Bonti Of Sweden AB

Bonti Of Sweden AB

Ring 08-30 69 16 www.bonti.se
2.4

vi säljer barnvagnar och barnkammarinredning på internet och i butik. Vår specialitet är inredning som, möbler, tyg, lampor, tapeter m.m. Våra varumärken: Teutonia, Pozy, Carlo, Inglesina,Anna French, B\?B\? -jou

7 omdömen om Bonti Of Sweden AB

Tony J
Skrev om Bonti Of Sweden AB

Riktigt blufföretag. Beställde ett regnskydd, men fick ingen avisering om att det anlänt. Mailade då och frågade och fick svaret att mitt paket gått i retur för att jag ej hämtade ut det. Har haft flera kontakter med dem om detta, men de har inte brytt sig om att skicka paketet igen, utan tog istället 250kr betalt för ett misstag jag inte begått. HANDLA INTE HÄR!!!

Maria A
Skrev om Bonti Of Sweden AB

Jag har fått 2 presentkort på 150kr vardera i babyboxen och babybagen. Det står att detta gäller vid mitt första köp och jag tänkte använda dess vid just mitt första köp men detta gick ej. Kontaktar kundtjänst men får till svar att detta inte går att kombinera och att det står i villkoren. Jag har frågat efter villkoren vid flera tillfällen men får inga villkor tillbaka. När jag kontaktar konsumentrådgivningen kan dom inte se varför detta inte skulle gå att kombinera med två presentkort men Bonti håller inte med men kan...

Åsa Johanna L
Skrev om Bonti Of Sweden AB

Varit trogen kund i 10 år och alltid lika nöjd. Glad nyhet att de tagit över NK leksaker!

Frida Nikolina E
Skrev om Bonti Of Sweden AB

BÄSTA AFFÄREN PÅ NK!!! köpte massa spiderman/superhjälte masker till min 6 åring och kunde prova snygga bebis vagnar till minstingen. Väldigt fin affär och trevlig personal.

Ruben R
Skrev om Bonti Of Sweden AB

Löjligt dyra och gränsar till fulspel. Köpte ett par bakhjul i skum till Bugaboon då den hade fått punktering. Såg att den var närmst mig. Gick dit och köpte efter att ha sett att dom gick på 540 kr. Skillnad var att hos Bonti är det per styck medans alla andra säljer i par, alltså exakt dubbelt så dyra som hos andra, men får det att verka som att det är samma pris.

Karin F
Skrev om Bonti Of Sweden AB

Dryg personal som ej är särskilt hjälpsam på bonti Karlavägen. En del av dem verkar öht inte vara särskilt intresserade av att sälja något! Har genom åren spenderat ansenliga summor då jag bor inärheten, känner emellertid att jag drar mig för att gå dit igen. 👎🏽👎🏽👎🏽

Stine B
Skrev om Bonti Of Sweden AB

En del prylar är löjligt dyra. Jag köpte en leksaks mobiltelefon där för 250 kronor. Visade sig att den kostade 89 på Claes Olsson. Så känner man sig faktisk lilte dum... Men många bra och snygga produkter i sortimentet, och bra bemötande. Jag fick hjälp att byta in mitt defekta Bugaboo chassis även om jag inte hade köpt vagnen i Sverige (dock mot ett service gebyr...).