Bofin AB

Gamla Enköpingsvägen 160, 174 64 Sundbyberg — Visa karta

Vi förverkligar de önskemål och drömmar ni har för ert hem!

Målet är att göra renoveringen enkel för er. I enlighet med era önskemål och behov skapar vi en förändring i varje hem, oavsett om det handlar om ett litet utrymme eller ett helt hus. Det vi hoppas kunna ge er är den fantastiska kraft som en förändring hemma kan göra.

Vi utför alla typer av renoveringar, inklusive kök och badrum, och målet är som sagt alltid att komma underfund med era drömmar och visioner för rummet och sedan skapa det, precis efter era förväntningar. Låt oss på Bofin förverkliga de drömmar ni har för ert hem!

Läs vad 20 kunder tycker om Bofin AB

• Johan F
    Johan F skrev om Bofin AB
    Bofin har hjälpt oss riva en vägg samt måla väggarna i vår lägenhet. Dom har varit engagerade, noggranna och väldigt mån om att göra ett bra jobb, vilket dom verkligen gjort. Artin har varit tillgänglig och hållit oss uppdaterade genom hela processen. Av oss får dom 5 av 5.
    2017-11-08 Artin M svarar Johan F
    Tack Johan för förtroendet och att vi fick hjälpa er med renoveringen. Tack för ett fint samarbete. Ni är alltid välkomna att kontakta oss i framtiden för kommande uppdrag. Vi kommer gärna tillbaka till er igen. =)

Önskar er all glädje och lycka i ert nya hem.
    Artin
    Bofin
  • Kejll K
    Kejll K skrev om Bofin AB
    Skulle måla om sovrummet. Kom i kontakt med Bofin via servicefinder och bra recensioner. Och dom levde verkligen upp till förväntningarna. Noga, kom i tid och ett fantastiskt bemötande. Jag med varm hand rekommendera Artin och hans vänner. // Kjell Karlsson
  • Ulrica R
    Ulrica R skrev om Bofin AB
    Jag fick ett bra första intryck av Artin på Bofin AB från första mötet. Artin gav mig förslag på förbättringar och färgval, vilket jag uppskattar. Jag är mycket nöjd med resultatet av ommålning av min lägenhet, allt från väggar, tak och snickerier. Jobbet utfördes dessutom innan prel. slutdatum. Artin ät alltid tillgänglig när man ringer, messar eller mailar. Bra kommunikation. Jobbet mycket väl utfört med noggrannhet och skicklighet. Känns som om jag flyttat till en ny lägenhet - mycket nöjd! Ger mina varmaste och bästa rekommendationer till Bofin AB.
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Bofin AB
    Bofin AB har gjort ett fantastiskt fint arbete hemma hos mig!
    - Proffsigt bemötande!
    - Hjälpte till med idéer på smarta lösningar!
    - Stor yrkesskicklighet!
    - Alltid trevliga och tillmötesgående!
    - Utförde jobbet snabbt och inom utlovad tid!!

Jag rekommenderar BofinAB och kommer att vända mig till dem när jag behöver hjälp igen!

Ulla Lidheim
  • Mikael
    Mikael skrev om Bofin AB
    Fantastiskt service sedan första mötet. Resultatet blev högt över förväntan, och Artin med anställda är några jag varmt kan rekommendera. Jag kommer definitivt anlita de igen.
  • Anders R
    Anders R skrev om Bofin AB
    Vi anlitade Bofin för målning av väggar samt installation av disk- och tvättmaskin i Malins nya lägenhet i Solna. Fantastiskt att med kort varsel kunna få professionell hjälp, trots att jobbet behövde utföras mitt i sommaren! Att Artin hade mycket idéer och förslag på lösningar samt var fantastiskt "service minded" och hjälpsam i allt, och koordinerade målare, elektriker och rörmokare gör att vi är mycket nöjda med det utförda arbetet! Vi kommer definitivt ringa bofin nästa gång vi behöver hjälp med hantverkstjänster i Stockholm! / Malin, Anders och Iris
  • Nelleke H
    Nelleke H skrev om Bofin AB
    Snabbt och trevligt företag! Gjorde ett bra jobb för utlovat pris gällande elarbete i vår förening!
  • Sigurd V
    Sigurd V skrev om Bofin AB
    Bra och snabbt bemötande. Lätt att komma i kontakt med ansvarig och få till nödvändiga möten. Företaget höll utlovat avtal och gjorde ett bra jobb enligt överenskommen tid.
  • Malin J
    Malin J skrev om Bofin AB
    Installation av tvättmaskin!
    Enkelt att fylla i förfrågan på hemsidan. Redan dagen ef så ringer Artin på Bodin AB upp och vi kommer överens om dag/tid. Får prisuppgift på engång. Jobbet utfört!
    Rekommenderas verkligen - Pålitliga och trevliga!
  • Sara C
    Sara C skrev om Bofin AB
    Bofin är en perfekt partner när du har behov av hantverkshjälp. Hela processen från offert till avslut av arbetet och fakturering har varit fyllt av dialog, rådgivning och diskussion. Vi fick hjälp att byta innertaket både på neder- och övervåningen. Det var ett jobb på cirka sju arbetsdagar och vi var bortresta under tiden. Bofin gjorde allt de kunde för att avsluta jobbet, inklusive en dags tilläggsarbete under tiden vi var borta. När vi kom hem efter resan på söndagen så var allting klart, huset var välstädat och på bordet stod det en flaska bubbel och en välkommen hem-hälsning.

