Alla kategorier Naglar Stockholms län Botkyrka Bonnie's Nails n' Art Nytt sett fransar

Nytt sett fransar
en del av Bonnie's Nails n' Art

DROTTNINGVÄGEN 18
147 31 Tumba — Visa karta

Läs vad 11 kunder tycker om Nytt sett fransar

• Christine B skrev om Nytt sett fransar en del av Bonnie's Nails n' Art
    Supernöjd med mina singelfransar! Ser så naturliga ut. Bonnie är otroligt noggrann och väldigt trevlig att prata med. Jag kommer absolut tillbaka! Läs mer
    2018-07-22 Bonnie L svarar Christine B
    Tack Christine för din feedback, den värmer. Syns snart igen. // Bonnie
  • Paula B
    Paula B skrev om Nytt sett fransar en del av Bonnie's Nails n' Art
    Fick utmärkt bemötande, med varsam hand och fina fransar. precis vad jag förväntade mig Läs mer
    2018-04-20 Bonnie L svarar Paula B
    Tack Paula för din feedback. Det värmer gott. Syns snart. Kram Bonnie
  • Jenny W skrev om Nytt sett fransar en del av Bonnie's Nails n' Art
    Trevligt bemötande och kvalitetsarbete! Läs mer
    2017-12-10 Bonnie L svarar Jenny W
    Hej Jenny. Tack för din feedback, den värmer mig 😊. Ses snart igen 😊. Kram Bonnie
  • Malin S skrev om Nytt sett fransar en del av Bonnie's Nails n' Art
    Är så nöjd med min fransförlängning och det ser så naturligt ut. Värt varenda krona då arbetet utförts av en som kan sin sak. Läs mer
    2017-04-12 Bonnie L svarar Malin S
    Hej Malin. Tack för din feedback. Vad kul att höra att du är så nöjd. Ses snart igen.
    Mvh Bonnie
  • anna m skrev om Nytt sett fransar en del av Bonnie's Nails n' Art
    Jag var hos Bonnie och gjorde fransförlängning. Blev supernöjd :) Jag har gjort fransar i 2 år på olika ställen och aldrig blivit så nöjd som nu! Kommer definitivt att återkomma och rekommendera henne till andra. /Anna Martins Läs mer
    2017-02-06 Bonnie L svarar anna m
    Hej Anna. Tack för din feedback. Vad härligt att höra att du blev nöjd. Ses snart igen :-). // Bonnie
  • sara k skrev om Nytt sett fransar en del av Bonnie's Nails n' Art
    Tack Bonnie för mycket välgjorda fransar. Resultatet är över förväntan.
    Vi ses igen i mellandagarna då jag bokat en tid för naglar. :-)

God jul, Läs mer
    2016-12-20 Bonnie L svarar sara k
    Hej Sara 😊. Roligt att du blev nöjd. Syns i mellandagarna. God Jul till dig med. Kram
  • Susanne A skrev om Nytt sett fransar en del av Bonnie's Nails n' Art
    Toppenfint resultat och mycket trevligt bemötande! Läs mer
    2016-12-02 Bonnie L svarar Susanne A
    Tack Susanne för din feedback. Roligt att du blev nöjd. Mvh Bonnie
  • Agneta A skrev om Nytt sett fransar en del av Bonnie's Nails n' Art
    Trevligt bemötande! Fina fransar. blev nöjd. Läs mer
    2016-02-22 Bonnie L svarar Agneta A
    Hej Agneta. Tack så mycket för din feedback. Mvh Bonnie
  • Caroline S skrev om Nytt sett fransar en del av Bonnie's Nails n' Art
    Jätte duktig på fransar men dom höll inte länge tyvärr. Läs mer
    2016-02-19 Bonnie L svarar Caroline S
    Hej Caroline. Tack för din feedback. Du kan gå in på min hemsida , där finns en förklaring med olika orsaker varför fransarna kan släppa . Mvh Bonnie
  • Annelie H skrev om Nytt sett fransar en del av Bonnie's Nails n' Art
    Jag var här för att göra lösögonfransar. Jag följde instruktionerna, men trots det så tappade jag fransarna mycket kort efteråt. Ett annat minus var att hon precis rökt innan jag kom så rökdoften satt i hennes kläder. För mig är det viktigt när jag går på skönhetsbehandling att det blir fräsch upplevelse. Hon är mycket trevlig och serviceminded så det är på plus-sidan. Läs mer
    2016-02-19 Bonnie L svarar Annelie H
    Hej Annelie. Tack för din feedback. Synd att du inte hörde av dig på en gång, så hade jag löst det åt dig. Du kan gå in på min hemsida , där finns en förklaring med olika orsaker varför fransarna kan släppa . Får också be om ursäkt för min rökning. Mvh Bonnie
  • Alexandra J skrev om Nytt sett fransar en del av Bonnie's Nails n' Art
    På ena ögat satt fransarna kvar riktigt bra men på ena ögat lossnade sjukt många redan första veckorna, konstigt. Tyckte kvalitén på mina fransar blev sämre efter alla fransar ramlat av Läs mer
    2016-02-19 Bonnie L svarar Alexandra J
    Hej Alexandra. Tack för din feedback. Det var ju synd att du inte hörde av dig på en gång, så hade jag kunnat åtgärdat det . Du kan gå in på min hemsida , där finns en förklaring med olika orsaker varför fransarna kan släppa . Mvh Bonnie

DROTTNINGVÄGEN 18, 147 31 Tumba