Bröderna Flytt AB

2.0

4 omdömen om Bröderna Flytt AB

Jonas R
Skrev om Bröderna Flytt AB

Repade ett stort matsalsbord på flera ställen. Krossade ett hörn på en garderob. Nekade till skuld och ersättning inledningsvis. Efter att ha legat på och mycket kontakt med deras försäkringsbolag fick vi delvis kompensation till slut.

Guldhedens Flyttexpress AB
4.8/5 i betyg av 747 omdömen 4.8 av 747 omdömen

Vi fick så sjukt bra service från killarna som va hos oss och flyttade vårt hem. Super duktiga , erfarna killar så trevliga och trygga. In

Elfriede P Elfriede P
Elin Amanda R
Skrev om Bröderna Flytt AB

Förstörde vårt matsalsbord och garderob totalt. Orsakade även en del mindre märken på andra mindre möbler så som sängbord etc. Vägrade till en början att ge någon ersättning (skyllde på att vi själva orsakat alla skador) fram till det att jag, i egenskap av jurist, krävde att de skulle anmäla skadorna till sitt försäkringsbolag som startade ett ärende. Fick ersättning från försäkringsbolaget, men täckte inte på långa vägar kostnaderna för matsalsbordet. Kan ej rekommendera!

Ingela M
Skrev om Bröderna Flytt AB

Nu är mammas stora flytt inom Falkenberg avklarad på ett utmärkt sätt av Bröderna Flytt 🤩. Fyra killar kom i två flyttbilar. Snabbt, smidigt, säkert och supertrevliga killar 👍🏼 Vi kommer använda dem även vid nästa flytt 😄