Alla kategorier Barnkläder Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Bonti Of Sweden AB

Bonti Of Sweden AB

Norrtullsgatan 33, 113 27 Stockholm — Visa karta

vi säljer barnvagnar och barnkammarinredning på internet och i butik. Vår specialitet är inredning som, möbler, tyg, lampor, tapeter m.m. Våra varumärken: Teutonia, Pozy, Carlo, Inglesina,Anna French, B\?B\? -jou

Läs vad 1 kund tycker om Bonti Of Sweden AB

• Stine B
    Stine B skrev om Bonti Of Sweden AB
    En del prylar är löjligt dyra. Jag köpte en leksaks mobiltelefon där för 250 kronor. Visade sig att den kostade 89 på Claes Olsson. Så känner man sig faktisk lilte dum... Men många bra och snygga produkter i sortimentet, och bra bemötande. Jag fick hjälp att byta in mitt defekta Bugaboo chassis även om jag inte hade köpt vagnen i Sverige (dock mot ett service gebyr...).
    2009-06-05 Tina S svarar Stine B
    Hej!
    Jag vill gärna besvara detta. Jag har försökt hitta en babytelefon i vårt sortiment som kan stämma in på beskrivningen, men hittar ingen? Kan det varit felaktigt prismärkt? Vill gärna rätta till detta om vi gjort fel. Återkom gärna till mig så hjälper jag dig gärna!

Med vänlig hälsning

Tina Sundin