Boomr AB

Boomr AB

boomr.se
  • BadgeTwoYears
3.9

Hos oss får du skräddarsy tjänsterna så att de passar just ditt företag, du betalar aldrig mer än det du behöver! För att du ska få en så bra och anpassad service får du en personlig handläggare som hjälper dig med support under hela din tid hos oss. Bättre än så blir det inte! Vårt breda utbud av digitala tjänster omfattar...

55 omdömen om Boomr AB

Samuel H
Skrev om Boomr AB

Mycket trevlig, jag fick den hjälp som jag behövde

Svar från Boomr AB

Hej Samuel! Tack för ditt fina omdöme. Vänliga hälsningar, Boomr.

Jan E
Skrev om Boomr AB

Trevlig personal bra support fick bra hjälp att komma igång och skönt att köra säkert mot Skatteverket

Svar från Boomr AB

Hej Jan! Tack för dina fina ord om vår eminenta supportavdelning! Vänliga hälsningar, Boomr.

Set-Åke R
Skrev om Boomr AB

Mycket nöjd med hjälpen man fått efter att startat med digitala körjournaler. Börjat använda Boomr tid/projekt, även där fått mycket hjälp att ” komma igång” och uppföljning med hur det funkar.

Svar från Boomr AB

Hej Set-Åke! Kul och höra att du kommit igång bra i våra system! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar. Vänliga hälsningar, Boomr

Magnus A
Skrev om Boomr AB

Bra bemötande ialla lägen även när man gör fel och även snabba svar om frågor dyker upp

Svar från Boomr AB

Hej Magnus! Glädjande och höra att du fått ett snabbt och bra bemötande vid frågor/funderingar. Vänliga hälsningar, Boomr

Linus J
Skrev om Boomr AB

Trevlig personal, och snabb återkoppling vid frågor! Boomr rekommenderar jag !

Svar från Boomr AB

Hej Linus! Tack för dom fina orden och vad kul och höra att vi är ett företag du kan rekommendera till andra! Vänliga hälsningar, Boomr

Rose-Marie D

Mycket trevligt bemötande och hjälpsam.

Svar från Boomr AB

Hej Rose-Marie! Glädjande att höra att du fick ett bra bemötande från vår support. Tveka inte på att höra av dig om du har några fler frågor eller funderingar framöver. Vänliga hälsningar, Boomr

Mats H
Skrev om Boomr AB

Elektronisk körjournal Bra å trevlig hjälp efter köp

Svar från Boomr AB

Hej Mats! Tack för din recension och för dom fina orden om vår supportavdelning. Vänliga hälsningar, Boomr

Ola A
Skrev om Boomr AB

Jag är överlag väldigt nöjd med bemötandet ifrån Boomr.

Svar från Boomr AB

Hej Ola! Kul och höra att du är nöjd med vårt bemötande! Vänliga hälsningar, Boomr

Stefan H
Skrev om Boomr AB

Fick ett jätte bra första intryck, riktigt trevlig personal. Att jobba med Boomr, har redan fått vårt arbetssätt att bli smidigare. Ska bli kul å se, resultat på sikt.

Svar från Boomr AB

Hej Stefan! Kul och höra att du redan nu upplever en förenkling av ditt företagande genom att använda våra tjänster. Det är vår högsta prioritet att göra det så enkelt och smidigt som möjligt för dig att driva ditt företag, och det är fantastiskt att höra att vi lyckas med det. Vänliga hälsningar, Boomr

Norrköping Allstäd AB

Mycket trevlig personal, hjälpsama och goa, Felicia och Stefan kan verkligen sitt jobb, Svar på tal. Kan startkt rekommendera !

Svar från Boomr AB

Hej Sebastijan! Tack för dina fina ord om våra stjärnor Felicia och Stefan! Vänliga hälsningar, Boomr

Robin A
Skrev om Boomr AB

Har bara haft en bra upplevelse av Boomr! Mycket trevlig säljare som ringde upp mig och förklarade hur enkelt det blir med digital körjournal. Det har underlättat livet som egenföretagare. Det är aldrig några bekymmer att komma i kontakt med dem om man har någon fråga eller fundering.

Svar från Boomr AB

Hej Robin! Tack för din fina recension! Vad roligt att höra att vår tjänst har hjälpt till och underlätta din vardag som företagare! Vänliga hälsningar, Boomr

Moa K
Skrev om Boomr AB

Boomr är väldigt duktiga på att fakturera, men mindre bra på kundvård och leverera i nivå med vad de utlovat.

