Naglar Stockholms län Botkyrka Bonnie's Nails n' Art Påfyllning nagelförlängning
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Påfyllning nagelförlängning
en del av Bonnie's Nails n' Art

Läs vad 6 kunder tycker om Påfyllning nagelförlängning

• Anna O skrev om Påfyllning nagelförlängning en del av Bonnie's Nails n' Art
    Jag fick ett jättetrevligt bemötande och superfina naglar. Bonnie är noga och lyssnar på vad man vill ha. Läs mer
    2017-12-12 Bonnie L svarar Anna O
    Tack Anna för din feedback 😊. Den värmer gått. Alltid kunden i Första rum. Hoppas vi ses snart igen. Önskar dig en riktigt God Jul och ett riktigt Gott Nytt År. Kram Bonnie
  • Susanna P skrev om Påfyllning nagelförlängning en del av Bonnie's Nails n' Art
    Jättetrevlig, duktig nagelskulptör som gjorde mina fina gelenaglar med förlängning.
    Utbudet kring färger, dekorationer m.m är oändligt, endast din egna fantasi sätter gränserna. Läs mer
    2017-12-06 Bonnie L svarar Susanna P
    Tack Susanna 😊 Tack för din feedback, det värmer mig. Syns snart igen 💜. //Bonnie
  • ulrika m skrev om Påfyllning nagelförlängning en del av Bonnie's Nails n' Art
    Hon ser till att kunden blir nöjd.
    Jag var riktigt nöjd med mina naglar. Läs mer
    2017-02-01 Bonnie L svarar ulrika m
    Hej Ulrika. Tack för din feedback. Härligt att höra att du blev nöjd :-). Hoppas vi ses snart igen. Mvh Bonnie
  • Yvonne M skrev om Påfyllning nagelförlängning en del av Bonnie's Nails n' Art
    Bara positivt, trevligt och bra bemötande. Väldigt nöjd med mina naglar :) Läs mer
    2016-11-14 Bonnie L svarar Yvonne M
    Tack Yvonne för din feedback 😊. Alltid lika trevligt när du kommer. Kram
    Bonnie L gillar detta
  • Plamenka A skrev om Påfyllning nagelförlängning en del av Bonnie's Nails n' Art
    Bästa nagelsalongen i Tumba :) Läs mer
    2016-10-02 Bonnie L svarar Plamenka A
    Tack Plamenka för din feedback. Hoppas vi ses snart. Kram Bonnie
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Påfyllning nagelförlängning en del av Bonnie's Nails n' Art
    Har alltid trevligt hos Bonnie när hon fixar mina naglar.
    Hon är duktig och har en gedigen utbildning. Aldrig känt mig missnöjd, och skulle jag ha gjort det så fixar hon det snabbt. Läs mer
    2016-02-17 Bonnie L svarar Agneta N
    Hej Agneta . Tack så mycket för din feedback. Alltid lika trevligt när du kommer. Kram Bonnie
    Bonnie L, David B gillar detta