Alla kategorier Bud Stockholms län Stockholm Norrmalm Bring Express AB

Kungsgatan 42, 111 35 Stockholm — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Bring Express AB

• Mikael L
    Mikael L skrev om Bring Express AB
    Troligen det sämsta företag jag haft att göra med.
    Beställde en kyl/frys från tretti.se med uppbärning.
    Innan leveransen ringer man upp mig och frågar om förhållandet på plats och jag var mycket tydlig med att det är 4 trappor utan hiss. När bilen dyker upp så möter jag två små taniga killar som öppnar luckan till lastbilen och konstaterar att dom inte ens vågar lyfta ner skåpet på marken, vi måste ringar någon sa den ena. Detta ledde ingenstans och skåpet åkte tillbaka med lastbilen. Dagen efter ringde jag argt (fredag) och säger att "ni har alla parameter, hur kan ni endast skicka två små killar för ett skåp på 120kg?". Till saken hör det att det var dagen före storhelg och jag sa att nu måste skåpet köras ut, kanske vi hör av oss i dag fick jag till svar. Några timmar senare ringer det, vi är där om 30 min om du inte är hemma så får du det senare, så det var bara att avbryta arbetsdagen tidigt, likt tidigare dag och ila hem. Väl hemma så dyker åter den gröna lastbilen upp och denna gång med endast en kille!!!! Han ringer också lite samtal men ger upp det. Av en händelse dyker en granne till mig upp som visar medlidande och vi tre baxat upp skåpet, med repor i trapphuset golv till följd. Jävla skit företag! Aldrig mer om jag får välja.

Kungsgatan 42, 111 35 Stockholm