Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Göteborg Bombay Palace AB

Södra Vägen 19, 411 35 Göteborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Bombay Palace AB

• Johan H
    Johan H skrev om Bombay Palace AB
    Håller med Eva (nedan), fantastisk mat! Jag åt Chicken Tikka med styrkan "indiskt stark" vilket gjorde att jag förberedde mig för en rejäl åktur, men det var ingen större fara. Lagom starkt för mig som gillar det.

Servicen var inte speciellt bra. Den man som tog emot vår beställning sa att både raita och mango chutney ingår till alla maträtter, men det fick vi varken eller av. När vi sa till om det fick vi bara en trött nick som svar, trots att han troligen minns att han sagt att det ska ingå.

När vi ätit upp beställde en vid bordet en till öl av en servitris som inte pratade svenska. Efter 10-12 minuter hade fortfarande ingen öl kommit, så vi valde att betala och gå och tacka nej till ölen.

Rekommenderas om man vill äta starkt och gott, men ha inte för stora förväntningar på servicen, då det inte verkar vara Bombay Palace starka sida. Läs mer
  • Eva
    Eva skrev om Bombay Palace AB
    Fantastisk mat! Till skillnad från Apelsinpress8 (som också har kommenterat) fick vi dessutom mycket bra bemötande och bra information om maten och dess innehåll (jag och mitt sällskap är vegetarianer, jag är dessutom gravid så vi ville ha koll).
    Intressant meny med rätter som inte bara tillhör "standardlistan". Sammanfattningsvis den bästa indier jag har varit på. Läs mer
  • Apelsinpress 8
    Apelsinpress 8 skrev om Bombay Palace AB
    Maten var kanongod, åt kyckling tandoori. Servicen och bemötandet var dock under all kritik! Först fick vi vänta på bordet (vi hade bokat!) i en kvart i dörren, därefter fick vi inte beställa förrän efter en halvtimma, ingen kom och frågade vad vi ville dricka etc. Efter ett tag var vi även tvungna att byta bort, utan någon kompensation. Servitrisen (en ung tjej) var otrevlig och frågade bland annat om vi "kunde betala nu" istället för att fråga om vi först ville ha dessert etc. Vi fick nästan duka av vårt bord själva för hon orkade inte gå och ta var och ens tallrikar själv. Inte kunde hon svara på vad rätterna innehöll heller... Stort minus för dålig service, en 2:a i betyg för att maten som tur var smakade kanonbra. Läs mer

Bästa restaurangerna i Göteborg:

Mikaela A Mikaela A tycker: