Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

Victoriavägen 32, 147 61 Uttran — Visa karta

4.8 i betyg av av 8 omdömen

Botkyrka Lås är ett låssmedsföretag för alla. Vi tillhandahåller service och skräddarsydda lösningar för privatpersoner, företag och bostadsbolag.
Oavsett om du som beställare har kunskaper inom lås och säkerhet sedan tidigare vill vi att du känner dig trygg med oss och vet att vi levererar ett väl utfört arbete enligt de regler och normer som ställs på säkerhetsinstallationer.

Vi värdesätter att skapa en trygg kundrelation med löpande information från oss redan från beställning till färdigställt arbete.

Läs vad 8 kunder tycker om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB

• 2020-03-05

Fastighets A skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB
    cylindrar beslag låskistor och så beställer jag olika jobb av dom ex utbyte ellås
    hur bra som helst utmärkt
    utmärkta 5 av 5
    jag har inte haft någon bättre låsfirma sen jag började jobba i Stockholm Läs mer
  • Reco tipsar!
    Tvedbergs Lås
    5.0 / 5 i betyg — 50 omdömen
    Badge2019
    "duktigt på sitt jobb flexibel"
    Haydar Sameer M
  • 2020-01-31

Maj-helene B skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB
    Får oftast en snabb återkoppling från dem men ibland dröjer det lite för länge.
    Trevliga och kunniga hantverkare som ger bra tips och förslag på hur man kan lösa saker. Läs mer
  • 2020-01-31

Abax D skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB
    Hjälp med inkoppling
    Alldeles utmärkt
    Höga och dom levererade enligt ÖK Läs mer
  • 2020-01-30

Betina N skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB
    Har tidigare med bra resultat kontaktat företaget för att få hjälp.
    Vände mig därför till samma igen.
    Denna gången behövde vi en offert på att byta samtliga låscylindrar i hela huset.
    Fick som tidigare ett otroligt trevligt bemötande i telefonen. Fick ganska snabbt en offert och att boka in en tid som passade och att få jobbet utförd, funkade smidigt.
    Kan blott säga, alltid ett trevligt bemötande, kompetent personal & förslag på, hur & vad som rekommenderas för att uppfylla ett behov. Läs mer
  • 2020-01-29

Dvix A skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB
    Vi har bland annat beställt/köpt hänglås och nycklar.
    Mycket snabb leverans.
    Professionellt och tryggt bemötande. Läs mer
  • 2020-01-18

Åsa N skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB
    Alldeles för omfattande fråga att besvara. Verkar vara en hel uppsats att skriva. Sammanfattningsvis är jag och styrelsen mycket nöjda med det arbete som utförts. Proffsigt, trevliga och alltid anträffbara för frågor. Super. Skulle absolut rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • 2020-01-18

Anders J skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB
    Bra bemötande, snabb leverans😊 Läs mer
  • 2014-12-13

Patrik J skrev om Botkyrka Lås & Säkerhetsmontage AB
    fin butik , bra personal och utmärkt service, rekommenderas varmt. Läs mer