Cabonline Customer Service AB

1.0

4 omdömen om Cabonline Customer Service AB

Dan Johan N
Skrev om Cabonline Customer Service AB

Hade bokat från Arlanda och uppgivit planets nummer. Planet landade 55 minuter efter planerad tid. Ingen taxi, men hade ett missat nummer så ringde detta. Chauffören sa att planet inte alls varit försenat och att de hade koll så spelade ingen roll vad jag sa. Kostade mig 1 timma extra att komma hem. Sista gången jag bokar med dem.

Eva Christina O
Skrev om Cabonline Customer Service AB

Beställde sjukresa Stockholm 25 januari kl 17:10 från Sjöbjörnsvägen 74 till Odengatan 69. Går med två kryckor och har svårt att ta mig in och ur bilen. Chauffören steg inte ur bilen för att hjälpa mig. Inte heller när vi kom fram steg han ur för att hjälpa mig. Taxinr 6189. Han talade och förstod minimal svenska. Vilka arbetsuppgifter hos Caboline ingår i en chaufförs uppdrag förutom att köra? Att inte hjälpa till när det är en sjukresa?

SEFRI D
Skrev om Cabonline Customer Service AB

Det var inte trevligt bemötande som jag fick utav chauffören när man hade ont i foten och klev precis ut från en operation så ville man bara hem men Han skällde ut mig det första han gjorde genom att säga fäll ihop paraplyet som jag förstod han menade och ställ den i första sätet på golvet och jag försökte verkligen göra det men då kunde inte jag lyfta foten eftersom jag var nyopererad och jag försökte förklara för honom Men han skakar på huvudet och sedan när jag väl satt i taxi med smärta och ha en paraply mellan benen,...

Nicole L
Skrev om Cabonline Customer Service AB

http://katidis.wordpress.com/2010/05/21/taxi-botkyrka-sluta-tjafsa-om-huruvida-husen-finns-eller-inte-jag-bor-dar-och-vet-att-de-finns/ Kommer aldrig åka med dem igen!!!