Bonhagen AB

2.3

3 omdömen om Bonhagen AB

Alex G
Skrev om Bonhagen AB

Ja, som betyget avslöjar har jag tyvärr inte mycket gott att säga om detta företag. Det skulle väl isåfall vara att säljaren var riktigt trevlig enda tills han fått vår underskrift på kontraktet. Därefter försvann tyvärr servicen helt.

Björn  L
Skrev om Bonhagen AB

Tydligen har mycket hänt med Bonhagen de senaste åren. I negativ bemärkelse. Teknikerna är förvisso trevliga men verkar inte riktigt veta vad de sysslar med då kopiatorn vid flera tillfällen varit stillastående i längre perioder när teknikerna felsökt. Men jag antar att regeln "man får vad man betalar för" gäller även i detta fall. Så det är väl bara vänta ut avtalet och välja en annan leverantör nästa gång.

Karen F
Skrev om Bonhagen AB

Vi på Flyttkonsulten anlitade denna firma till att ordna dokumentsystem och printer med scaning till företaget. Bonhagen utförde detta jobbet mycket bra. Verkligen kunnig personal, både säljarna och datateknikerna. Inget schabbel med konstiga data/ tekniska ord, dom gjorde en genomgång med oss så man förstod hur man skulle använda apparaterna. Nu flyter allt på, och dom kommer med jämna mellanrum och följer upp.