Brända Bocken AB

3.8

5 omdömen om Brända Bocken AB

Tobias T
Skrev om Brända Bocken AB

- Lite rörig meny - När något ligger centralt är det alltid lite dyrare än restauranger som ligger på typ stickgator och liknande - Rörig och stressande miljö, inte särskilt avkopplande - För hög musik - Maten är lite väl konstlad, saknas lite mer klassiska alternativ + Okej bemötande och hyfsat snabb service av serveringspersonalen Slutsats; Okej för en snabb matbit, men det finns bättre ställen

Eva E
Skrev om Brända Bocken AB

Otroligt bra priser och en bra uteservering sommartid. Det är absolut värt att åka hit!

Lennart S
Skrev om Brända Bocken AB

Förstklassig service o fantastiskt god mat, klart värt pengarna!!

Robert E
Skrev om Brända Bocken AB

Ett sjukt nice ställe att ta en drink/öl innan du drar ut på krogen ligger mitt på stortorget så de är nära till alla korgar eller om du bara vill sitta ute i solen och mysa och titta på folk som glider runt på stan.

Karin L
Skrev om Brända Bocken AB

Schysst uteservering mitt på Stortorget, skön miljö med låga soffor och växter. Om solen är framme är det väldigt härligt att sitta där och ta en kaffe/öl eller fika. De har väldigt god mat, hyfsat prisvärd och servicen går för det mesta väldigt fort. Kan ibland vara värt att boka bord, då det kan bli fullsatt väldigt snabbt. Har bra drinkar att välja mellan, känns som ett lite lyxigare alternativ mitt i Gävle City.