Alla kategorier Bud Stockholms län Stockholm Norrmalm Bring Express AB

Läs vad 3 kunder tycker om Bring Express AB

• Niklas G

2019-01-28

Niklas G skrev om Bring Express AB
    Oj oj, det här var utan tvekan den värsta servicen jag varit med om. Efter att ha beställt en tvättmaskin på tretti.se så får jag ett sms från Assist Workshop (som jag förstod är en av bringa partners) om leveransen är redo att köras ut mellan 07-11 nästa vecka. Jag ringer upp för ett par kompletterande frågor och hoppas på att kunna få installationen redan denna vecka då jag startar en ny anställning på fredag.
    Människan som svarar är så otroligt otrevlig och suckar när jag ringer och slänger på luren i örat på mig innan vi pratat klart.
    När jag sedan försöker ringa tillbaka får jag ett sms där det står ”Kan ej prata i telefon, skicka ett SMS.”
    Vi växlar ett par meningar på sms om att jag kommer lämna ett omdöme på diverse sidor pga detta mottagande.
    Så länge Tretti.se och Bring använder sig av en sådan leverantör så kommer jag aldrig beställa något från dom igen. Läs mer
  • Gasell S

2018-05-31

Gasell S skrev om Bring Express AB
    Riktigt jävla dåligt ,, köpte en kyl o frys side by side och föraren vill inte låna sin pirra o vi bor bara 1 trappa upp så väljer han att lasta på kylen igen och åka tillbaka , jag ringde till bring kundtjänst o de säger han får göra så , alltså idiot företag ,,ringde till butiken som jag köpte kylen i från o sa jag vill inte jävla bring hos mig nästa gång Läs mer
  • Mikael L

2014-09-18

Mikael L skrev om Bring Express AB
    Troligen det sämsta företag jag haft att göra med.
    Beställde en kyl/frys från tretti.se med uppbärning.
    Innan leveransen ringer man upp mig och frågar om förhållandet på plats och jag var mycket tydlig med att det är 4 trappor utan hiss. När bilen dyker upp så möter jag två små taniga killar som öppnar luckan till lastbilen och konstaterar att dom inte ens vågar lyfta ner skåpet på marken, vi måste ringar någon sa den ena. Detta ledde ingenstans och skåpet åkte tillbaka med lastbilen. Dagen efter ringde jag argt (fredag) och säger att "ni har alla parameter, hur kan ni endast skicka två små killar för ett skåp på 120kg?". Till saken hör det att det var dagen före storhelg och jag sa att nu måste skåpet köras ut, kanske vi hör av oss i dag fick jag till svar. Några timmar senare ringer det, vi är där om 30 min om du inte är hemma så får du det senare, så det var bara att avbryta arbetsdagen tidigt, likt tidigare dag och ila hem. Väl hemma så dyker åter den gröna lastbilen upp och denna gång med endast en kille!!!! Han ringer också lite samtal men ger upp det. Av en händelse dyker en granne till mig upp som visar medlidande och vi tre baxat upp skåpet, med repor i trapphuset golv till följd. Jävla skit företag! Aldrig mer om jag får välja. Läs mer