Nu har det hänt flera ggr att chauffören avbokar när resan redan är bekräftad och det dessutom gått flera min som man väntat. Även en förbeställt resa till flygplatsen där chauffören inte kom, då står det att man har rätt till ersättning men när jag anmält det till dem får man i slutligen inte det. Jättetråkigt, kommer avinstallera appen och välja andra bolag
Bolt Services AB
13 omdömen om Bolt Services AB
Varning för Bolt taxi i Göteborg Jag har rest med dem flera gånger till och från Sahlgrenska sjukhuset. De hittar inte till angiven entré, och åker iväg och debiterar mig för avbruten resa. Sedan när de kommer innan angiven tid, så debiteras jag avgift för väntetid. Sedan är det omöjligt att få svar från deras kundtjänst på chatten. Man får skriva till huvudkontoret, och där fortsätter de att snacka skit. Grymt oseriöst företag tycker jag.
Åk inte med Bolt! Bolt framstår som ett företag som inte värdesätter sina chaufförer eller åkare överhuvudtaget. De pratar gärna om kvalitet och service, men i praktiken innebär det att de utan förvarning eller ordentlig utredning kan stänga av en hel verksamhet, bara baserat på en enskild kunds påstående. I vårt fall blev en åkare och samtliga hans chaufförer avstängda efter att en berusad kund blivit tillsagd att inte röra privata föremål som telefon och taxilegitimation i bilen. Trots att chaufförerna alltid haft 100...
Beställ inte genom deras app, stackars föraren kör för dem 13 timmar per dag, osäkert för passagerare.
Kan inte rekommendera, de lurar, ta flera gånger betald för samma resa, säger att de väntade 5 minuter, som stämmer inte, de avbokar resa, så man kommer försenade. När man kontaktar service, de är lika opålitliga skurkar, även det görs med många människor samma sak. Vill att de omgående betalar tillbaka de pengar 75+75 som dem tog från mitt konto och sedan raderar mitt konto från deras system.
Jag skulle vilja betygsätta med minus. ABSOLUT DET SÄMSTA. HAR SLITIT FÖR ATT FÅ KVITTO MEN HAR INTE LYCKATS I 4-5 DAGAR.
Försökt över 6h att få hjälp via support i appen. Majoriteten tror på riktigt att de kan ignorera ens frågor och få mig att tro att ärendet är löst. Men hittills har ingen kunnat hjälpa mig kring frågan eller återkoppla. Bolt har jag anset varit bra men detta är största skämtet och kommer informera alla jag känner att köra på Uber istället. Bolt har inte ens krav på att förarna ska kunna basal svenska. Förstå hur mycket fel det kan bli om det blir en akut situation och kommunikation inte ens går rätt till.
Riktigt dåligt. Lägger på dolda avgifter, oseriösa chafförer och en support som inte är till någon hjälp alls. Använd ett seriöst företag istället.
Riktigt usla. Blev körd till en adress med samma namn som jag hade tänkt, men till en kommun jag inte hade beställt... Lyckligtvis hamnade jag iaf i min egen kommun och blev inte skjutsad helt offside och kunde också upptäcka det väldigt tidigt, men det ledde till att jag fick ta en "riktig" taxi till rätt adress, till samma kostnad som Bolt-priset, fast det var en längre resa. Och jag blev förstås försenad. Inget som helst gehör från kundservice, trots att det tydligt framgår vilken kommun jag egentligen skulle åka...
Blev uppskörtad av en förare trots överrenskommet pris. Gick ej att ge betyg efter resan och kontakt med Bolt efteråt för att klaga går i princip ej. Lägg ner skiten och gynna seriösa aktörer istället ☹️
Bolt är SÄMSTA företag. Bolt är jätte dåligt och kaos på kundtjänst. Resa inte med Bolt och jobba inte med Bolt. Bolt är jätte dåligt Dåligt Dåligt Dåligt
Det är helt helt omöjligt att få kontakt med Kundsupporten för att fråga om eller anmäla en feldebitering. Man gömmer sig effektivt. Kanske kan jag hoppas på ett svar här?? Jag gjorde en enkel resa med Bolttaxi den 19 juni ca kl 0100 och har blivit debiterad för 2 resor enligt mitt kontoutdrag: "Igår BOLT.EU/O/2405182243(RESERVERAT BELOPP) Tallinn, EST HANS L -71,00 SEK Igår BOLT.EU/O/2405182243 Tallinn, EST HANS L -81,00 SEK"
Bolt är Sveriges SÄMSTA företag 2024. 🤮 Mobilen råkade ramla ur fickan under en resa med Bolt, som beställdes av min vän. Chafförerna behöll mobilen i nästan 12 timmar, trots en polisanmälan och upprepade kontaktförsök. Hade jag inte haft platsdelningen på, så är det inte ens säkert att jag skulle fått mobilen tillbaka. Till slut fick jag den tillbaka mot en VÄLDIGT överprissatt ”resa”, för vilken chaffören pressade mig till en svart betalning genom Revolut. Bolt tar inget som helst ansvar över detta, deras robotiserad kundtjänst...