Alla kategorier Målare Brixler Måleri & Städ

Brixler Måleri & Städ

Träslövsvägen 147, 432 37 Varberg — Visa karta

Välkommen till Brixler Måleri & Städ. 1998 grundade Daniel Brixler företaget i Varberg. Brixler Måleri & Städ är idag ett modernt måleriföretag som aktivt jobbar hårt med kvalitet och miljö i fokus. Med fem anställda som alla innehar yrkesbevis inom måleri och ID06 brickor för er trygghet på arbetsplatsen levererar vi kvalitativa där vi fokuserar på att göra dig som kund hundra procent nöjd med det utförda arbetet. Vi vänder oss till företag, fastighetsägare och privatpersoner i och utanför Varberg.

Vi jobbar enligt mottot att ju fler nöjda kunder vi har, destå fler nöjda kunder anstänger vi oss får att få. Vi innehar kompetens och kunskap inom nyproduktion, byggnadsmåleri, ombyggnationer, renoveringar, hus, sommarstugor, lägenheter och mycket annat!

När det kommer till utvändiga arbeten målar vi trä, putsar betong och plåtfasade. Dessutom renoverar vi fönster som vi sedan också målar. Vi kan också måla gamla betonggolv med epoxi samt att vi utför diamantslipningar av äldre golv.

Dessutom kan vi nu även erbjuda städtjänster för hemmet eller till företaget.
Varmt välkommen!

Brixler Måleri & Städ har inga rekommendationer.

Brixler Måleri & Städ saknar rekommendationer. Har du besökt eller anlitat Brixler Måleri & Städ? Skriv en rekommendation och berätta för våra användare vad du tycker!
Skriv en rekommendation

Träslövsvägen 147, 432 37 Varberg