Svar från Boomr AB

Hej Moa! Tack så mycket för din feedback. Vi har försökt att identifiera ditt ärende baserat på de uppgifter du har delat här, men tyvärr har vi ännu inte lyckats lokalisera det. Vår högsta ambition är att erbjuda en förstklassig kundupplevelse under hela avtalsperioden. Om något har inträffat som inte motsvarar dina förväntningar, är det av största vikt för oss att omedelbart åtgärda situationen. Vänligen kontakta vår kundvårdsavdelning så att vi tillsammans kan hitta en snabb och bra lösning. Tack igen och ser fram emot att höra från dig. Vänliga hälsningar, Boomr

Christian .
Skrev om Boomr AB

Nöjd med körjournal och bemötande

Svar från Boomr AB

Hej Christian! Det gläder oss att höra att du är nöjd med både tjänsten och bemötandet du har fått hos oss. Om du har ytterligare frågor eller funderingar är du mer än välkommen att kontakta vår supportavdelning när som helst. Vi finns här för att hjälpa till och säkerställa att din upplevelse hos oss fortsätter vara positiv och problemfri. Vänliga hälsningar, Boomr.

Ludwig B
Skrev om Boomr AB

Jag är nöjd med produkten (3 st digitala körjounaler), supporten och har aldrig haft några problem med fakturor. Dom ringde ganska ofta i början av välvilja för att kolla läget men när jag sa att det inte behövdes och att jag hör av mig om det behövs så slutade dom ringa. När man läser vissa recensioner så kanske man blir lite orolig men jag insåg att folk gnäller på allt så jag valde att testa och är som sagt supernöjd. /Ludwig BN Ställningsmontage AB

Svar från Boomr AB

Hej Ludwig! Tack för din värdefulla feedback! Det gläder oss att höra att du har varit nöjd med din tjänst hos oss. Vi är angelägna om att höra från våra medlemmar för att säkerställa att de kommer igång med sina tjänster smidigt och för att adressera eventuella frågor eller bekymmer de kan ha. Vänliga hälsningar, Boomr

Tobias A
Skrev om Boomr AB

Skickar fakturor fast man sagt upp tjänsten.

Svar från Boomr AB

Hej Tobias! Efter en noggrann genomgång av ditt avtal hos oss vill jag informera dig om att fakturan du nyligen mottagit i februari avser det andra året i ditt treåriga avtal. En av våra medarbetare tog kontakt med dig tidigare idag för att utforska möjligheter att underlätta den återstående avtalsperioden på något sätt. Vi strävar alltid efter att våra kunder ska ha en positiv upplevelse hos oss och vi beklagar uppriktigt om du inte har kännt det så. Vi värdesätter din feedback och är här för att säkerställa din fulla tillfredsställelse under hela avtalsperioden. Vänliga hälsningar, Boomr

David Kim A
Skrev om Boomr AB

VARNING Akta er för detta företag. Omöjliga att få ta i. Och nära inpå omöjligt att säga upp tjänster ifrån. Skickar ut fakturor trotts uppsagd tjänst.

Svar från Boomr AB

Hej David! Tack för din feedback. Vi försöker identifiera dig och din situation utifrån den information du har delat med oss, men vi är fortsatt osäkra. Vad vi kan se så ska ditt ärende ha blivit löst av vår personal och din slutfaktura ska ha makulerats. Din upplevelse är av största vikt för oss, och vi vill säkerställa att du är helt nöjd med våra tjänster. Om du har några ytterligare frågor eller behöver mer hjälp är du mer än välkommen att kontakta vår kundsupport när som helst. Vänliga hälsningar, Boomr

Michael H
Skrev om Boomr AB

Det fungerar bra, man har koll på avstånd så man kan fakturera kunden rätt mängd km.

Svar från Boomr AB

Hej Michael! Tack för din recension, kul att det fungerar bra och att du kan fakturera rätt! Vänliga hälsningar, Boomr

Marcus L

Trevliga och hjälpsamma tjejer

Svar från Boomr AB

Hej Marcus! Tack för din recension, det glädjer oss (och tjejerna) att läsa dina fina ord om supporten! Vänliga hälsningar, Boomr

Mantas B
Skrev om Boomr AB

Ställar upp när behövs! Kollar läget hela tiden!!

Svar från Boomr AB

Hej Mantas! Tack för din recension, vad kul att höra att du är nöjd med oss och vår service. Vänliga hälsningar, Boomr

Jan L
Skrev om Boomr AB

Mycket trevlig personal. Roligt att prata med dom. Ringer direkt från supporten om dom ser något konstigt med den digitala färdskrivaren

Svar från Boomr AB

Hej Jan! Tack för din recension, det är minst lika roligt att prata med dig! Vänliga hälsningar, Boomr

Johnny K
Skrev om Boomr AB

Bra bemötande, kunnig och trevlig personal. Väldigt nöjd med produkten, boomer Körjournal

Svar från Boomr AB

Hej Johnny! Tack för din recension, det glädjer oss att du är nöjd med produkten, och oss! Vänliga hälsningar, Boomr

Claes Å
Skrev om Boomr AB

Bra bemötande och helt okej produkter. Finns utrymme för förbättringar men inget som stör det funktionella

Svar från Boomr AB

Hej Claes! Tack för din recension. Du får jättegärna ringa in till oss och berätta hur vi kan förbättra våra produkter, vi strävar alltid efter att bli bättre. Vänliga hälsningar, Boomr

Yuriy N
Skrev om Boomr AB

Jättenöjd med både pris och kvalitet.