Jag kan inte ge annat än högsta betyg till Bofin och jag rekommenderar deras tjänster med värme!
  • Elham M
    Elham M skrev om Bofin AB
    Vi anlitade Bofin för att bygga in en vinkyl som blev mycket bättre än vad vi hade tänkt oss. Mycket professionellt bemötande, planering samt utförning av de. Vi är supernöjda och kan rekommendera de varmt.
  • Devran H
    Devran H skrev om Bofin AB
    Hej,
    Artin tillsammans med sitt byggpersonal utförde ett kanon jobb i min lägenhet. Som projektledare var han tillgänglig och informativ, men framförallt var han väldigt hjälpsam med ett leende på läpparna. Jag är supernöjd med resultat och finner deras priser även fördelaktig.

Rekommenderas starkt!!

Hare bäst Artin och tack!! / Devran
  • Emilie A
    Emilie A skrev om Bofin AB
    Vi är supernöjda med Bofin AB, vi fick ett bra intryck redan från start. Vi fick hjälp med att totalrenovera våra lägenhet förutom badrummet. Trots att vi hade många dolda fel i lägenheten så löste dom det utmärkt och höll oss informerade om alla steg i processen och vi är mer än nöjda med resultatet. Tusen tack :)
  • Bedir Y
    Bedir Y skrev om Bofin AB
    Bofin Ab renoverade mitt kök, sovrum samt hall. Artin och hans team genomförde detta ypperligt och uppdaterade mig hela processen om renoveringen. Här finns det inga problem, bara kreativa ideer från Artin och teamet. Kommer renovera framtida boenden med er!

Rekommenderas varmt!

Mvh Bedir
  • Waqar A
    Waqar A skrev om Bofin AB
    Renoveringen av lägenheten gick väldigt smidigt. Alltid trevligt bemötande av Artin, lätt nåbar och hjälpsam. Killarna var snabba och väldigt noggranna. Jättenöjd med jobbet. Rekommenderar BoFin!
  • Ehsan J
    Ehsan J skrev om Bofin AB
    Bofin är ett seriöst företag som arbetar effektivt och snabbt. De började precis som de lovade och blev klara tom 1 dag tidigare än planerad. Det som var ännu mer imponerande var att vi behövde inte tänka på något alls när det gällde att skydda möbler osv. De plastade in allt dag 1 och täckte golvet. Utförder arbetet med högt tempo men samtidigt väldigt imponerande precision. Städade allt efter sig, vi behöve damma av lite. Allt gick verkligen smärtfritt.
  • Barbro F
    Barbro F skrev om Bofin AB
    Toppenbra! Rekommenderas.

Har renoverat köket med hjälp av Bofin.Är helnöjd.Bra bemötande från första stund.Skickliga hantverkare som var flexibla,noggranna,snabba och trevliga. Artin arbetsledare fanns till hands under hela renoveringen för frågor och stöd.
    Prisvärt dessutom.
  • Emilia K
    Emilia K skrev om Bofin AB
    Jag har fått hjälp med totalrenovering av litet kök: rivning, golvläggning, snickeri, målning, montering och snickeri.
    Håller med om tidigare omdömen: proffsigt team , bra service och det lilla extra: tips och råd med nya ideér. Kontakten med Artin funkade väldigt bra, det var lätt att få kontakt med honom redan från början och under hela arbetet fick jag snabba återkopplingar. Han var tillmötesgående och lyssnade på mina önskemål. Rekommenderar varmt!
  • Claes W
    Claes W skrev om Bofin AB
    Har anlitat dem flera gånger. Allt funkar mycket bra.
    Målning, snickeriarbeten, samt montering av kök.
    Claes
    2017-02-23 Artin M svarar Claes W
    Tack Claes för det fina förtroendet vi har fått av dig att vi har fått möjligheten att hjälpa er med att förverkliga era önskemål gällande renoveringen hos er. Ni är välkommen att kontakta oss när ni behöver hjälp med renoveringen i framtiden.

Tack ännu en gång för all förtroende.
    Vänligen
    Bofin
    Artin
  • Anders H
    Anders H skrev om Bofin AB
    Vi har fått hjälp med en omfattande renovering, vi känner oss nöjda och kan varmt rekomendera Bofin AB
    2017-02-23 Artin M svarar Anders H
    Tack Anders och Caroline för att vi fick vara med och hjälpa er med renoveringen av ert fina hus. Det var stor glädje för att kunna förverkliga era önskemål med renoveringen och lära känna er. Vänliga Hälsningar / Artin & Teamet

Gamla Enköpingsvägen 160, 174 64 Sundbyberg