
  • 2019-05-08

Stefan E skrev om BM VillaTak
    Rivning gammalt och omläggning utav nytt papptak på vår radhuslänga.

Bra och tydlig offert samt materialspecifikation.

Besiktning utförd efter färdigt arbete och den oberoende besiktningsmannen hade inget att anmärka på.

Tack Björn och BM Villatak för ett mycket väl utfört arbete.

//Stefan E Läs mer
  • Rolf L

2019-04-29

Rolf L skrev om BM VillaTak
    BM Villatak har utfört ett alltigenom professionellt takarbete utifrån en synnerligen omsorgsfull och exakt offert.
    Vi har ett "besvärligt" tak, i vinkel och valmat med 5 snednockar och en ränndal. Det kräver snedkapning av en mängd pannor och precision.
    Det välsynkade 3-mannalaget upplevde vi som mycket kunniga. De jobbade intensivt, men samtidigt noggrant.
    Vi är sammantaget mycket nöjda med trevligt, intresserat bemötande, bra utfört arbete samt uppföljning och genomgång efter avslutat arbete. Läs mer
  • 2019-04-22

Fred B skrev om BM VillaTak
    nytt tegeltak. utmärkt arbete på alla sätt. rekommenderas.
    fred
    trollvägen saltsjöbaden Läs mer
  • 2019-04-22

Mats L skrev om BM VillaTak
    1. Vi bad Björn att komma och kolla vårt tak då vi hittade en del av en takpanna i gården efter stormen. (Företaget anlitades ca. 4 år sedan att byta vårt tak )
    2. Björn bemött oss ed professionalitet och korrekthet, och kom till oss efter en dag.
    3. Våra förväntningar har varit att företaget gör en korrekt genomgång - vad behöver göras och när - Björn gjorde besiktnings- arbetet korrekt och debiterar ett korrekt belopp för arbetet. Läs mer
  • 2019-04-14

Catrin E skrev om BM VillaTak
    Vi fick BM villatak rekommenderat av en kollega som va jättenöjd. Efter att ha tagit in ett flertal offerter för att byta vårat gamla mansardtak, så fick vi ett bra intryck och prisvärd offert från just BM Villatak.
    Björn är kunnig, saklig och höll oss uppdaterad genom hela processen. Vårt tak var i dåligt skick med rötskador och omfattningen va från början oklar. Allt dokumenterades och Björn hörde av sig till oss med åtgärd och kostnad om något tillkom utöver offert. Inga dolda kostnader och vi var hela tiden uppdaterade med vad som händer och priser.
    Takarbetarna hos oss pratade engelska vilket gjorde att vi kunde ha en bra kommunikation direkt med dom också.
    Jag har själv svårt att lita på hantverkare och sätter mig gärna in i hur saker och ting skall göras (enligt branschregler osv.). Känner mig trygg med BM Villtaks arbete.
    Allt var klart på knappt 2 veckor trots omfattande renovering på ett tak med kraftig lutning.
    Toppklass. Läs mer
  • Pia D

2019-03-30

Pia D skrev om BM VillaTak
    Jag behövde hjälp för att byta garagetak till nytt papptak och även renovera en kortgavel invändigt i garaget. Jag tog in offerter från tre leverantörer. Jag valde BM Villatak eftersom de hade fått mycket fina omdömen på Reco och för att jag snabbt fick bra förtroende för dem i samband med offerten.

BM Villatak levde upp till mina förväntningar med råge. De var mycket professionella och trevliga. De utförde snabbt takbytet och renoverade invändigt på bästa sätt. Jag är verkligen supernöjd med resultatet. Jag kan varmt rekommendera dem. Jag kommer att anlita dem igen om jag behöver för framtida arbeten. Läs mer
  • Pål K

2019-02-26

Pål K skrev om BM VillaTak
    Vi behövde hjälp med ett snabbt jobb för att fixa en skada på taket efter stormen Alfrida. BM VillaTak (Björn) gjorde ett jättebra jobb och vi kommer anlita dem igen när det behövs. Läs mer
  • 2018-12-11

Ida P skrev om BM VillaTak
    Vi fick mycket bra service och hela takläggningen gick till på ett mycket effektivt sätt! Läs mer
    ANTON J, Björn M gillar detta
  • Pär H

2018-11-23

Pär H skrev om BM VillaTak
    Ibland när man läser recensioner så undrar man hur många kompisar någon har mutat för att skriva positivt om en... jag undrade t ex det när jag först läste om BM VillaTak - idel bra omdömen.