Svar från Boomr AB

Hej Yuriy! Tack för din recension, kul att du är nöjd med priset och kvalitén. Vänliga hälsningar, Boomr

Uno H
Skrev om Boomr AB

Bra service och uppstart. Ser framemot att komma igång.

Svar från Boomr AB

Hej Uno! Tack för din recension, vad bra att du fick en god service och uppstart. Vänliga hälsningar, Boomr

Niklas H
Skrev om Boomr AB

Mycket bra bemötande och hade svar på alla frågor. Rekommenderas

Svar från Boomr AB

Hej Niklas! Tack för din recension, vad bra att du fick svar på dina frågor. Vänliga hälsningar, Boomr

Agris V
Skrev om Boomr AB

Jag är nöjd med Boomr körjournal.

Svar från Boomr AB

Hej Agris! Tack för din recension, vad kul att du är nöjd med din körjournal! Vänliga hälsningar, Boomr

Camilla H
Skrev om Boomr AB

Mycket hjälpsam och trevlig service, framförallt snabba på att svara och ta tag i frågor/funderingar och hjälpa till med problem. Superbra!

Svar från Boomr AB

Hej Camilla! Tack för din fina recension och vad kul att höra att du fick bra och snabb hjälp! Vänliga hälsningar, Boomr

Tobbe W
Skrev om Boomr AB

Bra tjänst och mycket bra återkoppling från företaget.

Svar från Boomr AB

Hej Tobbe! Tack för din fina recension om vår tjänst och återkoppling! Vänliga hälsningar, Boomr

Marie S
Skrev om Boomr AB

Väldigt tydlig genomgång! Bra med ett möte där man ser personerna som förklarar och att man kan se hur man ska göra. Tummen upp!!

Svar från Boomr AB

Hej Marie! Tack för din fina recension och vad kul att höra att du var nöjd med genomgången! Vänliga hälsningar, Boomr

Joakim M
Skrev om Boomr AB

Mycket bra. Bra kundtjänst med ett professionellt bemötande

Hej Joakim! Tack för din fina recension. Vänliga hälsningar, Boomr

Richard T
Skrev om Boomr AB

Boomr takes care of my körjournal as required by the Swedish tax authorities in a manner that is simple and easy to me. I am only required to push a button in the event that I use my company car for personal use. I find the service to be well worth the cost and the company checks regularly to ensure that I am satisfied, which I am. I recommend Boomr to any company.

Svar från Boomr AB

Hello Richard! We are very happy to hear that you are pleased with our product and service, and we are particularly happy that you recommend us! Best regards, Boomr

Johan H
Skrev om Boomr AB

bra service och väl bemött personal

Hej Johan! Tack för din fina recension! Vänliga hälsningar, Boomr

Henric F
Skrev om Boomr AB

Har körjournal från Boomr. Fungerar klockrent, bra service och mycket prisvärd. Deras kundtjänst är superbra 👌

Svar från Boomr AB

Hej Henric! Vilka trevliga ord om Boomr! Stort tack för din recension! Vänliga hälsningar, Boomr

Sonny Ö
Skrev om Boomr AB

Utmärkt support! Glada och trevliga som ger snabb återkoppling.

Svar från Boomr AB

Hej Sonny! Stort tack för din recension om supporten och vår personal! Vänliga hälsningar, Boomr

Mats W
Skrev om Boomr AB

Köpte en digital körjournal av Boomr. Haft den i ett år nu, väldigt nöjd med den. Den är lätt att anväda både i appen och i bilen. Kundtjänst hos Boomr funkar riktigt bra, lyssnade på mina önskemål, dom följer upp bra och kollar om varan funkar som den ska.

Svar från Boomr AB

Hej Mats! Tack för dina otroligt fina ord, självklart lyssnar vi på våra kunders önskemål och säkerställer att allting fungerar som det ska! Vänliga hälsningar, Boomr

Andreas L
Skrev om Boomr AB

Hjälpsamma och duktiga. Bra tjänster!

Svar från Boomr AB

Hej Andreas! Tack för din fina recension om vår personal och våra tjänster! Vänliga hälsningar, Boomr

Ante L
Skrev om Boomr AB

Bra bemötande och dom ringer upp då och då för att få höra att det funkar mm mycket bra tycker jag

Svar från Boomr AB

Hej Ante! Tack för din recension! Självklart ringer vi upp, vi tar gärna feedback från våra kunder och säkerställer så att allting fungerar. Vi hörs snart igen! Vänliga hälsningar, Boomr

Bo Stefan Emanuel L

Filip på Boomr är fantastiskt hjälpsam och ser verkligen till kundens bästa. För ett professionellt bemötande så rekommenderar jag starkt Filip.

