BNA Bilcenter

Rallarvägen 13, 184 40 Åkersberga — Visa karta

Gör en offertförfrågan hos Autoexperten. Vi gör alltid vårt yttersta för att du som kund ska bli nöjd!

- 12 månaders fri assistansförsäkring när du servar din bil hos oss.

- Räntefri delbetalning upp till 24 månader.

- Vi lämnar alltid 3 års funktionsgaranti på våra reservdelar.

Läs vad 16 kunder tycker om BNA Bilcenter

• Jessica O skrev om BNA Bilcenter
    Tycker de är värda högsta betyg! Väldigt välkomnande, professionella, positiva, duktiga och serviceminded. Kändes verkligen att de ville det bästa för mig och min bil!
    Fick tillbaka en skinande ren bil efter att den lackats om p.g.a. att någon tyvärr varit på den och repat med nyckel.
    Stort tack för ett mycket fint jobb!
    (Litet minus är att jag fick ringa och höra om bilen var klar vilket den verkade ha varit en stund redan. Vet inte hur länge det vanligtvis tar hos bilcenter men tyckte att det dröjde en del: 10 dagar. Men vet som sagt inte vad som är vanligt vid sådana här ärenden. Men för detta bemötande och resultat är det helt klart värt det) Kommer definitivt välja BNA i Åkersberga igen om saker behöver åtgärdas i framtiden.
    Gick med här på Reco bara för att kunna skriva denna recension för det är de verkligen värda. Läs mer
  • Jonas P
    Jonas P skrev om BNA Bilcenter
    Samtlig poäng till tjejen som alltid besvarar samtalen . Hon är grym på att hjälpa kunder. Bemötandet man får är överdrivet bra . Så grattis till BNA som har rätt personal på rätt plats ./J Läs mer
  • Eric R skrev om BNA Bilcenter
    Reparation av plåtskada på bil.

Professionellt mottagande, snabb service och ett mycket bra utfört arbete. Läs mer
  • Johan W skrev om BNA Bilcenter
    Mkt trevligt bemötande, därtill bra förstakontakt. Seriöst och professionellt arbete vad det verkar och gäller bilen. Snabbt verkställande också. Fin touch med plastskydd på sätet under reparationstiden. Omtänksamt och snyggt:-)! Att sedan få bilen invändigt tvättad innan överlämning är en kanonfin bonus. Det enda minuset var att jag fick själv ringa och fråga när bilen var klar vilket den då var på mkt kort varsel. Flexibelt arbete gjorde då att jag precis hann hämta ut den innan stängning fredag. Utöver detta var allt kanonbra:-). Läs mer
  • Lotta L skrev om BNA Bilcenter
    Bra service håller vad dom lovar Läs mer
  • Janette S skrev om BNA Bilcenter
    Snabb, bra och trevlig service. Läs mer
  • Karin D skrev om BNA Bilcenter
    Fantastisk servise! Snabba och mycket trevliga! Rekommenderas varmt! De bästa vi haft att göra med i branschen. Läs mer
  • Lars L skrev om BNA Bilcenter
    Otrolig kundmottagning, av deras kvinnliga receptionist, underbart bemötande. Mycket effektiv hantering när väl bilen kallades in, tyder på bra helhetsplanering. Hade jag eget skulle jag headhunta hon i receptionen direkt, hennes kundvård är värd 40' i månaden lätt, alla dagar i veckan!!
    Med vänlig hälsning,
    Lars Lindström
    Flygkapten Läs mer
  • Claes E skrev om BNA Bilcenter
    Trevligt och snabbt bemötande! Invändiga bilrengöringen var en mycket positiv överraskning när bilen blev klar! KOmmer gärna tillbaka vid behov! Läs mer
  • Anna G skrev om BNA Bilcenter
    Bra service och trevlig personal. Hjälpsamma. Läs mer
  • Paula L skrev om BNA Bilcenter
    Super trevligt bemötande av BNA vid avlämning av bilen och vid hämtning. Jag hade en sönderslagen fönsterruta p bilen som de lagade samt de städade ur bilen på allt glas! Läs mer
  • Linda L skrev om BNA Bilcenter
    Toppen! Till och med städat bilen insides :) Läs mer
  • Christofer skrev om BNA Bilcenter
    Trevligt bemötande och duktiga medarbetare.
    De gjorde bra och snygga omlackering på mina två hagelskadade sportbilar. De kan dock inte hålla de tidplaner för arbetena som de utlovat - två veckor extra för båda bilar. Nöjd ändå! Läs mer
  • André J skrev om BNA Bilcenter
    Jag är helnöjd. Bra bemötande och mer service än förväntat. Läs mer
  • Johan B skrev om BNA Bilcenter
    Vi är väldigt nöjda med hur bra bilen vart. Däremot kunde ni haft bättre kundkontakt och hört av er att bilen inte var klar i tid m.m istället för att vi var tvungna att ringa varje dag för att få informationen om när bilen var klar. Läs mer
  • Marianne S skrev om BNA Bilcenter
    BNA har varit tillmötesgående, när jag efterfrågat ett försäkringsärende, bestående av plåt-och lackskada, samt byte av framruta. De har även efter mitt önskemål gjort en reconditionering av bilen inför en försäljning. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag fått och ett alltid vänligt bemötande. Jag har fullt förtroende för BNA och kan därför mycket gärna rekommendera deras tjänster till andra kunder.
    MVH Marianne Sobéus Läs mer

Stallarholmsvägen 28, 12459, BANDHAGEN