Alla kategorier Byggvaruhus Stockholms län Sollentuna Bomix Energifönster AB

Bomix Energifönster AB

Bygdevägen 1A, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Bomix Fönster erbjuder energieffektiva och miljövänliga fönster som förbättrar inomhusmiljön och ökar ditt välbefinnande.Vi har ett brett sortiment av produkter – från klassiska träfönster till moderna PVC-fönster. Vi har korta leveranstider och erbjuder kompletta fönsterbyten av erfarna montörer. Av oss får du kvalitet och service, och vårt mål är att alltid överträffa dina förväntningar.Att byta fönster behöver inte vara svårt. Vi hjälper dig hela vägen från dina första idéer till färdig installation – enkelt, snabbt och kunnigt. Dessutom lämnar vi alltid trygga garantier på både produkter och arbete.Vi sitter i fina lokaler vid Sollentuna centrum. Välkommen att besöka oss och vårt Showroom!www.bomixfonster.se
Birger Jarlsgatan 43, 11145, Stockholm

Byggvaruhus nära Bomix Energifönster AB:

Runstensvägen 5, Järfälla
Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda k... Läs mer ›
Emelie W:
Proffsigt och trevligt bemötande, lätt att få kontakt. Mycket bra service!

Läs vad 1 kund tycker om Bomix Energifönster AB

• Nicklas E
    Nicklas E skrev om Bomix Energifönster AB
    Vände mig till Bomix Energifönster i Sollentuna för planering av fönsterbyté (besökte deras utställning vid Sollentuna Centrum) och rådfrågade dem.

Totalt blev det:
    -6st ERA fönster (trä/alu)
    -En ny entrédörr (trä)
    -En fönsterdörr (PVC)
    -Ett 2.8m glasskjutparti (PVC)

inkl. installation i samband med att vi total renoverade entréplanet av huset.

Supernöjda! Trevligt och hjälpsamt bemötande. Leveransen kom på utsatt tid, installation gjordes enligt vad som utlovats. Priset stämde med offert. Fick gratis hjälp sen med lite justering av entrédörren.

När vi tar övervåningen sen, kommer jag garanterat tillbaka till denna firma!

/Ekström Nicklas Läs mer

Bygdevägen 1A, 191 48 Sollentuna