Svar från Boomr AB

Hej Bo! Vad kul att du är nöjd! Tack för din rekommendation av Filip, han är verkligen en stjärna! Vänliga hälsningar, Boomr

Aleks K
Skrev om Boomr AB

Nöjd med deras tjänster, underlättar en hel del. Bra service med!

Svar från Boomr AB

Hej Aleks! Tack för din recension, kul att du är nöjd med våra tjänster och service. Vänliga hälsningar, Boomr

Stefan E
Skrev om Boomr AB

Använder mig av Boomrs tid & projekthantering, väldigt användarvänligt system och trevligt bemötande.

Svar från Boomr AB

Hej Stefan! Tack för din recension! Vad kul att du är nöjd med Boomr Tid & Projekt och bemötandet som du får. Vänliga hälsningar, Boomr

Nenad K
Skrev om Boomr AB

Jag måste säga att Boomr är otroligt trevliga! Speciellt Joakim som ringde mig om just körjournaler. Snabb leverans och väldigt prisvärt. Jag rekommenderar Boomr

Svar från Boomr AB

Hej Contactmedia! Vad kul att höra att du är nöjd med leveransen, priset, körjournalen och inte minst vår stjärna Joakim! Vänliga hälsningar, Boomr

Jimmy N
Skrev om Boomr AB

Använder mig av deras digitala körjournal och den funkar utmärkt. Har Filip som kontaktperson och han kan jag rekommendera👍

Svar från Boomr AB

Hej Jimmy! Tack för dina fina ord om körjournalen och Filip! Vänliga hälsningar, Boomr

Per Magnus H

Bra och snabb personlig service. Inte haft några problem med våra färdskrivare sedan vi bytte till Boomr.

Svar från Boomr AB

Hej Per! Tack för din recension, vad kul att du äntligen har hittat en problemfri körjournal! Vänliga hälsningar, Boomr

Martin H
Skrev om Boomr AB

Grym service och bra tjänster till bra pris!

Svar från Boomr AB

Hej Martin! Tack för dina fina ord, det är detta vi strävar mot! Vänliga hälsningar, Boomr

Mattias K
Skrev om Boomr AB

Trevligt bemötande, god service och en vettig produkt! Filip Lundeborg är en trevlig prick som har hjälpt mig mycket!

Svar från Boomr AB

Hej Mattias! Tack för din recension på vår produkt, service och vår härliga prick Filip. Vänliga hälsningar, Boomr

Henrik L
Skrev om Boomr AB

Boomr, trygghetsbyrån, Företagsbevakaren. Se upp lite med detta företag. Var bara aktsam på vad för avtal som skrivs. Risk att bindas upp i flera år och nya fakturor kommer trots att man tackat nej. Deras tjänster fungerar dessutom inte alltid. Just nu varnar min webbläsare mig för att gå in på hemsidan för att logga in eftersom den inte är säker. Sitter nu fast ett treårsavtal med detta företag med en tjänst jag inte behöver eller vill ha. De har även skickat en faktura för en annan tjänst som jag sagt upp för länge sedan....

Svar från Boomr AB

Hej Henrik! Vad bra att det löste sig! Precis som du skriver kan det bli fel ibland och vi åtgärdar givetvis när det blir det. Vänliga hälsningar, Boomr

Claes H
Skrev om Boomr AB

*Duktiga och trevlig personal *Aldrig några bekymmer *Använder deras Körjournal som är väldigt bra och lättanvänd

Svar från Boomr AB

Hej Claes! Tack för din recension, vad kul att du är nöjd med våra körjournaler och personal! Vänliga hälsningar, Boomr

SVERKER N
Skrev om Boomr AB

Försökte säga upp avtalet i feb 2021, men då skulle det gälla 1 år till. Fick ingen ny faktura 2022 men en PÅMINNELSE med avgift och ränta. Som tur är har jag en bekräftelse på uppsägning från feb 2021. Vi får se hur det går. Det gick bra - slapp betala

Gunilla F
Skrev om Boomr AB

Oerhört nonchalant och otrevlig personal. Skickade efter slutfakturan ÄNNU en faktura då han som avslutat mig gjort fel. Dessutom skickade de fakturorna till fel adress, trots att de fått den nya både i mail och telefon. De kunde inte ta ett nej när de ringde första gången och de verkar vara väldrillade i argumentation. Fy fasen för detta företag!!!

Laila J
Skrev om Boomr AB

Inte en ända rätt siffra i fakturan.... Inte ett tillförlitligt avtal...