BNA Bilcenter

BNA Bilcenter

Ring 08-540 607 00 www.bnabilcenter.se

Gör en offertförfrågan hos Autoexperten. Vi gör alltid vårt yttersta för att du som kund ska bli nöjd! - 12 månaders fri assistansförsäkring när du servar din bil hos oss. - Räntefri delbetalning upp till 24 månader. - Vi lämnar alltid 3 års funktionsgaranti på våra reservdelar.

21 omdömen om BNA Bilcenter

Johan S
Skrev om BNA Bilcenter

Min relation med BNA Bilcenter var pga akut situation två år på raken. Behövde stor service och kamremsbyte samt tre saker till inkluderat en felsökning. Från offert till genomförande och kontakt under tiden samt totala prisbilden inklusive det extra är helt fantastiskt. Proffessionella, trevliga samt seriösa! Detta är min stamverkstad när behovet uppstår.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

AZUR S
Skrev om BNA Bilcenter

Min bil (Mazda) var inlämnad hos BNA i Åkersberga för service av förre ägaren innan den byttes in och därefter köptes av mig via en bilhandlare. Mazda har digitala serviceböcker sedan en tid tillbaka, något som inte många verkstäder är vana vid ännu, däribland BNA. Jag pratade med Emelie som i sin tur har fixat allt med Mazda och ordnat så att deras service står med i den digitala serviceboken, något som jag misstänker inte var jättesmidigt att få till. Stort tack till Emelie och BNA för den fina servicen och det trevliga bemötandet!

Elin Catharina Linnea S

Jag lämnade in bilen på ett försäkringsärende där de åtgärdade plåtskada och lackerade om delar av bilen. Arbetet var bra utfört och trevlig och hjälpsam personal. Jag blev väldigt positivt överraskad när jag hämtade bilen och fick se att den var rengjord både på utsidan och insidan. Bilen har aldrig varit så ren!

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 520 omdömen 4.5 av 520 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
ÅSA INGRID GABRIELLA S

Jag lämnade in min bil i ett försäkringsärende och BNA missade dels att reparera hela den anmälda skadan och både jag och försäkringsbolaget sökte BNA under ett par veckor för att få en tid då de skulle göra klart arbetet. De var mycket svåra att få kontakt med och återkoppling från! När jag sedan hämtade min bil så hade jag en ny parkeringsskada på min bil. När jag påtalade den nya skadan så möttes jag av kalla handen. De tog inget ansvar för skadan utan hävdade att den var sedan gammalt. Det var en buckla och en stor,...

Jessica O
Skrev om BNA Bilcenter

Tycker de är värda högsta betyg! Väldigt välkomnande, professionella, positiva, duktiga och serviceminded. Kändes verkligen att de ville det bästa för mig och min bil! Fick tillbaka en skinande ren bil efter att den lackats om p.g.a. att någon tyvärr varit på den och repat med nyckel. Stort tack för ett mycket fint jobb! (Litet minus är att jag fick ringa och höra om bilen var klar vilket den verkade ha varit en stund redan. Vet inte hur länge det vanligtvis tar hos bilcenter men tyckte att det dröjde en del: 10 dagar....

Jonas P
Skrev om BNA Bilcenter

Samtlig poäng till tjejen som alltid besvarar samtalen . Hon är grym på att hjälpa kunder. Bemötandet man får är överdrivet bra . Så grattis till BNA som har rätt personal på rätt plats ./J

Eric R
Skrev om BNA Bilcenter

Reparation av plåtskada på bil. Professionellt mottagande, snabb service och ett mycket bra utfört arbete.

Johan W
Skrev om BNA Bilcenter

Mkt trevligt bemötande, därtill bra förstakontakt. Seriöst och professionellt arbete vad det verkar och gäller bilen. Snabbt verkställande också. Fin touch med plastskydd på sätet under reparationstiden. Omtänksamt och snyggt:-)! Att sedan få bilen invändigt tvättad innan överlämning är en kanonfin bonus. Det enda minuset var att jag fick själv ringa och fråga när bilen var klar vilket den då var på mkt kort varsel. Flexibelt arbete gjorde då att jag precis hann hämta ut den innan stängning fredag. Utöver detta var allt kanonbra:-).

Lotta L
Skrev om BNA Bilcenter

Bra service håller vad dom lovar

Janette S
Skrev om BNA Bilcenter

Snabb, bra och trevlig service.

Karin D
Skrev om BNA Bilcenter

Fantastisk servise! Snabba och mycket trevliga! Rekommenderas varmt! De bästa vi haft att göra med i branschen.

Lars L
Skrev om BNA Bilcenter

Otrolig kundmottagning, av deras kvinnliga receptionist, underbart bemötande. Mycket effektiv hantering när väl bilen kallades in, tyder på bra helhetsplanering. Hade jag eget skulle jag headhunta hon i receptionen direkt, hennes kundvård är värd 40' i månaden lätt, alla dagar i veckan!! Med vänlig hälsning, Lars Lindström Flygkapten

Claes E
Skrev om BNA Bilcenter

Trevligt och snabbt bemötande! Invändiga bilrengöringen var en mycket positiv överraskning när bilen blev klar! KOmmer gärna tillbaka vid behov!

Anna G
Skrev om BNA Bilcenter

Bra service och trevlig personal. Hjälpsamma.

Paula L
Skrev om BNA Bilcenter

Super trevligt bemötande av BNA vid avlämning av bilen och vid hämtning. Jag hade en sönderslagen fönsterruta p bilen som de lagade samt de städade ur bilen på allt glas!

Linda L
Skrev om BNA Bilcenter

Toppen! Till och med städat bilen insides :)

Christofer
Skrev om BNA Bilcenter

Trevligt bemötande och duktiga medarbetare. De gjorde bra och snygga omlackering på mina två hagelskadade sportbilar. De kan dock inte hålla de tidplaner för arbetena som de utlovat - två veckor extra för båda bilar. Nöjd ändå!

André J
Skrev om BNA Bilcenter

Jag är helnöjd. Bra bemötande och mer service än förväntat.

Johan B
Skrev om BNA Bilcenter

Vi är väldigt nöjda med hur bra bilen vart. Däremot kunde ni haft bättre kundkontakt och hört av er att bilen inte var klar i tid m.m istället för att vi var tvungna att ringa varje dag för att få informationen om när bilen var klar.

Marianne S
Skrev om BNA Bilcenter

BNA har varit tillmötesgående, när jag efterfrågat ett försäkringsärende, bestående av plåt-och lackskada, samt byte av framruta. De har även efter mitt önskemål gjort en reconditionering av bilen inför en försäljning. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått och ett alltid vänligt bemötande. Jag har fullt förtroende för BNA och kan därför mycket gärna rekommendera deras tjänster till andra kunder. MVH Marianne Sobéus