Alla kategorier Byggföretag Västra Götaland Mölndal Bröderna Bräder Bygg AB

Bröderna Bräder Bygg AB

Heljesvägen 6, 437 36 Lindome — Visa karta

Välkommen till Bröderna Bräder Bygg, vi är ett medelstort företag som startade 1996 av Ulf och Mats Wetterlundh. Med hjälp av lång erfarenhet och ett stort kunnande hjälper vi privatpersoner, företag och entreprenörer. Hela verksamheten präglas av en passion där vi med kompetent och kunnig personal gör allt för att tillmötesgå dig som kund med hjälp av professionell vägledning. Vi har noga valt ut vilka produkter och vilka underleverantörer vi arbetar med vilket gör att vi kan ta totalt ansvar genom hela byggprocessen.

För bostadsrättsföreningar gör vi stambyten, renovering, tillbygge, fönsterbyte, tak, fasadrenoveringar, lägenhetsrenoveringar. För privatpersoner kan vi tillhandahålla hjälp med badrum, kök, renovering, tillbygge, ombyggnation, tak, fönsterbyten. Vi hjälper även företag med kontorsanpassningar mm. Varmt välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Bröderna Bräder Bygg AB

• Börje H
    Börje H skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Ombyggnad av lokaler.
    Mycket bra bemötande och utmärkt genomförande rakt igenom hela projektet av samtliga inblandade.
    Ett extra plus till Lars från kontrollansvarig i samband med slutsamråd för att all dokumentation var i utmärkt ordning och framtagen i god tid. Läs mer
  • Bengt K
    Bengt K skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Samarbetet har varit bra. Bröderna Bräders platschef/ombud Lars Yngvesson har varit mycket tillmötesgående och samtidigt professionell. Det har problem med sena leveranser från underleverantörers leverantörer, men genom förutseende och med hjälp av erfarenhet har våra tidsramar i stort kunnat hållas i rimlig utsträcking. Läs mer
  • Åke B
    Åke B skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Levererar! Mycket duktiga hantverkare! Läs mer
  • Michael D
    Michael D skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Utbyggnad av villa. Mycket nöjd med allt från första kontakten, killarna på plats till och slutligen resultatet. Läs mer
  • Göran E
    Göran E skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Detta var det bästa företag som jag har anlitat Vilken service och vilket proffs jobb dom gjorde med den fantasiska duktiga snickaren som höll i allt. De anlitade bra el och rörläggare. Att få ett nytt badrum helrenoverat efter en vatten läcka är som en dröm . Kan inte sluta att beröma Christofer snickaren vilken toppen kille inget var omöjligt för han
    Jag kommer att rekomendera detta företag till vänner och bekanta som vill ha hjälp med sina hus Läs mer
  • Dan I
    Dan I skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Jag tycker att företaget har bemött mig på ett mycket positivt och trevligt sett i samband med ett stambytesprojekt. De har varit lyhörda och löst uppgifter på ett föredömligt sett. Läs mer
  • Frida J
    Frida J skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Projektet innefattar trapphusrenovering och nya säkerhetsdörrar
    Jättebra bemötande och bra dialog i projektet. Arbetar gärna tillsammans i framtiden! Läs mer
  • Daniel M
    Daniel M skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Väldigt bra upplevelse. Allt från kontaktpersoner, produktion, hålla tider, servicevänliga till färdigt resultat. Läs mer
  • Per-åke W
    Per-åke W skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Fasadrenoveringar 3 hus mycket bra i alla moment Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Bra bemötande.
    Arbete utfört som beställt och förväntat utan problem. Läs mer
  • Torbjörn P
    Torbjörn P skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Bra, snabbt och proffsigt utförande Läs mer
  • Torbjörn L
    Torbjörn L skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Ett trevligt och bra bemötande i samband med ombyggnad och renovering av våra produktionslokaler.
    Bra prisbild och ett välutfört jobb där tidsplanen hölls med god marginal. Läs mer
  • Dan M
    Dan M skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Kanonbra företag.pålitliga och kunniga. Läs mer
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Bra och trevlig personal. bra bemötande, seriösa Läs mer
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Hur bra som helst.
    Levererar vad dom skall och till väldigt bra kvalitet. Läs mer
  • Gunnar M
    Gunnar M skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    En totalentreprenör med stort ansvarstagande och hög kvalitet i såväl kundkontakt som utförande av jobbet. Som kund upplevde vi en kompetent, flexibel och lösningsfokuserad byggare, alltid öppen för att hantera och rätta till eventuella misstag under resans gång. Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Bröderna Bräder Bygg AB
    Jag har renoverat ett badrum i en villa plus totalrenoverat en tvårumslägenhet.
    Brädan har helt levt upp till mina förväntningar, hållit tider och gjort ett gott arbete. Dessutom en trevlig personal. Läs mer

Heljesvägen 6, 437 36 Lindome