Bomix Energifönster AB

Bomix Energifönster AB

Ring 08-722 77 90 www.bomixfonster.se

Bomix Fönster erbjuder energieffektiva och miljövänliga fönster som förbättrar inomhusmiljön och ökar ditt välbefinnande.Vi har ett brett sortiment av produkter – från klassiska träfönster till moderna PVC-fönster. Vi har korta leveranstider och erbjuder kompletta fönsterbyten av erfarna montörer. Av oss får du kvalitet och...

8 omdömen om Bomix Energifönster AB

MARIE P
Skrev om Bomix Energifönster AB

Proffsigt o väldigt bra bemötande rakt igenom! Jättebra hantverkare som monterade fönster o dörrar. Höll tidplan o pris. Löste problem med frakt galant. Jim planerade allt perfekt. Vi är jättenöjda som ni hör 😀. Tack önskar vi i Tungelsta

Tommy S

Mycket bra service, jobb och leverans. Tack Jim

NINA D
Skrev om Bomix Energifönster AB

Vi är så himla nöjda med våra fönster! Från första bemötande har vi fått toppservice av Jim som alltid funnits där. Installationen gick väldigt smidigt och snabbt och hantverkarna var proffsiga och väldigt trevliga. Ni har fått oss att känna oss trygga genom hela processen och har levererat över förväntan! Tusen tack!

Hans Olof Magnus P
Skrev om Bomix Energifönster AB

Otroligt nöjda med Bomix och arbetet. Det var TOPPKLASS rakt igenom på rådgivning, projektledning, fönster, installation och sist men inte minst hantverkarna.

PIERRE B
Skrev om Bomix Energifönster AB

Otroligt nöjda med våra fönsterbyten av Bomix fönster. Leverans enligt tid och mycket duktiga hantverkare. Fam Bertilsson från Kallhäll

Reija A
Skrev om Bomix Energifönster AB

Mycket bra, personlig service med många goda råd och tips, flexibilitet, expertis, väldigt fint utfört arbete och konkurrenskrafriga priser!

Ulrika M
Skrev om Bomix Energifönster AB

Vi är så nöjda med Bomix fönster Sollentuna! Väldigt professionella, hjälpsamma och samarbetsvilliga med oss och övrigt inblandade i samband med vår renovering. Extra stort tack till Jim för ett alltid så trevligt bemötande!

Nicklas E
Skrev om Bomix Energifönster AB

Vände mig till Bomix Energifönster i Sollentuna för planering av fönsterbyté (besökte deras utställning vid Sollentuna Centrum) och rådfrågade dem. Totalt blev det: -6st ERA fönster (trä/alu) -En ny entrédörr (trä) -En fönsterdörr (PVC) -Ett 2.8m glasskjutparti (PVC) inkl. installation i samband med att vi total renoverade entréplanet av huset. Supernöjda! Trevligt och hjälpsamt bemötande. Leveransen kom på utsatt tid, installation gjordes enligt vad som utlovats. Priset stämde med offert. Fick gratis hjälp...