Men faktum är att det stämmer - från första kontakt, till offert, etablering, genomförande, städning och efterkontroll har allting varit 100% - allting har skötts exemplariskt, inga extra kostnader, inget strul, bra kommunikationnoch allt enligt tidplan (t om snabbare) och klockrent utfört arbete utifrån min kunskap och förståelse.

Kan bara varmt rekommendera Björn och BM VillaTak, grymt jobbat - tänk om alla hantverkare var såhär!!

Vi kommer att återkomma om fler uppdrag, och vi får hoppas att ni har tid :)

Med vänlig hälsning, Pär Läs mer
    ANTON J, Björn M gillar detta
  • 2018-11-21

Jonathon K skrev om BM VillaTak
    Vi anlitade BM Villa Tak AB for takläggning av vår villa. Vi fick ett väldigt bra bemöttande och jobbet blev utfört på ett professionellt sätt och i tid. Läs mer
  • 2018-11-06

Nicolas P skrev om BM VillaTak
    Bytte taket på villan och blev tipsad om Björn av några grannar som var väldigt nöjda. Från första mötet till avslut har allt varit kanon, bra och tydlig kommunikation hela vägen (jobbet gick på bara en dryg vecka trots två ordentligt regniga dagar) och väldigt trevliga och kunniga killar på plats hela tiden. Min 1,5-åriga dotter och arbetsledaren fick en speciell kontakt och vi har t o m varit förbi dem och hälsat på vid nästa projekt. Summering: ett på alla sätt väl utfört jobb. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-11-04

Fredrik K skrev om BM VillaTak
    Björn och hans kollegor gjorde ett alldeles utmärkt jobb hos oss, proffsigt rakt igenom vad gäller bemötande, information och utförande. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-21

Anna U skrev om BM VillaTak
    En noggrann analys av taket gav en mycket exakt offert. Logistiken kring projektet var föredömlig liksom genomförandet! Att vi dessutom lät montera solpaneler på en sida av taket underlättade inte men det klarades galant. BM kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2018-10-14

Per K skrev om BM VillaTak
    Efter 40 år i tjänst var det dags för helt nytt tak (papp, pannor, vindskivor, avvattningssystem, mm) på huset. Vi fick flera bra offerter från takläggare som gjorde ett bra intryck. BM Villatak stod dock ut på ett tidigt stadie, tack vare kombinationen av engagemang och kompetens. Att de dessutom bara jobbar fokuserat med ett hus i taget tilltalade oss också och visade sig också vara väldigt bra. Från det att jobbet påbörjades på avtalad tid (en vecka tidigare faktiskt), jobbade arbetslaget otroligt dedikerat från morgon till kväll, varje dag i veckan. En vecka efter att de börjat låg 190 m2 nytt tak oklanderligt på plats och utan ett spår av att tomten varit en byggarbetsplats. Imponerande bra! Försäkerhetsskull anlitade vi en besiktningsman för efterbesiktning, trots att vi sett hur noggrann killarna var under hela processen, men bara för att vara säkra. Besiktningsresultatet var tipp, topp och besiktningsmannen sa att han gärna kom ut och besiktigade fler jobb som BM Villatak gjort, eftersom det allt är ett nöje att besiktiga väl utförda jobb. Under hela processen har killarna från BM Villatak varit oerhört lätta och trevliga att ha att göra med och de berättade dagligen vad de hade gjort och vad som stod näst på tur och stämde av när det behövdes och svarade alltid omedelbart på de (få) frågor vi hade. Sammanfattningsvis: Att lägga om tak är ett stort och viktigt projekt som dessutom märks i plånboken, kvalitet blir förstås ännu viktigare då. BM Villatak kändes från början som precis som den kompetenta och pålitliga leverantör vi var ute efter. Och det visade sig också stämma i varje detalj genom hela processen. Väldigt nöjd och glad över att vi valde BM Villatak! Läs mer
  • Stefan N

2018-10-05

Stefan N skrev om BM VillaTak
    Ett mycket seriöst företag som månar om kunden. Samma person som lämnat offert var också den som på plats initierade och löpande följde upp projektet, vilket skapade en trygghet för oss. Tillsammans med duktiga hantverkare som kunde sin sak blev resultatet klanderfritt.

