Helen Norrman

Helen Norrman

Helen Norrman är mäklare på Boporten i Umeå

Helen Norrman har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Helen Norrman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.6. Helen Norrman har haft 70 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

37 omdömen om Helen Norrman

Lena L
Berghem

Helen är lätt att tycka om. Hon ger ett fint bemötande, tar sig tid och är lätt samarbeta med. Lugn, trygg och proffsig. Glad och trevlig.

Johan S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helen Norrman en del av Boporten i Umeå
Berghem

Gav oklara besked om när budgivning skulle påbörjas. Dålig svarsfrekvens via sms. I övrigt bra, gott bemötande.

Svar från Helen Norrman

Hej Johan jag vet att budgivningen inte startade den tid som var förmedlad så jag förstår din återkoppling, Jag hoppas att ni skall trivas i ert nya fina boende. Välkommen till Umeå

Malin H
Köpte sitt hus med hjälp av Helen Norrman en del av Boporten i Umeå
Ersboda

Tycker Helena var helt ok.hon verka kunna sitt jobb på ett bra sett

Anders K
Sandåkern

Känner mig alltid trygg med Helen som min mäklare. Kunnig, lugn och duktig på hålla mig uppdaterad under försäljningen. Rekommenderar henne starkt.

Malin S
Sandåkern

Trevlig, lugn och erfaren. Kan marknaden i stan och vad man kunde förvänta sig i det ekonomiska läget, kändes tryggt. Bara gott att säga.

Karin Marie B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helen Norrman en del av Boporten i Umeå
Kronoparken

Bra bemötande,trevlig,påläst,kunnig

Pernilla V
Kronoparken

Toppen mäklare! Alltid artig, alert, saklig o kunnig.

Mats Å
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helen Norrman en del av Boporten i Umeå

Kunnig mäklare som verkar veta vad hon håller på med!

Anneli B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helen Norrman en del av Boporten i Umeå

Superbra bemötande,. Hon var tydlig, bra på att förklara varje steg och vi kände oss trygga hela vägen.

Lena Maria W
Väst på stan

Kunnig lyhörd och trygg Vi hade en bra dialog hela tiden och jag har bara att säga om henne