Vi är helnöjda med vårt tak. Läs mer
  • 2018-09-18

Carina Å skrev om BM VillaTak
    Ett nytt tak har vi fått allt flöt på mer än bra. Städning av tomten efter var mycket bra. Trevligt bemötande av de som jobbade. Rekommenderar absolut Bm Villa tak Läs mer
  • Jan Göte B

2018-09-17

Jan Göte B skrev om BM VillaTak
    Jag anlitade BM Villatak på rekommendation av grannar, där de varit och bytt tak tidigare.
    Förutom goda rekommendationer så är BM Villatak de enda som i samband med takrenovering också byter samtliga ventilationshuvar mot nya.
    Jobbet är utmärkt utfört, specialanpassningar utfördes professionellt. Det var snyggt och städat efteråt. Endast en liten försumbar anmärkning gällande en slarvigt målad liten takfotsplanka.
    Betyg 4,9 av 5. Läs mer
    2018-09-18 Björn M svarar Jan Göte B
    Tack för det fina omdömet och betyget Jan.
    Det ska vi åtgärda enligt ö.k när vi är hos grannen:)
  • 2018-08-29

Jenny C skrev om BM VillaTak
    När vi flyttade in i vårt hus i Saltsjö-Boo insåg vi ganska fort att taket behövdes bytas och jag tog bl.a. kontakt med BM Villatak. Björn på BM Villatak kom ut till oss och gjorde en grundlig genomgång av vårt tak och ventilationen på vind.
    Vi kände direkt att han visste vad han pratade om och vi kände oss mycket trygga.
    Vi fick en offert som var helt överkomlig efter bara ett par dagar och det kändes helt rätt så vi tackade ja.

Arbetet påbörjades enligt tidplan med ett grymt duktigt gäng som inte slöade utan dom jobbade på flitigt och noggrant. Arbetet slutfördes inom tidsplanen. Inga oväntade kostnader tillkom utan allt gick över förväntan.

På en vecka byte dom tak, fixade ventilationen, vindskivor m.m. Dom kläde om skorstenen och dessutom hann dom även hjälpa oss med att byte träfasad och måla.
    Resultatet blev så bra, vi fick ett helt nytt hus och vi är mer än nöjda!

Jag är så glad att vi valde BM Villatak!

Vill ni ha ett bra och noggrant utfört arbete av proffs till ett överkomligt pris och som håller tidsplanen så ska ni kontakta Björn på BM Villatak, jag kan verkligen rekommendera honom och hans team!

Vi kommer garanterat att anlita dom när det är dags att byta tak på gäststugan.
    Toppbetyg, 5 av 5 stjärnor Läs mer
  • Anders N

2018-07-15

Anders N skrev om BM VillaTak
    BM har bytt yttertak på mitt garage i samband med tillbyggnad. För 2 år sedan bytte de tak på mitt hus. Björn (ägaren) är trevlig att ha att göra med, alltid tillgänglig, och ställer höga krav på sig själv och anställda för att göra ett så bra jobb som möjligt. De anställda har hög kompetens inom sitt område och jobbar effektivt, snabbt och håller god ordning efter sig. Utöver detta är BM väldigt rimligt prissatta vilket gör att deras prisvärdighet får högsta betyg. Jag kan varmt rekommendera BM! Läs mer
  • 2018-07-13

Simon Ö skrev om BM VillaTak
    Takbyte på villa. Supersnabba och riktigt bra resultat med bra återkoppling under hel byggtiden, rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2018-07-05

Jan T skrev om BM VillaTak
    Nytt tak
    Jättebra
    Ett bra arbete, och det fick vi
    Kanonbra jobb, snabbt och utroligt proffsigt Läs mer

Cylindervägen 12, 131 52 Nacka strand